گفتگوهای رفع تحریم‌های ظالمانه امروز، شنبه، برای سومین روز متوالی و با برگزاری جلسات در سطوح مختلف، از جمله رایزنی‌های فنی و کارشناسی، ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع محلی از آغاز گفتگوها برای تثبیت آتش بس در اردوگاه عین الحلوه خبر می‌دهند، آتش بسی که صبح امروز دوشنبه از سوی عناصر مسلح نقض شده بود.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه از گفتگو با «انریکه مورا» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خبر داد.
یک مقام بلندپایه صهیونیست مدعی شد که آمریکایی‌ها آخرین تحولات گفتگو با ایران را در زمینه هسته‌ای به اطلاع تل‌آویو رسانده‌اند.
دبیرکل سازمان ملل با اشاره به برخی مشکلات در خصوص اجرای توافق‌نامه غلات گفت که روسیه، اوکراین، ترکیه و سازمان ملل به گفتگو درباره این موضوعات ادامه خواهند داد.
رئیس جمهور مصر، بر ضرورت آتش‌بس دائم و آغاز گفتگو میان طرف‌های درگیری در سودان، برای تکمیل فرآیند انتقالی حکومت، مطابق خواست مردم این کشور، تأکید کرد.
وزیر امور خارجه عربستان و آمریکا دربار میزبانی از طرف‌های متخاصم سودان گفتگو کردند.
آخرین جزئیات گفتگوها در خصوص حادثه سفارت آذربایجان از زبان کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
وزیر خارجه کشورمان گفت: ما در دولت جدید ایران ماه‌ها برای جمع بندی و رسیدن به یک توافق خوب و قوی و پایدار تلاش کرده‌ایم و اکنون هم آماده جمع بندی گفتگوها هستیم.
نماینده روسیه در دفتر ژنو در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا از گفتگو با روسیه بر سر مسائل ثبات استراتژیک طفره می رود.
رئیس جمهور آرژانتین اعلام کرد که این کشور به گفتگوها با پوتین ادامه خواهد داد.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که مذاکرات با هیئت عمانی مثبت و درباره پرونده مسائل انسانی بود.
رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که سفر هیئت عمانی و مذاکرات آنها در صنعاء مثبت بود.
وزیرامور خارجه کشورمان اظهارداشت: قرار است آقایان جوزپ بورل و انریکه مورا همزمان با ورود ما به اردن سفر کنند،اردن فرصت مناسبی است که ما بتوانیم این گفتگوها (مذاکرات رفع تحریم) را تکمیل کنیم.
فواد حسین وزیرخارجه عراق در کنفرانس گفتگوی منامه درباره مسائل مختلف ابراز نظر کرد و از تلاش عراق برای بهبود روابط دیپلماتیک با همه کشورهای جهان سخن گفت.
وزارت خارجه قزاقستان از برگزاری دور جدید گفتگوها درباره سوریه در آستانه پایتخت این کشور در ماه نوامبر جاری خبر داد.
وزیر امور خارجه گفت: در خصوص شروع گفتگوها و تقویت همکاری‌ها با آژانس بین المللی انرژی اتمی، طی روزهای آینده هیئتی از تهران به وین اعزام خواهد شد.
بهادری جهرمی در نشست خبری گفت: ما گفتگو ها را هرگز ترک نکرده و در آینده نیز ترک نخواهیم کرد. طرف مقابل باید از زیاده خواهی دست بر دارد. تضمین ها در مذاکرات باید اطمینان بخش باشد. رفع تحریم ها باید معنادار و پایدار باشد. ادعاهای سیاسی درباره پادمان باید بسته شود. منبع: دانشجو
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران از روند گفتگوهای سیاسی و راه‌حل‌های مسالمت آمیز که وحدت ملی، ثبات و تمامیت ارضی لیبی را حفظ کند، حمایت می‌کند.
رئیس جمهور عراق امروز شنبه در سخنانی تاکید کرد: ادامه تنش های سیاسی و انسداد افق توافق میان جریان های عراقی پس از گذشت ۱۰ ماه از برگزاری انتخابات، مساله ای نگران کننده و غیر قابل قبول دانست.
وزارت خارجه کره جنوبی امروز از گفتگوهای پیاپی معاون وزیر امور خارجه این کشور با مقامات آمریکا و اروپا در خصوص مذاکرات رفع تحریم‌های ضدایرانی خبر داد.
وزارت خارجه کره جنوبی امروز از گفتگوهای پیاپی معاون وزیر امور خارجه این کشور با مقامات آمریکا و اروپا در خصوص مذاکرات رفع تحریم‌های ضدایرانی خبر داد.
منابع آگاه از ایجاد بن بست در مذاکرات آتش بس در غزه، میان جنبش جهاد اسلامی و مصر، به دلیل کارشکنی های رژیم صهیونیستی خبر می دهند.
مذاکره‌کننده ارشد کشورمان در جلسه فوق‌العاده بعد از ظهر امروز شورای عالی امنیت ملی گزارش مبسوطی از گفتگوهای مرتبط با رفع تحریم‌ها ارائه داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هیئت مذاکره‌کننده ایرانی جهت ادامه گفتگوهای رفع تحریم عازم وین می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ