با وجود گذشت دو ماه از برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی و پایان کار کاروان ایران در این بازی‌ها هنوز پاداش برخی مربیان که ورزشکاران‌شان موفق به مدال‌آوری در قونیه شدند، پرداخت نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کلیشه‌های سربی که سالها در کمدهای در بسته دانشکده داروسازی پنهان بود و از آنها برای برچسب دارو و مجلات علمی استفاده می شد؛ کشف و در موزه تاریخ پزشکی ایران به نمایش گذاشته شدند.
رم با وستهم بر سر انتقال جانلوکا اسکاماکا به توافق رسید تا تیم ژوزه مورینیو برای فصل بعد کامل‌تر شود.
با هم‌تیمی شدن مجدد مسی و سوارز باشگاه برزیلی حال حاضر ستاره اروگوئه‌ای متحمل ضرر خواهد شد.
طبق گزارشات اخیر، لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا حدود 8،76 میلیارد دلار درآمد سالانه تولید می‌کند.
خوان کوادرادو با انتقالی غیرمنتظره، به اینتر پیوسته و تنها اعلام رسمی آن باقی مانده است.
مرتضی منصوری یک فصل دیگر هم در هوادار خواهد بود.
نقل و انتقالات پرسپولیس با جدایی شش بازیکن همراه بود و آنها البته همچنان برای خالی کردن لیست با مشکل مواجه هستند.
مهاجری در یادداشتی خطاب به وزیر کشور نوشت: یواشکی می‌پرسم، شما هم یواشکی جواب بدهید؛ از دوستان فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق، سر کسی بی‌کلاه مانده که می‌خواهید مشغولش کنید؟!
تیم بسکتبال دنور ناگتس در دیدار نخست از سری فینال کنفرانس غرب لیگ NBA مقابل لس آنجلس لیکرز به پیروزی رسید.
مهدی عزیزی کارتونیست هم میهن تعیین ده نقطه در تهران برای برگزاری تجمعات قانونی را سوژه‌ی کاریکاتور خود قرار داده است.
در شرایطی که ۹ ماه از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال می‌گذرد، او تقریبا در هر ماه ادعایی را درباره درآمدزایی و مذاکره با فیفا برای دریافت پول‌های بلوکه شده مطرح کرده است.
الکس فرگوسن، مربی اسطوره‌ای منچستریونایتد، هرگز راضی نمی‌شود تیمش از تاتنهام بازیکن بخرد اما به نظر می‌رسد نظر او برای اریک تن هاخ مهم نیست.
رژه‌های پیروزمندانه روز پیروزی روسیه در سراسر کشور لغو می‌شوند، زیرا روسیه با مشکلاتی، چون کمبود نیرو و تانک مواجه است.
ساکت الهامی یازده بازیکن اصلی خود برای دیدار با پیکان تهران را انتخاب کرد.
بوئینگ ۷۳۷ مکس، چهارمین نسل از هواپیما‌های سری ۷۳۷ بوئینگ است با تغییرات انجام گرفته در طراحی بال‌ها و البته به روزرسانی موتور‌های این هواپیما، سری مکس غیر از مصرف سوخت کمتر، توانایی پرواز بیشتری را هم دارد. بیشتر قطعات این هواپیما ارتقا یافته‌اند که بازدهٔ آن را نسبت به ۷۳۷ معمولی، به طرز چشمگیری افزایش داده است. بویینگ حتی ادعا می‌کند این هواپیما مدرن‌تر و بهینه‌تر از مدل ایرباس ۳۲۰ است که در کلاس یکسان با این بویینگ ساخته شده.
در مرسدس سدان و کوپه کلاس E فرمان جدید خازنی می تواند تشخیص دهد که راننده فرمان را در دست دارد یا خیر، و با ویژگی قدیمی حالت فرمان فعال (Active Steering Wheel Movement) جایگزین شده است.
با گذشت یک سال از جنگ اوکراین، شهروندان اوکراینی معترض در حال یافتن راه‌هایی متفاومت برای ابراز نارضایتی در مورد حمله کرملین به اوکراین هستند.
دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف گفت: با توجه به نامه دفتر امور مشترک فدراسیون ها به فدراسیون گلف هر 4 نامزد تأیید صلاحیت شدند.
براساس نامه‌ای که مدیرکل امور داروی سازمان غذا و دارو به یکی از شرکت‌های واردکننده سوسپانسیون خوراکی آنتی‌بیوتیک نوشته شده، داروی کوآموکسی کلاو با برند MAGAMOX CV-DUO با شماره سری ساخت MFH ۰۵۵۵ که به صورت فوریتی وارد کشور شده است؛ از لحاظ آزمون تعیین ماده موثره، غیرقابل قبول بوده است.
با وجود گذشت دو ماه از برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی و پایان کار کاروان ایران در این بازی‌ها هنوز پاداش برخی مربیان که ورزشکاران‌شان موفق به مدال‌آوری در قونیه شدند، پرداخت نشده است.
در تمرین روز گذشته یک کیک بزرگ به مناسبت تولد ساپینتو خریداری شد و البته بازیکنان ضیافت نهاری با هماهنگی باشگاه ترتیب دادند و به مربی پرتغالی تبریک گفتند.
دکتر الهام اختری، متخصص طب سنت گفت: زیره سبز در رفع بدهضمی غذا، برطرف کردن نفخ، تقویت کلیه و رفع سردی گوارشی خوب عمل می‌کند، می‌توانید بعد غذا چهار پنج عدد از آن را بجوید. اما دم‌نوش زیره سیاه تا حدی منع شده است و برای میل کردن زیره سیاه به شکل دارو نیاز به تدبیر پزشک است و مداومت در مصرف آن رنگ و رو را تیره می‌کند.
زن مالباحته گفت: در حالی که منتظر دریافت خسارت بودیم متوجه شدیم سارق در زندان سکته کرده و وقتی او را به بیمارستان منتقل کرده‌اند، جان باخته است. حالا به اینجا آمده‌ام تا مشخص شود بعد از مرگ سارق چه کسی خسارت ما را پرداخت می‌کند؟
محمد محبی شب گذشته به تهران رسید و احتمالا امروز به طور رسمی به استقلال خواهد پیوست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ