استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از شکست 5-2 تیمش مقابل ساسولو گفت روسونری با مشکل مواجه است و باید هر چه سریعتر به شرایط بدی که در آن قرار دارد واکنش نشان بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استفانو پیولی با وجود اینکه تور امریکا را بدون برد پشت سر می گذارد اما نسبت به تیمش امیدوار است.
استفانو پیولی، مربی میلان فاش کرد که با پائولو مالدینی جر و بحث داشته و تاکید کرد فروش ساندرو تونالی به نیوکسل برای همه طرف‌های معامله خوب بوده است.
قیمت طلا امروز (پنجشنبه) به پایین‌ترین حد بیش از سه ماه اخیر رسید و برای سومین جلسه متوالی سقوط کرد زیرا بانک‌های مرکزی ارشد موضع سیاست پولی جنگ طلبانه خود را برای کاهش فشارهای حباب قیمتی تکرار کردند.
شاخص کل امروز با ریزش ۱۱۲۸۱ واحدی مواجه شد اما مهمترین مشکل این روزهای بازار سرمایه عدم اقبال سرمایه گذاران کلان و خرد است.
تورم امروز ما چند ویژگی دارد، هر روز این تورم وجود دارد، همبستگی با نرخ ارز بسیار بالا و نامتقارن است یعنی ارز که می‌رود بالا تورم بالا رفته اما با پایین آمدن ارز پایین نمی‌آید.
استفانو پیولی، سرمربی میلان می‌گوید از اینکه دیگر زلاتان ایبراهیموویچ را در تیمش ندارد، غمگین است.
استفانو پیولی، مربی میلان، در نشست خبری خود درباره تمدید قرارداد لیائو حرف زد و هم‌چنین با ارزیابی فصلی که میلان پشت سر گذاشت، به آن نمره داد.
پولی که استقلالی‌ها امروز تامین کردند و به بازیکنان پرداخت کردند، از طریق همراه اول به حساب آنها نیامده است.
استفانو پیولی، مربی میلان، در نشست خبری قبل از بازی با یووه تاکید کرد، تیمش در همین مسابقه سهمیه لیگ قهرمانان را می‌گیرد.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه بازی فردای تیمش مقابل سمپدوریا از رسانه‌ها و هواداران خواست فعلا از انتقاد خودداری کرده و در سه بازی باقی‌مانده پشت تیم‌شان باشند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است که قهرمان این فصل لیگ قهرمانان از بین رئال مادرید یا منچسترسیتی خواهد بود.
استفانو پیولی،‌ سرمربی میلان، در آستانه بازی حساس مقابل اینتر درباره وضعیت تیمش صحبت می‌کند.
قالیباف گفت: تورم محصول رشد نقدینگی است و از ناترازی عملیاتی بودجه و ناترازی بانک‌ها نشئت می‌گیرد. این روشن است. نتیجه آن سلطه مالی بر سلطه پولی می‌شود. به معنای دیگر، انهدام همه تولید در کشور و ایجاد سوداگری‌ای که در پیش چشمان ماست. تا درباره این مسائل تصمیم نگیریم و آن‌ها را شفاف در برنامه هفتم تبدیل به قانون نکنیم و پای آن نایستیم، همین آش و کاسه‌ای که امروز هست در اقتصاد نابسامانمان ادامه خواهد داشت.
احکام مربوط به رفع ناترازی ارزی، انضباط مالی و پولی و همچنین تسهیل تأمین مالی فعالیت‌های تولیدی در جلسه امروز شورای اقتصاد به ریاست رئیس جمهور تصویب شد.
رئیسی در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت با اشاره به گسترش برنامه‌ریزی کشور‌ها برای کاهش و حذف تبادلات دلاری از چرخه معاملات‌شان، به بانک مرکزی مأموریت داد با همکاری دستگاه‌های مرتبط، زمینه‌های انجام معاملات تجاری بر اساس واحد پولی ایران و کشور‌های هدف را فراهم کند.
قیمت طلا امروز (سه‌شنبه) کاهش یافت زیرا معامله‌گران مسیر سیاست پولی فدرال رزرو را پس از آن که داده‌ها نشان داد رکود در فعالیت‌های تولیدی ایالات‌متحده و کاهش تولید اوپک پلاس باعث ایجاد ریسک‌های تورمی شده است، ارزیابی کردند.
احمد علیرضا بیگی گفت: از دهه هفتاد تا به امروز قریب به ۲۸۰ میلیارد دلار ثروت این کشور را به بهانه کنترل قیمت ارز به این بازار ریخته‌اند. امروز هم اگر ریختن ارز در بازار اتفاق نیفتد باز هم قیمت سرکش دلار اقتصاد ما را از خودش متاثر خواهد کرد و این هم تمامی ندارد، در صورتی که تنها راه این است که ما ارزش پایه پولی کشور را تقویت کنیم.
رئیس کل بانک مرکزی صبح امروز به همراه شمخانی؛ دبیر شورای عالی امنیت ملی برای پیگیری توافقات پولی، بانکی و ارزی تهران را به مقصد ابوظبی ترک کرد.
علی صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی نیز در سخنانی در جلسه امروز مجلس تاکید کرد: نرخ سود بانکی یکی از مولفه‌های تاثیرگذار در بازار ارز است که در تمام کشور‌های دنیا به عنوان یک سیاست پولی برای مدیریت بازار ارز از آن استفاده می‌شود.
صبح امروز افشین خانی از معاونت ارزی بانک مرکزی برکنار شد. معاونی که بزرگترین اشتباهش، حذف اداره صادرات به عنوان متولی برگشت ارز حاصل از صادرات بود که در نوع خود خیانتی نابخشودنی به حساب می آید.
رئیس‌کل بانک مرکزی امروز در شصت و دومین جلسه مجمع عمومی بانک مرکزی، گزارشی از مهمترین شاخص‌های عملکرد این نهاد ارائه کرد.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: اشتباهی که امروز غلامی انجام داده است قابل بخشش نیست و قهرمانی را ایران گرفت، بدون شک 2 سال او را محروم می کنم.
سلطانی با اشاره به اینکه تورم بالا در سال‌های اخیز از دیگر علت‌هایی است که اقتصادی ایران بسیار شکننده است، گفت: این تورم بالا موجب شده که پول ملی ایران سقوط وحشتناکی را تجربه کند، به طوری که امروز ریال یکی از بی ارزش‌ترین واحد‌های پولی در جهان به حساب می‌آید. این موضوع مشکلات اقتصادی بسیار زیادی را در کشور به بار آورده که تبعات آن بسیار جبران ناپذیر است.
معاون باشگاه استقلال در مصاحبه با خبرنگاران تاکید کرد صدا وسیما برخلاف ادعای امروز هیچ پولی به باشگاه‌ها پرداخت نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ