مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان با اشاره به آخرین وضعیت سپاهان در اردوی ترکیه گفت: آخرین دیدار تدارکاتی سپاهان پیش از عزیمت به ایران، عصر امروز با تیم ابها عربستان برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اردوی تدارکاتی تیم ملی پارادوچرخه‌سواری برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو با حضور چهار ورزشکار برگزار می‌شود.
کارشناس والیبال ایران نبود مسابقات باکیفیت و بازی‌های تدارکاتی را مهم‌ترین معضل در رده پایه می‌داند و معتقد است لیگ والیبال باید باکیفیت و پویا شود.
حریفان تدارکاتی تیم ملی در بازی‌های آتی مشخص شدند.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به دلیل مصدومیت بازی های ابتدایی بوندسلیگا را به طور قطع از دست داد و به دو دیدار تدارکاتی تیم ملی هم نخواهد رسید.
النصر عربستان در ادامه بازی‌های تدارکاتی خود با اینتر ایتالیا هم به تساوی یک بر یک رسید.
برگزاری دیدارهای تدارکاتی متعدد با تیم هایی از عربستان، می تواند پالس مثبتی برای حضور نمایندگان این کشور در ایران باشد.
ستاره سابق استقلال در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل شارلروا حضور ندارد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت که برگزاری بازی های تدارکاتی با تیم های بزرگ در دستور کار فدراسیون فوتبال است.
برنامه کامل بازی‌های تدارکاتی پیش‌فصل بارسلونا و رئال مادرید اعلام شد. یکی از این بازی‌ها ال‌کلاسیکوی دوستانه دو تیم در آمریکا است.
عضو سابق تیم ملی تپانچه می‌گوید که برای یکبار هم که شده باید تیم ملی در اردوی تدارکاتی آلمان شرکت کند تا بتواند تجهیزات و مهمات لازمش را تهیه کند.
سرمربی تیم فوتبال امید گفت: مسابقات غرب آسیا تورنمنتی است که ما را به آمادگی بهتری جهت حضور در بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک پاریس می‌رساند.
تیم فوتبال نوجوانان کشورمان تا پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا دو بازی تدارکاتی برگزار می‌کنند.
در حالی که کشورهای زیادی بازی‌های تدارکاتی خود برای جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳ را مشخص کرده‌اند، هنوز هیچ برنامه تدارکاتی برای تیم ملی ایران مشخص نشده است.
سرمربی تیم ملی بوکس به این نکته اذعان کرد که شاگردانش با چشم و گوش بسته در مسابقات چهانی پیش رو حاضر خواهند شد.
رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر گفت: بسکتبال با ویلچر بانوان را تقویت کردیم و در پی این اقدامات تیم ملی بانوان را برای دیدارهای تدارکاتی راهی ترکیه خواهیم کرد.
شاگردان جواد نکونام با پیروزی مقابل استقلال ملاثانی به استقبال شروع مجدد بازی‌های لیگ برتر رفتند.
پرسپولیس در بازی‌های تدارکاتی اخیر از دو مهاجم در خط حمله استفاده کرده است. در‌واقع استفاده همزمان از یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته در پرسپولیس هنوز از ابتدای بازی‌های رسمی این تیم اتفاق نیفاده است. یکی از دلایل اصلی این موضوع عدم‌آمادگی بدنی شیخ بود که رفته‌رفته شرایط او بهتر شده است
برنامه آخرین بازی‌های تدارکاتی قبل از جام‌جهانی قطر
تیم ملی فوتبال ایران آخرین و پنجمین دیدار دوستانه خود پیش از جام جهانی را هفته آینده در قطر برگزار می کند.
شاگردان کارلوس کی‌روش قبل از انجام بازی‌های جام جهانی یک مسابقه دوستانه در تهران برگزار می‌کنند.
تقویم بازی‌های تدارکاتی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی ۲۰۲۲ مرور شد.
سرپرست نایب رییسی فدراسیون وزنه برداری، بازی‌های کشورهای اسلامی را محکی خوب برای کادر فنی و یک رویداد تدارکاتی عالی برای حضور قدرتمندانه در جهانی کلمبیا دانست.
با درخواست کمیته ملی المپیک، بازیکنان، مربیان و تدارکاتی تیم ملی امید اقلام دریافتی از این کمیته برای حضور در مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی را هنگام ترک اردوی تیم ملی پس دادند.
با درخواست کمیته ملی المپیک، بازیکنان، مربیان و تدارکاتی تیم ملی امید اقلام دریافتی از این کمیته برای حضور در مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی را هنگام ترک اردوی تیم ملی پس دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ