یحیی السنوار رئیس جنبش حماس در غزه، امروز چهارشنبه در مراسم سی و پنجمین سالگرد تاسیس این جنبش در غزه سخنرانی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ستارگان سرخ تهران به دلیل درگیری با داور در بازی لیگ دسته دوم، 24 ماه از حضور در میادین محروم شد.
اولین جلسه تمرینی استقلال با جواد نکونام، حواشی و اتفاقات عجیب و غریبی را به دنبال داشت که حسابی در فضای مجازی سر و صدا به پا کرد.
اولین جلسه تمرینی استقلال با جواد نکونام، حواشی و اتفاقات عجیب و غریبی را به دنبال داشت که حسابی در فضای مجازی سر و صدا به پا کرد.
اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی (ره) با اخلاص و شجاعتی بی نظیر به امت اسلامی جرأت داد تا سیلی محکم بر شیاطین روزگار بزنند.
در مورد اخیر پیش آمده در خیابان ستارخان تهران، بلافاصله موضوع به صورت دقیق از سوی مبادی نظارتی بررسی؛ پرسنل وظیفه متخلف شناسایی و پرونده قضائی مربوطه در خصوص ایشان تشکیل و به مرجع قضائی ذیصلاح ارسال شده است.
بنده کماکان بعد ۳ سال درگیر انتشار ماجرای آن واقعه‌ام و امروز هم در شعبه ۱۰۲۵ دادگاه کیفری ۲ برای دفاع حاضر شدم.
سردار سلامی تصریح کرد: آمریکایی‌ها اگرچه سردار ما را شهید کردند، اما سیلی نخست را خوردند و سیلی دوم نیز که چیزی جز خروج تدریجی آن‌ها از منطقه نیست، دریافت می‌کنند، اما سیلی نهایی هنوز مانده است.
ماجرای سیلی خوردن مهدی‌قصاب را کم و بیش همه شنیده‌اند. خودم هم از بزرگان این ورزش شنیده‌ام. گویا یکی از جوانان می‌خواسته با دختر مورد علاقه‌اش ازدواج کند، ولی دختر شرط گذاشته بود که باید یک سیلی به مهدی‌قصاب بزنی. جوان همین را به مهدی‌قصاب می‌گوید و او برای اینکه این وصلت صورت بگیرد، می‌گوید بیا و پیش همه یک سیلی به من بزن. این ضعف نیست. رسم پهلوانی و سجایای اخلاقی است که در زورخانه آموزش داده می‌شد.
دستیار ژوزه مورینیو با سیلی که به صورت ناخواسته به صورت مهاجم فاینورد وارد کرد، جنجال آفرین شد.
به نظر می‌رسید که تنبیه‌های در نظر گرفته شده از سوی بایرن مونیخ برای سادیو مانه، ستاره سنگالی، بسیار کم بوده است.
رییس سازمان خصوصی‌سازی با حضور متفاوتش در برنامه فوتبال برتر به سرعت تبدیل به کانون اصلی بحث‌های میان هواداران شد.
دوازده رودخانه کالیفرنیا از اواخر دسامبر طغیان کرده‌اند و بخش‌هایی از این ایالت که در خشکسالی به سر می‌برد را با سیل های خروشان و کولاک شدید غرق کرده‌اند.
نوئل لوگرائه، رییس سابق فدراسیون فوتبال فرانسه، از اظهارات خود علیه زیدان، ابراز پشیمانی کرد.
ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی به ویدئوی سیلی زدن به خبرنگار تبریزی واکنش نشان داد.
تیم فوتبال استقلال که برای رسیدن به صدر جدول روند خوبی را در دیدارهای اخیر داشته است، در هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت و نیمه اول را با برتری به پایان رساند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از شکست 5-2 تیمش مقابل ساسولو گفت روسونری با مشکل مواجه است و باید هر چه سریعتر به شرایط بدی که در آن قرار دارد واکنش نشان بدهد.
رسانه اروپایی وردآف والی نوشت که عطایی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران در جریان بازی لیگ والیبال ایران به بازیکن خود حمله کرد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از مصدومیت جدید لوئیز دیاز ابراز ناراحتی کرد.
رسانه های صهیونیست هک دوربین های امنیتی رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی را یک سیلی قدرتمند عنوان کردند.
تیم ملی فوتبال قطر شروع خوبی در رقابت‌های جام جهانی نداشت و نیمه اول دیدار برابر اکوادور را با شکست تلخی پشت سر گذاشت.
تصاویری از سیلی خوردن رئیس جمهور فرانسه از یک معترض رسانه ای شده است.
تصاویری از سیلی خوردن رئیس جمهور فرانسه از یک معترض رسانه ای شده است.
یک منبع آگاه در فراجا گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مربوط به برخورد یکی از مأموران پلیس با یک خانم از سوی مبادی ذی ربط پلیس دستور ویژه پیگیری و رسیدگی به نحوه و چگونگی این موضوع صادر شده است.
اگر بیانات مقام معظم رهبری در جمع ائمه جمعه نبود و ایشان بر برخورد منطقی و اقناعی با موضوع بدحجابی تأکید نمی‌کردند، معلوم نبود سیل خروشانی که راه افتاده بود، به کجا می‌رسید. بدحجاب‌ها شانس آوردند! که سیل خشم طبیعت، آن‌ها را فعلا از تیررس دور کرد، اما تجربه می‌گوید قرار نیست این سیل‌ها تمام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ