کاشمر ـ راوی و جانباز دفاع مقدس گفت: متأسفانه در حوزه فرهنگ کارنامه قابل قبولی نداریم بجای اینکه جنگ و دفاع مقدس را در جامعه نهادینه کنیم تنها خاطرات جنگ را زخمی کرده ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داوطلبان می‌توانند نتیجه مرحله اول آزمون شامل کارنامه داوطلبان شرکت کننده در نوبت دوم آزمون سراسری (تیر ماه) حاوی نمرات خام دروس گروه‌های آزمایشی شرکت کننده، بیشترین نمره کل آزمون اختصاصی (کنکور) مربوط به نوبت اول و دوم (ملاک عمل در نمره‌کل نهایی) و نمره کل سابقه تحصیلی دریافتی از وزارت آموزش و پرورش است را با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری، قابل مشاهده کنند.
داوطلبان می‌توانند نتیجه مرحله اول آزمون شامل کارنامه داوطلبان شرکت کننده در نوبت دوم آزمون سراسری (تیر ماه) حاوی نمرات خام دروس گروه‌های آزمایشی شرکت کننده، بیشترین نمره کل آزمون اختصاصی (کنکور) مربوط به نوبت اول و دوم (ملاک عمل در نمره‌کل نهایی) و نمره کل سابقه تحصیلی دریافتی از وزارت آموزش و پرورش است را با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری، قابل مشاهده کنند.
روزنامه هم‌میهن نوشت: گذاشتن تقصیر بر دولت قبل توجیهی غیراخلاقی و غیرقابل‌پذیرش است. چون هنگامی که این وعده‌ها را می‌دادید باید درک درستی از وضع می‌داشتید و چنین وعده‌هایی را نمی‌دادید. مشکل اصلی در فقدان نیروی کارآمد و نیز نداشتن اندیشه علمی و فقدان راهبرد کلان است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از راه‌اندازی فاز اول سامانه صدور کارنامه عملکرد تربیتی مدارس و دانش آموزان کشور خبر داد.
تیم ملی والیبال ایران در مجموع 9 دوره حضور خود در لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها در 447 ست مقابل حریفان قدرتمند جهان به میدان رفته است.
رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور استیضاح وزیر صمت را مانع از تحقق شعار سال دانست و با توجه به کارنامه وزیر صمت، عملکرد فاطمی امین را در این مدت قابل قبول ارزیابی کرد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: کارنامه طالبان نشان می‌دهد این گروه به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و مسئولان نظام جمهوری اسلامی و کشور‌های همسایه باید تا دیرتر نشده در سیاست خود نسبت به این گروه تجدید نظر اساسی نمایند. بی‌عملی در برابر طالبان، برای آینده منطقه خطرناک است.
مسعود میرکاظمی از شهریور سال ۱۴۰۰ سکاندار سازمان برنامه و بودجه بود. در واقع او حدودا یک ‌سال و نیم این مسوولیت را بر عهده داشت. بررسی کارنامه او در این زمان نشان‌دهنده این است که عملکرد قابل‌قبولی داشته و می‌تواند نمره ‌قبولی دریافت کند.
محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با کارنامه‌ای روشن از مصاف برابر مربیان خارجی تا ساعاتی دیگر باید تیمش را به مصاف تراکتور خمس بفرستد.
رسول خادم قهرمان سابق جهان و المپیک که سابقه ریاست فدراسیون کشتی و نمایندگی شورای شهر تهران را در کارنامه دارد از چند ماه قبل به دلیل اتخاذ مواضع انتقادی تحت فشار قرار گرفته است.
مخالفت‌هایی که این روز‌ها با فضای مجازی می‌شود فقط در کلام نیست. وزارت محترم ارتباطات گفتار‌ها را به عمل تبدیل کرده و با کند کردن اینترنت و کاهش عرض باند عملا دسترسی مردم را مسدود کرده و عصبانیت شهروندان هم برایش هیچ اهمیتی ندارد. انصافا باید به دولت سیزدهم برای این اقدام مشعشع تبریک گفت و آن را در کارنامه دولت رییسی به عنوان یکی از معدود کار‌های انجام شده با نمره قابل قبول ثبت کرد!
محمدمهدی اسماعیلی درباره دعوتش از گروه‌های هنری در زمینه‌های مختلف سینما، تئاتر و موسیقی برای فعالیت و اجرا گفت: پرونده‌ و کارنامه ما در بخش هنری روشن است. در ۴ ماه اول سال حجم مجوزهایی که داده شد و رویدادهایی که برگزار شد، با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست.
یک شکست منحصربه فرد دیگر در کارنامه امید وحدت خراسان کار مسئولان سازمان لیگ هم دشوارتر از قبل کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بهتر بود بایدن قبل از گرفتن ژست‌های بشردوستانه، کمی راجع به کارنامه حقوق بشری کشور متبوع خود فکر می‌کرد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: رییس جمهور آمریکا قبل از گرفتن ژست‌های بشردوستانه، کمی راجع به کارنامه حقوق بشری کشورش فکر کند.
قالیباف اظهار کرد: با صراحت می‌گویم اگر در مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی چالش‌ها و مشکلاتی داریم و کارنامه قابل قبولی نداریم به این دلیل است که از فرهنگ دفاع مقدس در اداره کشور، مدیریت، تصمیم‌گیری و قانونگذاری در هر بخشی استفاده نمی‌شود و اگر فرهنگ دوران دفاع مقدس را مبنای مدیریت کشور قرار می‌دادیم شرایط امروز ما به مراتب بهتر بود.
حجت الاسلام والمسلمین ادیب با بیان اینکه از دیدگاه بسیاری از کارشناسان اقدامات گشت ارشاد در قالب امر به معروف و نهی از منکر به نفع کشور و دین تمام نمی‌شود، اظهار داشت: بسیاری از افراد این احساس را دارند که این اقدامات فقط برای راضی نگه داشتن یک معدود افراد ظاهرنگر، برای اینکه در کارنامه خود گفته باشیم که به یک وظیفه‌ای عمل کردیم و گزارشی برای کسانی ارایه کنیم که ما بر سر فلان مساله جدیت به خرج دادیم، انجام می‌شود و گویا این رفتار‌ها و جریان‌ها غیر از این، دستاوردی ندارد.
رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی گفت: کارنامه صنعت غذا در حوزه سرمایه گذاری و اکوسیستم نوآوری قابل قبول نیست و نیاز به تزریق فناوری های جدید، دانش روز و سرمایه گذاری بیشتر دارد.
سازمان سنجش اعلام کرد: کارنامه اعلام نتایج مرحله اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در تارنمای این سازمان قابل مشاهده است.
کارنامه یکساله دولت با وجود شرایط سخت به جامانده از گذشته نه تنها قابل دفاع که حتی قابل افتخار است. دولت سیزدهم توانست کشور را از شرایط بی‌دولتی نجات دهد. نیرو‌های انقلابی در دولت شرایطی را تحویل گرفتند که وزرای دولت گذشته اعتراف می‌کردند در پرداخت حقوق کارمندان دولت و فروش حتی ۲۰۰ هزار بشکه نفت مستأصل مانده بودند .
مگر می‌شود قبل از انتخابات این همه حرف زد و وعده داد و در عرصه عمل هیچ اتفاقی نیفتد و مردم هروز شاهد زکام‌تر شدن اوضاع باشند. دولت رئیسی خیلی زود به مرحله‌ای رسیده است که برخی از مردم می‌گویند «خدا پدر روحانی را رحمت کند.»
ساخته تونی گیلروی، یکی از مهم‌ترین آثار کارنامه این فیلمساز و در عین حال، یکی از بهترین تریلر‌هایی است که با مضمون حقوق و وکالت ساخته شده، اما این اثر چیزی فراتر از دعوا‌های حقوقی کار‌های کثیف یک وکیل برای چند موکل است و یک داستان پرتعلیق و تاثیرگذار با پایانی قابل پیش بینی برای تماشاگران حرفه‌ای سینما را با خود به همراه دارد.
این فیلم یکی از آثار قابل توجه کارنامه کاری رابرت ردفورد که پس از تماشا، در ذهن مخاطب باقی می‌ماند و تماشاگر احتمالاً یکی از فیلم‌ها که رابرت ردفورد را در ذهنش تداعی می‌کند، این فیلم کمدی - جنایی خواهد بود؛ هرچند این فیلم اکران موفقی نداشت، این به آن معنا نیست که با فیلم خوبی طرف نیست. بسیاری از آثار باکیفیت سینما در اکران شکست خوردند.
شکاف‌ها میان مطالبات گروه‌های مختلف آنچنان قابل توجه است که تامین نظر همه گروه‌های موثر ناممکن بوده و منجر به تنش‌های عمدتاً غیرعلنی می‌شود که در نهایت سینمای ایران در چند دوره اخیر از این ناحیه آسیب جدی دیده است. در این دوران مدیریت سینما به کیفیت ممیزی‌ها و تولید تعداد فیلمی در راستای اهداف نظام تقلیل یافته و مدیران سینمایی کارنامه پربارتری نداشته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ