اولین جلسه تمرینی استقلال با جواد نکونام، حواشی و اتفاقات عجیب و غریبی را به دنبال داشت که حسابی در فضای مجازی سر و صدا به پا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در جنگ پیش‌رو نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به یک هدف راهبردی برای مقاومت مبدل خواهد شد.
استقلال در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف سپاهان می‌رود.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران امروز در مرحله فینال رقابت‌های کاپ آسیا در سطح B باید به مصاف اندونزی برود تا در صورت برتری در این بازی، جواز حضور در سطح A آسیا را به دست بیاورد
از امروز رقابت‌های حساس و هیجان انگیز قهرمانی آسیا در ارومیه آغاز خواهد شد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برخلاف روز اول مسابقات هیچ واکنشی به اتفاقات دیدارهای روز دوم از جمله بازی پرحاشیه سپاهان و تراکتور نداشت.
طبق ادعای رادیو مونته کارلو، احتمالا همین امروز کار فسخ با کریستوف گالتیه نهایی خواهد شد تا لوئیس انریکه به عنوان مربی جدید پی اس جی معرفی شود.
اولین جلسه تمرینی استقلال با جواد نکونام، حواشی و اتفاقات عجیب و غریبی را به دنبال داشت که حسابی در فضای مجازی سر و صدا به پا کرد.
با وجود گذشت چند روز از اتمام دوره پرحاشیه ریاست فدراسیون چوگان هنوز سرپرستی برای این فدراسیون منصوب نشده است.
با وجود گذشت چند روز از اتمام دوره پرحاشیه ریاست فدراسیون چوگان هنوز سرپرستی برای این فدراسیون منصوب نشده است.
ایران در شرایطی روز گذشته با ستاره‌هایش عازم بیشکک شد که مصاحبه مهدی طارمی واکنش‌های زیادی به همراه داشت.
برنامه و اسامی داوران هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال اعلام شد.
علیرضا زاکانی شهردار تهران، سه‌شنبه ۱۵ آذر با حضور در سالن جابربن حیان دانشکده شیمی دانشگاه شریف در آئین گرامیداشت ۱۶ آذر و روز دانشجو شرکت کرد و به پرسش‌های دانشجویان پاسخ داد.
تمرینات استقلال بعد از دو روز پرحاشیه از امروز استارت خورد و بازیکنان زیر نظر ریکاردو ساپینتو کار خود را شروع کردند.
مترجم تیم تراکتور روز گذشته به همراه بردیف در تمرینات تراکتور شرکت کرد.
مکس ورشتپن، راننده هلندی ردبول برای دومین بار پیاپی قهرمان رقابت‌های فرمول یک شد.
بر خلاف اعزام پرحاشیه تیم ملی فوتسال ایران به کویت برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، حسین طیبی و مسلم اولادقباد روز آرامی را در جزیره مایورکا اسپانیا پشت سر گذاشتند.
محمدطاهر وادی در تمرین روز گذشته تیم ملی والیبال بسیار سرحال و شاداب نشان داد.
محمد طاهر وادی در تمرین روز گذشته تیم ملی والیبال بسیار سرحال و شاداب نشان داد.
رئیس جمهور آمریکا چند روز پس از حمله به دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور و طرفدارانش، از اظهارات خود عقب‌نشینی کرد.
بنابر اعلام فرابورس، حجم مبنا برای ۳ نماد معاملاتی دارای بازارگردان در بازار‌های اول و دوم فرابورس ایران از روز چهارشنبه (۲ شهریور) اعمال نخواهد شد. همچنین ۳ نماد پرحاشیه فرابورس پس ازمدت‌ها در یک قدمی بازگشت به تابلو بازار سرمایه هستند.
امروز مطالبی همچون پیش بینی ارز‌های دیجیتال در هفته آینده | کدام ارز بیشترین رشد را خواهد داشت؟،  قیمت دلار در آخرین روز هفته چقدر شد؟، لایو مجمع حفاری با اعتراضات تند یک سهامدار قطع شد! + فیلم، ۵ خبر پر حاشیه بورس در هفته‌ای که گذاشت! + فیلم، رد پای هکر‌های کره شمالی در ممنوعیت تورنادوکش!، بیت کوین همانند طلا و سکه کاهش یافت!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
ارزش سهام عدالت امروز با رشد نماد‌های بانکی و خودرویی و با توجه به افت ۰.۳۱ شاخص کل، کاهش ۰.۲ را تجربه کرد.
گفته می‌شود در دوره بعدی واریز سود سهام عدالت، افراد تمام سودهای عملکردی سال ۹۸ و ۹۹ را یکجا در سال ۱۴۰۱ دریافت خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ