در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی دو کشتی‌گیر فرنگی ایران راهی فینال شدند و دو کشتی‌گیر هم سر از رده‌بندی درآوردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید بهشتی برای نسل جوان ما ثابت کرد که راه پیشرفت با التزام به مسائل دینی در تضاد نیست.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید بهشتی برای نسل جوان ما ثابت کرد که راه پیشرفت با التزام به مسائل دینی در تضاد نیست.
رئیس جمهور گفت: شهید بهشتی تحت تأثیر جوسازی‌ها و فضاسازی‌ها قرار نمی‌گرفت و از محور عدالت خارج نشد، ولو ممکن بود به ظاهر در تشکل‌هایی باشد اما روحیه منصفانه‌ای داشت.
فرزند شهید بهشتی می‌گوید هیچ گونه استدلالی برای حجاب اجباری در سخنان شهید بهشتی مشاهده نمی‌شود. این که حجاب چه مزایایی برای یک زن دارد یک حرف است و مسأله اجبار مسأله دیگری است و به نظر می‌رسد حجاب اجباری همان مضارّی را دارد که اجبار بی حجابی داشت.
(تصویر) این مرغ بهشتی را ببینید تا روزتان عوض شود
اواسط دهه شصت، (امام) خمینی به عراق آمد در حالی که در ابتدا فعالیتی نداشت. پس از انقلاب جولای ۱۹۶۸ میلادی، عراق موضع مخالفی در قبال تصمیم شاه برای الحاق جزایره سه‌گانه (امارات) اتخاذ کرد. محمدرضا شاه پهلوی به عنوان اهرم فشار و تهدید، نیروهایش را روانه مرز‌های عراق کرد. شاه از مخالفان کرد در عراق حمایت کرد و حمایت از مخالفان ایران را علیه او آغاز کردیم.
آنها از سخنرانان همایش مجازی «گفت‌وگو برای نجات ایران» - در کلاب هاوس – با موضوع براندازی، مجلس موسسان و تدوین قانون اساسی جدید بوده‌اند.
سید علیرضا بهشتی شیرازی، مشاور میرحسین ‎موسوی بازداشت شد.
یک روز پس از انتشار خبر برگزاری کلاس‌های غیرحضوری دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی پس از تعطیلات نوروز، این دانشگاه با انتشار اطلاعیه‌ای از تصمیم خود عقب‌نشینی کرد.
دره «حصارک» در شمال تهران قرار دارد. این دره آبشار‌های فصلی دارد و آبشار اصلی این دره با آبشار نو سنگ حصارک شناخته می‌شود که این آبشار جزئی از بخش کن حساب می‌شود. در بالای آبشار حصارک، دره و آبشار کوچک دیگری وجود دارد که برای رسیدن به آن باید نیم ساعت پیاده‌روی کنید. اگر سمت چپ آبشار را ادامه دهید، به دره اصلی حصارک می‌رسید که این دره معروف به دره دو چناران است و دره اصلی محسوب می‌شود. در این دره گل‌ها و گیاهان متفاوتی مانند گل ختمی سفید وجود دارد. همچنین اگر همین مسیر را ادامه دهید در انتهای آن به قله «بند عیش» می‌رسید.
براساس اعلام مدیریت خدمات آموزشی این دانشگاه با توجه به شرایط و وضعیت آب و هوا، تمامی کلاس‌ها در کلیه مقاطع، امروز یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱، از ساعت ۱۳ به بعد به‌صورت غیرحضوری از طریق سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه (LMS) برگزار می‌شود.
پرنده بهشتی از زیباترین و پرطرفدارترین گیاهان آپارتمانی است، چون گل آن شبیه به پرنده‌ای در حال پرواز است به این نام معروف است.
پرنده بهشتی از زیباترین و پرطرفدارترین گیاهان آپارتمانی است، چون گل آن شبیه به پرنده‌ای در حال پرواز است به این نام معروف است.
مسابقات یخ‌نوردی جام جهانی چونگ‌سونگ کره جنوبی با قهرمانی محسن بهشتی همراه بود.
روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه شهید بهشتی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کلیه دانشجویان دانشگاه که در طول دو هفته گذشته بازداشت شده بودند، آزاد شده اند.
در کشتی فرنگی تیم ایران توسط شیرزاد بهشتی در وزن 63 کیلوگرم، محمدرضا رستمی در وزن 72 کیلوگرم، علی اکبر یوسفی در وزن 130 کیلوگرم به مدال طلا رسید
در نخستین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی مردان مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه، در وزن ۶۳ کیلوگرم، بهشتی طلا ملی‌پوش کشورمان به مدال طلا رسید.
در نخستین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی مردان مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی-قونیه، در دسته ۶۳ کیلوگرم ملی‌پوش کشورمان در دور نخست به پیروزی دست یافت.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شپنا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شپنا در روزهای آینده بورس است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه این مجموعه در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری نیازمند حمایت بانک‌ها برای تامین نقدینگی است، گفت: اگر بانک‌ها نسبت به تزریق نقدینگی به صنعت کشور اقدام کنند، تولید رونق می‌گیرد و در پی آن ضمن افزایش اشتغال می‌توان شعار سال جاری «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» را به درستی اجرا و عملی کرد.
آیت الله سعیدی نیز در این دیدار با تاکید بر پرهیز از کارهای بدون خروجی گفت: در مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید از موازی‌کاری و پرداختن به امور حاشیه‌ای جلوگیری شود.
حجت الاسلام و المسلمین مسیح مهاجری در نشستی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد شهادت آیت الله دکتر بهشتی در کانون توحید گفت: پایه و اساس شخصیت معنوی آیت الله بهشتی را صداقت تشکیل می داد. ایشان هیچ چیزی را برتر از صداقت نمی دانست. آقای بهشتی هرگز دروغ را در هیچ زمینه و اندازه ای برنمی تابید.
بسیاری خانم های مسلمان در هامبورک حجاب نداشتند، زمانی که برخی از این خانم ها به جلسات تفسیر یا جلسات هفتگی دیگری که در مسجد برقرار بود می آمدند، هیچ اجباری نداشتند برای حضور در جلسات روسری به سر کنند. حداکثر اقدام شهید بهشتی این بود که، تعدادی روسری گذاشته بودند تا اگر کسی مایل بود، سرش کند و وارد مسجد شود. ولی در این باره هرگز اجباری وجود نداشت
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ