در پایان دور مقدماتی رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی آزاد بازی‌های کشورهای اسلامی ۳ نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند و یک نماینده در دیدار رده بندی حضور دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم منتخب کشتی آزاد ایران دهه اول مرداد ماه در مسابقاتی که در روسیه برگزار می‌شود روی تشک خواهند رفت.
کادرفنی تیم ملی بعد از بررسی شرایط تصمیم دارد از یک کشتی گیر 97 کیلویی برای جانشینی احتمالی کامران قاسمپور استفاده کند.
نام مبین عظیمی و امیرحسین فیروزپور به جمع مسافران آزادکار اعزامی به تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان اضافه شد.
آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم ایران به مدال برنز رقابت‌های رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در مصر دست یافت.
امیرحسین فیروزپور که در وزن 97 کیلوگرم به دومین تورنمنت رنکینگ‌دار سال 2023 اعزام شده، به مرحله نیمه‌نهایی کشتی آزاد جام ابراهیم مصطفی رسید.
امیرحسین فیروزپور کشتی‌گیر کشورمان که در مدت اخیر در میدان‌های بین‌المللی زیادی محک خورده بود، باوجود قرعه آسان در جام ابراهیم مصطفی، فینالیست نشد.
مسابقات دو وزن نخست رقابت‌ها بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی (مرحله دوم سال ۲۰۲۳) جام ابراهیم مصطفی، از ظهر امروز در شهر اسکندریه مصر در حال برگزاری است.
امیررضا معصومی که در هر سه دیدار تیم ملی آزاد در جام‌جهانی آمریکا در ترکیب تیم قرار داشت، با سه پیروزی به کار خود پایان داد تا بهترین عملکرد را در بین 14 کشتی‌گیر اعزامی به این رقابت‌ها داشته باشد.
امیرحسین فیروزپور در دیدار پایانی مسابقات کشتی امیدهای جهان با نتیجه ۱۰ بر صفر جاکوب کاردناس از آمریکا را شکست داد و شبی طلایی را برای ایران رقم زد.
در چارچوب رقابت‌های کشتی امیدهای جهان محمدصادق فیروزپور در فینال به مصاف خادجی مراد گادجیف از آذربایجان رفت و با نتیجه 5 بر 2 برابر این کشتی گیر به برتری رسید و مدال طلا را از آن خود کرد.
امیرحسین فیروزپور در دیدار پایانی با نتیجه ۱۰ بر صفر جاکوب کاردناس از آمریکا را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.
محمدصادق فیروزپور با شکست حریف خود در فینال به مدال طلای مسابقات جهانی زیر 23 سال جهان دست یافت.
امیرحسین فیروزپور با شکست حریف آمریکایی خود در فینال، همچون برادرش روی سکوی قهرمانی جهان ایستاد.
محمدصادق فیروزپور کشتی گیر امیدهای ایران صاحب مدال طلا شد.
محمدصادق فیروزپور و امیررضا معصومی به مرحله نیمه نهایی رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان در اسپانیا رسیدند.
محمدصادق فیروزپور و امیررضا معصومی به مرحله نیمه نهایی رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان در اسپانیا رسیدند.
سه آزادکار ایرانی به نیمه نهایی 5 وزن دوم مسابقات کشتی آزاد زیر 23 سال جهان راه یافتند.
در جریان رقابت های ۵ وزن دوم کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهزمانی جهان، ۳ آزادکار ایران مقابل رقبای خود صاحب برتری شدند و محمودجانلو در ۶۵ کیلوگرم نیز به دیدار رده بندی رفت.
در وزن ۷۴ کیلوگرم ، محمدحسین فیروزپور در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر آتامیرات چارلیف از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در دومین مبارزه نیز برابر عصمت جیتفجی از ترکیه در شرایطی که تا ۷ ثانیه مانده به پایان ۴ بر ۴ عقب بود، ۲ امتیاز گرفت و با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید.
تیم کشتی آزاد جوانان که سال گذشته با 5 طلا رکوردی فوق‌العاده در مسابقات جهانی از خود بر جای گذاشته بود، این بار با دو طلای کمتر قهرمانی خود را تکرار کرد.
تیم کشتی آزاد جوانان که سال گذشته با 5 طلا رکوردی فوق‌العاده در مسابقات جهانی از خود بر جای گذاشته بود، این بار با دو طلای کمتر قهرمانی خود را تکرار کرد.
مربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد که کشتی‌گیران خوب و مدعی در همه اوزان پیکارهای کشورهای اسلامی حضور دارند و آنها فکرش را نمی‌کردند که سطح مسابقات این قدر بالا باشد.
ملی پوشان کشتی آزاد کشورمان در ۵ وزن اول بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی از صبح امروز به مصاف حریفان خود رفتند که حاصل آن راهیابی فیروز پور، کریمی و گلیج به دیدار فینال و قیاسی به دیدار رده بندی بود.
در جریان رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های کشور‌های اسلامی در ترکیه، ۵ نماینده ایران به مصاف رقبایشان رفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ