اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی (ره) با اخلاص و شجاعتی بی نظیر به امت اسلامی جرأت داد تا سیلی محکم بر شیاطین روزگار بزنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه نوشت: خروش مسلمانان جهان در دفاع از ساحت مقدس ‎قرآن کریم جلوه‌ی روشن تعبیر امام خمینی (ره) از پیام عاشورا است.
امام جمعه موقت تهران گفت: اگر می‌بینیم که امام راحل در اوج اقتدار در حسینه زندگی کرد و اگر می‌بینیم که رهبر معظم انقلاب میهمانان داخلی و خارجی خود را روی زیلو پذرایی می‌کنند و با استادان دانشگاه و متخصصان و توده‌های عادی مردم ارتباط دارند و در جمع آن‌ها حضور می‌یابند همه سبک امام علی (ع) است.
ری- رئیس قوه قضائیه و مسئولان عالی قضایی همزمان با اولین روز از قوه قضائیه با آرمان های امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند.
در سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شمیم یاد و خاطره امام راحل محافل انس و معرفت در شهر پیامبر را فرا گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: پرچمی را که امام راحل برافراشت و انقلابی را که او رهبری کرد و توسط امام حاضر رهبری می‌شود، سرآغاز تحولی جریان‌ساز و ماندگار در مسیر تاریخ بود.
مراسم شب سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل با حضور رئیس جمهور
مدیرکل اداره محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: همزمان با سالروز رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) پردیس محیط زیستی برای زائران حرم امام راحل برگزار می‌شود.
فراجا اعلام کرد: در دفاع از آرمان‌های امام راحل، شهدای گلگون کفن و نیز تمامیت ارضی ایران اسلامی مصمم‌تر از گذشته در میدان مبارزه با دشمنان خواهیم بود.
معاون رئیس جمهور گفت: امروز برای تجدید میثاق با امامی که نجات بخش زنان بود به مرقد مطهر آمدیم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سالروز تصویب اساسنامه «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» یادآور هوشمندی و دوراندیشی امام راحل است.
فرماندهان و کارکنان ارتش در آستانه روز ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.
کارکنان وزارت کشور با حضور در مرقد حضرت امام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
رئیس دستگاه قضا و مسئولان عالی قوه قضائیه صبح پنجشنبه و همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور در حرم امام خمینی (ره) با آرمان‌های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت صبح امروز سه‌شنبه ۱۱ بهمن در آستانه ایام‌الله دهه‌فجر با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره)، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدا تجدید میثاق کردند.
رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.
رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.
خمین- وزیر میراث فرهنگی گفت: باید شخصیت امام راحل را به گردشگران بازدیدکننده از بیت تاریخی ایشان در شهرستان خمین معرفی شود.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مجمع تشخیص مصلحت میراث ارجمند امام راحل است.
آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری به همراه اعضا مجلس خبرگان رهبری برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل در حرم مطهر امام خمینی (ره) حاضر شدند.
رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر حرکت دانشگاهیان و جامعه به سوی دانشگاه تراز اسلامی تاکید و در زمان‌های متعدد به این موضوع مهم اهتمام داشتند.
به مناسبت آغاز هفته دولت رئیس‌جمهور و اعضای دولت با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.
رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت صبح امروز با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره)، با آرمان های بنیانگذار انقلاب تجدید میثاق کردند.
برگزاری مراسم ۱۴ خرداد در حرم مطهر حضرت امام با رعایت محدودیت جمعیت شرکت کننده مواجه است و از پیروان حضرت امام در سراسر کشور عذرخواهی کرد و در عین حال خاطرنشان شده که ستادهای استانی در شهرهای مختلف نیز این مراسم را برگزار خواهند کرد. سی و سومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی پس از دو سال وقفه (بواسطه فراگیری ویروس کرونا) امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
مراسم سخنرانی رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز ۱۴ خرداد در حرم امام راحل برگزار گردید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ