رسانه اروپایی وردآف والی نوشت که عطایی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران در جریان بازی لیگ والیبال ایران به بازیکن خود حمله کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در نشست  شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در مکه اعلام شد که تاکنون با ۶۰ پرواز در مجموع ۱۴۲۹۰ نفر از حجاج ایرانی به میهن اسلامی بازگشتند.
در نشست  شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در مکه اعلام شد که تاکنون با ۶۰ پروازدر مجموع ۱۴۲۹۰ نفر از حجاج ایرانی به میهن اسلامی بازگشتند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران از تامین بستر زیرساخت فیبرنوری برای انعکاس رسانه ای مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد.
واشنگتن‌پست در مطلبی بازگشت سوریه به اتحادیه عرب و تحولات جاری خاورمیانه را مورد بررسی قرار داد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بر لزوم تزریق روحیه امید در بین مردم با انعکاس خدمات انجام شده تاکید کرد.
بحران اوکراین به واسطه پیامدهای منفی خود، به آشکار شدن اختلافات نهفته در میان اعضای اتحادیه اروپا دامن زده است.
خبرنگاران در مقابل باشگاه استقلال به دنبال انعکاس آخرین اخبار پیرامون موضوع استراماچونی هستند.
رئیس جمهور سوریه از تلاش رسانه‌های دشمن برای انعکاس تصویر دروغین شکست ملت‌ها در میادین جنگ و تحریم انتقاد کرد.
آنگونه که انتظار می‌رفت سفر مدیرکل آژانس انرژی اتمی به تهران و دیدار با مقامات ارشد ایران انعکاس گسترده‌ای در پایتخت‌های غربی پیدا کرد و برخلاف جو مثبتی که در جریان سفر دو روزه رافائل گروسی حاکم بود، به سرعت تبدیل به بازی رسانه‌ای و گمانه‌زنی‌ها از محتوای توافقات شد.
نتایج ارزیابی خدمات فروش خودروسازان داخلی و وارد کنندگان، از مهمترین ارزیابی‌هایی است که انعکاس دهنده سطح کیفیت فروش این شرکت‌هاست. از همین رو در تازه‌‎ترین گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که به نمایندگی از وزارت صمت و مبتنی بر نظرات مشتریان صورت پذیرفته است، شرکت بهمن موتور جایگاه نخست در ارائه خدمات فروش به مشتریان را بدست آورده است.
رزمایش پدافند پرتوی همراه با سقوط هواپیمای فرضی روز چهارشنبه در بخش فشافویه برگزار می‌شود که با توجه به احتمال انعکاس شایعات و ایجاد تشویش افکار عمومی، اطلاع رسانی رسانه‌ها پیرامون این مانور اهمیت بالایی دارد.
کشور نیازمند انعکاس صداهای مختلف است، اما طبق اصل ۹ قانون اساسی آزادی نباید مخل امنیت و استقلال کشور شده و عدم اجرا قوانین عادی جلوه کند.
گروهی از دانشمندان آمریکایی در هفته جاری طرحی غیر متعارف را برای مقابله با گرمایش جهانی پیشنهاد کردند: ایجاد ابر‌های بزرگ از غبار ماه در فضا برای انعکاس نور خورشید و خنک کردن زمین.
وبسایت معروف اجوگو پرتغال پیروزی مورایس و ساپینتو در لیگ برتر ایران را انعکاس داد.
وبسایت معروف اجوگو پرتغال پیروزی مورایس و ساپینتو در لیگ برتر ایران را انعکاس داد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امام خمینی (ره) در برخورد با جوانان مانند مقدس‌مآب‌ها برخورد نمی‌کردند، گفت: امام عنصر جوانی و معجزه این مقطع از سن یک انسان را کشف کرده بودند و جوانان را می‌فهمیدند و به ایمان جوانان و به قدرت جوانی اعتماد می‌کردند.
ژاپن بر لزوم افزایش تعداد کرسی‌ های اعضای دائم و موقت شورای امنیت به منظور انعکاس بهتر واقعیت‌ های جهان تاکید کرد.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: تبادل پیام ها و انعکاس دیدگاه به طرق مختلف میان ایران و آمریکا وجود دارد .
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: نکته قابل تأمل، چگونگی انعکاس اخبار تظاهرات مردم چین و سرکوب شدن آن توسط دولت این کشور در رسانه‌های ایرانی است. رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی و دولتی کشور ما متأسفانه از کنار این موضوع با کم‌اعتنائی عبور کردند .
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: نکته قابل تأمل، چگونگی انعکاس اخبار تظاهرات مردم چین و سرکوب شدن آن توسط دولت این کشور در رسانه‌های ایرانی است. رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی و دولتی کشور ما متأسفانه از کنار این موضوع با کم‌اعتنائی عبور کردند .
جانشین اداره حفاظت محیط زیست سبزوار گفت: تصور مردم روستا و آنچه که در اخبار انعکاس یافته بود این بود که این حمله را گله گرگ‌ها انجام داده اند در صورتی که اگر گله گرگ به روستائیان حمله کرده بودند هیچ یک از افراد آسیب دیده، جان سالم به در نمی‌بردند از این رو حمله گرگ به داخل روستا تکذیب می‌شود و در این حادثه در مجموع ۳ نفر در داخل روستا و یک نفر در باغی مجاور روستا با حمله یک قلاده گرگاس زخمی شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ