ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی به ویدئوی سیلی زدن به خبرنگار تبریزی واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیحاتی را درباره برکناری مدیر کل ارشاد گیلان مطرح کرد و گفت: هیچ گزارش منفی قبل از این انتشار خبر نبوده است.
بخشی از صحبت های رائفی پور در مورد طوسی و ماجرای رئیس ارشاد گیلان: چرا شفاف نمی‌کنید؟ ایا صحت دارد یا ندارد؟ در ماجرای آقای طوسی ایا درست بود یا غلط؟ اگر درست بود دو برابر باهاش حساب باید می‌کردید.
ادارۀ ارشاد گیلان دربارۀ وقایع اخیر ماجرای رضا ثقتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان یک اطلاعیه صادر کرد.
سیدمحمد خاتمى با اظهار شگفتى از بى تدبیرى مسؤلان اصلى نظام نسبت به مسائل اجتماعى، افزود: با توجه به تجربه تلخ گذشته و هزینه هاى سنگینى که جامعه پرداخته و لطماتى که به حیثیت اسلام وارد آمده است، انتظار مى رود که مسوؤلان نه تنها با این رفتارها و رویکردها و مواضع مخالفت کنند بلکه با مسببان و مباشران برخورد جدى داشته باشند.
اسماعیلی درباره مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره ساماندهی صوت و تصویر در فضای مجازی و اینکه گفته می‌شود مدیریت آن را به صدا و سیما واگذار شده است، گفت: از اواخر دولت قبل تصمیمی گرفته شد که طبق آن تمام اختیارات صوت و تصویر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صدا و سیما منتقل شود.
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاشیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال دست کم هشت میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاش هستیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال حداقل ۸ میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حال پیگیری موضوع تبلیغ برخی تولیدات سینمای داخلی کشور در شبکه‌های ماهواره‌ای هستیم.
در جلسه امروز هیات وزیران که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، ضمن بررسی برخی پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی، تصمیماتی در بخش‌های مختلف اتخاذ شد.
فارس نوشت: سعید حجاریان، یکی از اعضای حلقه سخت جریان اصلاحات در یادداشتی با عنوان «چرا گشت ارشاد مردانه نداریم»، به برخی از مسائل فقهی و دینی پرداخت. اما در این یادداشت، آیات قرآن را متناسب با میل خود، نه بر اساس حقیقت قرآن، تفسیر کرده و به دفاع از ساواک پرداخته است.
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دو تعهد داریم؛ یک تعهد در قبال رئیس جمهور و تعهد دیگر درباره مردم. هرکدام از این تعهد‌ها نقض شود، رییس جمهور این حق را دارد که این قصه را باطل کنند.
وزیر فرهنگ و ارشاد دولت اصلاحات در واکنش به پیگیری اتهام «تشویق به تروریسم» علیه او از سوی پلیس متروپولیتن انگلستان گفت: برای پلیس متروپلیتن احترام قائلم و آماده تبیین مواضع و توضیح هستم و گمان نمی‌کنم پلیس تحت تأثیر غوغاسالاران قرار گیرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ممکن است در هر قشری عده‌ای باشند که خارج از این فعالیت‌های مرسوم بخواهند خلاف منافع ملی عمل کرده و به دشمنان خدمت کنند، قوانین در این زمنیه روشن و مشخص است.
اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به قانون عدم صدور ویزای آمریکا برای مقامات ایرانی گفت: کاملا موافقیم، همین روند را ادامه بدهند.
یکی از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا با استناد به اخبار منتشره مبنی بر اعلام تعطیلی فعالیت پلیس امنیت اخلاقی از سوی ایران، بار دیگر مدعی شد اوضاع زنان در ایران رو به بهبود نیست.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مرتب با نهاد‌های امنیتی و قضایی جلساتی داریم که برای کسانی که دچار مشکل شدند کمک کنیم و دستگاه‌های امینتی و قضایی همکاری‌های خوبی در این زمینه دارند.
امیری‌ فر در واکنش به اینکه احمدی‌نژاد ردیف بودجه جدا برای گشت ارشاد در نظر گرفته بود گفت: خیر هر رئیس جمهور منابع مالی در اختیار دارد که احمدی‌نژاد از طریق همان منابع به گشت ارشاد کمک و از آن دفاع می‌کرد اما حالا با گذر زمان برای دیده شدن حرف خود را عوض کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بازیگران زنی که کشف حجاب کردند، به این انتخاب جدید رسیدند که تابع قوانین نباشد. ما در حوزه فرهنگ و هنر در خدمت عزیزانی هستیم که ملزم به قانون هستند.
بهادری جهرمی گفت: چهار موضوع در توافق دنبال شده که شامل تضمین‌ها و راستی‌آزمایی، رفع تحریم‌ها ‌و بسته شدن ادعاهای سیاسی در مورد مسائل پادمانی است و جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگوها را ترک نکرده و نخواهد کرد.
بهادری جهرمی گفت: چهار موضوع در توافق دنبال شده که شامل تضمین‌ها و راستی‌آزمایی، رفع تحریم‌ها ‌و بسته شدن ادعاهای سیاسی در مورد مسائل پادمانی است و جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگوها را ترک نکرده و نخواهد کرد.
محمدعلی ابطحی به اظهارات وزیر ارشاد درباره ممنوع الکاری هنرمندان در برنامه جهان آرا واکنش نشان داد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: افزایش کیفیت و تنوع محصول در غرفه ایران خودرو نسبت به سال‌های گذشته کاملا مشهود است.
سید عباس صالحی از مدل تفکیک جایگاه مردم و مسئولین در مراسم رحلت امام خمینی انتقاد کرد.
سید حسن خمینی به انتشار فیلم جدید از برخورد خودرو گشت پلیس واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ