عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در خصوص وضعیت اینترنت در کشور، اظهار کرد: سرعت اینترنت به شدت پایین است به طوری که حتی کار کردن با ایمیل و یا پلتفرم‌های داخلی هم با مشکل مواجه است. زمانی هم که از وزیر ارتباطات در خصوص زمان افزایش سرعت اینترنت و یا رفع فیلترینگ سوال می‌پرسیم، توپ را به زمین سایر وزارتخانه‌ها از جمله وزارت کشور می‌اندازد که قابل قبول نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایلیا اسمعیلی‌پور، کارشناس بازی‌های رایانه‌ای: بازی‌های رایانه‌ای می‌تواند راهی برای ورود بدافزار‌های مختلف به رایانه‌ها، موبایل‌ها و تبلت‌های شما باشد.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: تمام توان خود را به کار می‌گیریم و تلاش می‌کنیم با یک شرایط خوب و باقدرت بازی‌ها را شروع کرده و پیش برویم.
اگرچه بازی‌های هفته آخر تمام لیگ‌های معتبر همزمان برگزار می‌شود اما جالب می‌شد اگر بازی‌های بدون تاثیر در سرنوشت قهرمانی یا سقوط لیگ در زمانی متفاوت برگزار شود.
با توجه به بازی‌های باقی‌مانده، کار سپاهان، روی کاغذ، در مقایسه با پرسپولیس و استقلال به‌مراتب راحت‌تر است؛ ولی درست مثل شرایط دو تیم تهرانی در هفته قبل، آن‌ها نه‌تنها باید همه بازی‌ها را ببرند بلکه باید این بار منتظر بمانند که پرسپولیس هم امتیاز از دست بدهد. پرسپولیس از درجه سختی بازی‌های پیش‌رو، در رده متوسط قرار می‌گیرد و استقلال سخت‌ترین بازی‌ها را پیش‌رو خواهد داشت.
هواپیمای جدید رییس جمهور ایالات متحده دارای سیستم منور‌های سوزان جدید برای گول زدن موشک‌ها و لیزر‌های پیشرفته خواهد بود که نه تنها می‌توانند سیستم مسیریابی موشک‌های هدایت شونده را از کار بیندازند، بلکه آن‌ها را در حین پرواز نیز نابود سازند. سیم کشی جدید نیز در برابر حملات الکترومغناطیسی ایمن بوده و به ایر فورس وان امکان می‌دهد که در صورت وقوع انفجار هسته‌ای در همان حوالی نیز به کار خود ادامه دهد. شکل جدید بال‌ها نیز به هواپیما امکان می‌دهد روی باند‌های کوتاه تری بلند شده و فرود بیاید.
لوئیز گوستاوو، هافبک برزیلی النصر، معتقد است که حضور کریستیانو رونالدو در این تیم باعث شده که بازی‌ها دشوارتر شوند.
وزیر اطلاعات گفت: برای افزایش سرعت دانلود بازی‌ها، افزایش سرعت خود بازی ها و کاهش پینگ سامانه ای به نام سامانه رادار گیم راه اندازی شده است.
رشت- رئیس مجمع نمایندگان گیلان با تاکید بر شایسته سالاری در انتصابات گفت: حمایت از افراد پاکدست که دلسوزانه برای مردم و انقلاب کار می کنند باید جایگزین رفیق بازی ها شود.
انتظار می‌رود اگر قرار به جمع‌و‌جور‌کردن بهانه‌ای برای بدون تماشاگر‌کردن رقابت‌های ورزشی باشد، بهانه‌ای باورپذیر باشد یا حداقل در سکوت، مثل همان کاری که فدراسیون فوتبال کرده، از کنار بدون تماشاگران بودن بازی‌ها عبور شود. گو اینکه یک نفر یا یک نهاد بالاخره باید به این موضوع ورود کرده و مسئله را حل‌وفصل کند. مگر اینکه قرار باشد بازی‌های فوتبال و دیگر رقابت‌های ورزشی در ایران تا مدت‌های زیاد دیگری بدون حضور تماشاگر باشد که این موضوع بحثی دیگر و صدالبته عجیب است.
در قطر تمام بازی‌ها تا به اینجای کار به جز بازی مکزیک و لهستان که ۹۹ دقیقه و ۲۶ ثانیه بوده، بالای ۱۰۰ دقیقه طول کشیدند.
سرکرده باند سه نفره به کارآگاهان گفت: قصد داشتیم یک دستگاه خودروی باری را سرقت کنیم تا با آن سرقت‌های دیگر در شهر انجام بدهیم. به همین دلیل آب نمک بلال‌ها را به مواد بیهوشی آلوده کردیم تا این که راننده پیکان وانت از راه رسید. من هم که منتظر چنین فرصتی بودم بلال آلوده و مسموم را به او دادم، سپس با کمک همدستانم سوار بر موتورسیکلت او را تعقیب کردیم. زمانی که در کنار جاده توقف کرد و بیهوش شد من پشت فرمان نشستم و پیکر نیمه جان او را در بیابان‌های شاندیز رها کردیم.
هرچه به زمان آغاز جام جهانی نزدیک می‌شویم تعداد متقاضیان حضور در این رویداد و آن‌هایی که می‌خواهند بازی‌ها را به جای تلویزیون خانه‌شان در استادیوم ببینند بیشتر از قبل می‌شود. بازی جالبی هم به را‌ه انداخته‌اند که مثلاً می‌خواهیم آدم‌های مختلف را ببریم تا کار فرهنگی انجام دهند.
با کنار گذاشته شهرخودرو از مسابقات لیگ دسته اول جدول این بازی‌ها واقعی‌تر شده است.
مسئولان برگزارکننده بازی‌ها ظاهرا خیلی استقلالی بودند و فقط همین کم بود که در کنار زمین لباس آبی پوشیده باشند.
داور بازنشسته و قدیمی فوتبال از خداداد افشاریان خواست خودمحوری را کنار بگذارد و از نظرات کارشناسان در چیدمان داوران استفاده کند.
با وجود گذشت دو ماه از برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی و پایان کار کاروان ایران در این بازی‌ها هنوز پاداش برخی مربیان که ورزشکاران‌شان موفق به مدال‌آوری در قونیه شدند، پرداخت نشده است.
با وجود گذشت دو ماه از برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی و پایان کار کاروان ایران در این بازی‌ها هنوز پاداش برخی مربیان که ورزشکاران‌شان موفق به مدال‌آوری در قونیه شدند، پرداخت نشده است.
تیم ملی فوتبال ایران در کنار ۳ رقیبش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بازی‌های دشواری را در پیش دارند.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت:مطمئناً هر چه بازی‌ها جلو برود و ما تمرینات بیشتری در کنار هم داشته باشیم شرایط بهتر خواهد شد.
کاروان ورزشی ایران که در بسیاری از رشته‌ها مثل والیبال، کشتی و برخی رشته‌های رزمی نفرات اصلی خود را به ترکیه نبرده بود، با کسب ۳۹ طلا، ۴۴ نقره و ۵۰ برنز و عنوان سومی بازی‌ها به کار خود پایان داد.
کاروان ورزشی ایران که در بسیاری از رشته‌ها مثل والیبال، کشتی و برخی رشته‌های رزمی نفرات اصلی خود را به ترکیه نبرده بود، با کسب ۳۹ طلا، ۴۴ نقره و ۵۰ برنز و عنوان سومی بازی‌ها به کار خود پایان داد.
وقتی تماشاگر در ورزشگاه نیست، بازی‌ها روح ندارد. تماشاگران در ورزشگاه، سینما و پارک کنار یکدیگر هستند اما نمی‌دانم چرا فقط در فوتبال چنین شرایطی به وجود می‌آید.
سرپرست فدراسیون فوتبال از آموزش کار با تکنولوژی ویدئویی برای داوران ایرانی خبر داد.
متخلفان اغلب در تلگرام با راه‌اندازی کانال‌هایی با عناوین «صدور کارت واکسن کرونا»، «کارت دیجیتال واکسن» و «صدور کارت واکسن با تأییدیه وزارت بهداشت» کاسبی جدیدی را راه‌اندازی کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ