وزیر خارجه کشورمان گفت: ما در دولت جدید ایران ماه‌ها برای جمع بندی و رسیدن به یک توافق خوب و قوی و پایدار تلاش کرده‌ایم و اکنون هم آماده جمع بندی گفتگوها هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهردار تهران در جمع اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ملی نوجوانان تاکید کرد تیم ملی نوجوانان به بهترین شکل پیش رفته و مدال اخلاق را هم در کنار افتخار ورزشی، بر گردن دارد.
هافبک جنگنده پرسپولیسی‌ها یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد و در نهمین سال حضور در جمع سرخ‌ها به دنبال افزایش جام‌های موزه شخصی خود است.
به‌زودی حداقل 22 بازیکن آماده جدایی و پیوستن به تیمی دیگر خواهند بود. کیلیان امباپه نیز با بند مهمش می‌تواند به این جمع اضافه شود.
اردوی تیم فوتبال المپیک ایران از امروز آغاز شد و‌ شاگردان رضا عنایتی برای تورنمنت عراق آماده می‌شوند.
مشهد ـ مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: ۳۲۴۵ پایگاه در سطح شهرستان‌های استان خراسان رضوی همزمان با عید سعید فطر آماده دریافت وجوهات فطریه و کفاره مردم هستند.
رهبر کره شمالی در جمع دانشمندان هسته‌ای این کشور خواستار تولید و ساخت تسلیحات و مواد هسته‌ای قدرتمند همزمان با افزایش تهدیدات ضد این کشور شد.
احسان حاج‌صفی با ۱۲۵ بازی ملی یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان در جمع نفرات کنونی محسوب می‌شود.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن در جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش مقابل بایرن مونیخ حضور ندارد.
سرمربی ترکیه‌ای کنیا می‌گوید تیمش بعد از ۵۰۰ روز دور هم جمع شده و آماده جدال با ایران می‌شوند.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن بالاخره در جمع ۱۱ نفر اصلی این تیم قرار گرفت.
زمین چمن تختی خرم آباد به شکل عجیبی در حال آماده سازی برای بازی خیبر و ون پارس است.
معاون شهرداری منطقه ۲ تهران از اجرای طرح فوریتی جمع‌آوری و ساماندهی کارتن خواب‌ها با آماده باش شبانه مرکز خدمات اجتماعی این منطقه همزمان با آغاز فصل سرما و برودت هوا خبر داد.
در روزهای اخیر باشگاه پرسپولیس با جمع آوری مدارک و مستندات آماده شکایت از لوکادیا شده است.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه گفت: اساسا متن توافق بر اساس مذاکراتی که میان طرفین صورت گرفته است، آماده جمع بندی است و تعلل طرف آمریکایی باعث این شده که توافق جمع بندی نشود./ اقدامات غیر سازنده آمریکا منجر به تاخیر در توافق شده است.
رئیس هیات روسیه در مذاکرات رفع تحریم‌ها، امکان جمع‌بندی گفت‌وگوها برای ازسرگیری اجرای کامل برجام ظرف چند روز را «واقعی» توصیف اما تصریح کرد که ایالات متحده آمریکا برای ازسرگیری مذاکرات آماده نیست.
وزیر خارجه کشورمان، با اشاره به مذاکراتش با جوزپ بورل، گفت: به ایشان گفتم که ما با رعایت خطوط قرمز و متون پیش رو، آماده جمع بندی هستیم.
نام فوق ستاره تیم ملی پرتغال در جمع نفرات اصلی این تیم مقابل مراکش دیده نمی‌شود.
ستاره ایرانی پورتو در جمع ۱۱ بازیکن اصلی تیمش مقابل اتلتیکو مادرید دیده می‌شود.
ستاره ایرانی پورتو در جمع ۱۱ بازیکن اصلی تیمش مقابل اتلتیکو مادرید دیده می‌شود.
زاکانی افزود: یکی از اتفاقات زشت اعتراضات اخیر این بود که اغتشاش گران متعرض به پاکبانان و آمبولانس ها شدند. ما تمامی خسارت ها و مشکلات پیش آمده را جمع بندی کرده ایم و قرار است به دستگاه قضایی منتقل کنیم.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تهران، گفت: بیش از ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد تهران برای جمع آوری کمک‌های مردمی در مسیر مراسم بزرگ اربعین حسینی آماده دریافت نذورات مردمی هستند.
خودم باور دارم که فردای ۸ شهریور که انتخابات فدراسیون برگزار شد باید با یک‌خداحافظی رسمی از جمع منتخبان جدا می شدم اما چند روزی ماندم تا در روزهایی که تیم ملی برای آماده سازی ‌تا مسابقات جام‌جهانی که با محدودیت شدید زمانی روبرو است، ماموریتم رابه پایان برسانم
پیام نیازمند اگرچه در مصاف با گل‌گهر دو بار توپ را از درون دروازه‌اش بیرون کشید ولی نشان داد همان دروازه‌بان حواس جمع و آماده سابق سپاهان به چارچوب بازگشته است.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: ایران‌ آماده جمع‌بندی مذاکرات در مدت زمان کوتاهی است، اگر طرف مقابل نیز آماده اقدام مشابه باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ