وزیر اطلاعات گفت: برای افزایش سرعت دانلود بازی‌ها، افزایش سرعت خود بازی ها و کاهش پینگ سامانه ای به نام سامانه رادار گیم راه اندازی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در راستای توسعه بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات متمایز به مشتریان، نسخه جدید موبایل بانک (نگارش 3.3.6) بانک رفاه کارگران منتشر شد.
پس از آن که مقاومت فلسطین یک پهپاد را در آسمان غرب رفح به پرواز درآورد، ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با آن مجبور به استفاده از سامانه گران‌قیمت گنبد آهنین شد.
در جریان سفر معاون علمی، فناوری واقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور به استان مازندران از سامانه های شبیه‌ساز ناوبری و موتورخانه کشتی رونمایی شد.
کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد و از راه‌اندازی یک سامانه اینترنتی جهت دسترسی آسان شهروندان برای ثبت هر گونه شکایت خبر داد.
کارشناس اقتصادی گفت: اجرای فاز اول سامانه‌ مودیان یک سری داده‌ها در اختیار سیاست گذار قرار داد که‌ می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از رویکردهای مهم در زمینه‌ شفافیت مالی اشخاص حقوقی و حقیقی به رفتار در آوردن اشخاص و مقابله با فرار مالیاتی است.
سامانه «اولین موکب» با هدف تسهیل سفر اربعین حسینی توسط یک شرکت عضو مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس راه اندازی شد.
نیروهای ارتش کی‌یف در یک حمله ناموفق دیگر علیه روسیه، با پهپاد منطقه بلگورود را هدف قرار دادند.
طبق سناریوی این ویدئوی شبیه سازی شده، هدف اصلی پهپاد‌های ایرانی، سایت رادار پاتریوت است. در تصاویری جذاب که با اضافه کردن افکت‌های صدا و موسیقی فضایی دراماتیک پیدا کرده، شاهد اوج گرفتن و پرواز پهپاد‌ها هستیم.
باشگاه استقلال درصدد به خدمت گرفتن سامان فلاح است.
با اعلام رسمی جدایی سامان قدوس از تیم برنتفورد در پایان فصل، این بازیکن ایرانی حالا پیشنهادات مختلفی را از سراسر جهان پیدا کرده است به ویژه چند کشور آسیایی.
تصاویر منتشر شده استقرار یک فروند سامانه دفاع هوایی پانتسیر – اس ۱ را نشان می‌دهند که در نزدیکی مخفیگاه ریاست جمهوری در والدائی در منطقه نووگورود مستقر شده است. عکس‌ها نشان می‌دهند سه سرباز به طور دائمی در نزدیکی مخفیگاه حضور دارند و آنتن رادار نیز در حال چرخش است.
سامانه رادار بومی بینا در سایت بم با حضور فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش مورد بهره برداری قرار گرفت.
سامانه رادار بومی بینا در سایت بم با حضور فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش مورد بهره برداری قرار گرفت.
سامانه رادار بومی بینا در سایت بم با حضور فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش مورد بهره برداری قرار گرفت.
جت جنگنده تی‌اف-اکس دارای رادار AESA، تجهیزات اپترونیک، سامانه های جنگ الکترونیک، کابین شیشه ای و تسلیحات طراحی ترکیه خواهد بود. الگوریتم های یادگیری و هوش مصنوعی نیز به خلبان کمک خواهند کرد.
نیروهای نظامی روسی موفق شدند که پرتابگر و رادار سامانه پدافند هوایی اس-۳۰۰ اوکراین را در دونتسک منهدم کنند.
در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، پهپاد مهاجم در نقش نیروی متخاصم که قصد نزدیک شدن به حریم هوایی ایران داشت با کشف به‌موقع توسط رادار سامانه موشکی بومی مرصاد در فاصله ۱۵۰ کیلومتری سرنگون شد.
امیر صباحی فرد گفت: ما در آزمایش اخیر موفق شدیم در برد ۳۰۴ کیلومتری، پهپاد را هدف قرار دهیم. در واقع این سامانه، کوچک‌ترین پهپاد با سطح مقطع راداری بسیار کم را کشف کرده و مرود هدف قرار می‌دهد.
در آزمون تست سامانه باور ۳۷۳ برد بلند هدف دورایستا در برد بیش از ۴۵۰ کیلومتر توسط رادار بهینه شده سامانه باور ۳۷۳ کشف شد و در برد حدود ۴۰۵ کیلومتر ردگیری و در برد بیش از ۳۰۰ کیلومتر مورد اصابت و انهدام قرار گرفت.
ویژگی‌های تجهیزات ناو رزمی موشک‌انداز شهید سلیمانی در حوزه اشراف اطلاعاتی و شناسایی و پایش اهداف و ترددهای سطحی زیرسطحی و هوایی مجهز به پیشرفته‌ترین سامانه‌ کشف و آشکارسازی شنود راداری است.
وزیر دفاع عراق در مراسم افتتاح سامانه راداری جدید خریداری شده از فرانسه به موعد دریافت دیگر سامانه ها از پاریس اشاره کرد.
فرمانده کل ارتش گفت: کارکنان متخصص پدافند هوایی موجب پیشرفت‌های چشمگیر از طراحی و تولید رادار تا سامانه های موشکی شده‌اند و بارقه های امید و باور به ظرفیت‌های داخلی را در مردم تقویت کردند.
وزارت دفاع اوکراین گزارش داد که ارتش اوکراین با حمله توپخانه‌ای بسیار دقیق خود سیستم رادار ضد توپخانه Zoopark-۱ روسیه را در استان زاپوریژیا منهدم کرد. علاوه بر این سامانه، نیرو‌های اوکراینی چهار خودروی زرهی را نیز منهدم کردند. سامانه راداری اطلاعاتی Zoopark-۱ روسیه برای شناسایی مواضع آتش دشمن، سیستم‌های موشک پرتاب چندگانه، مواضع توپخانه و خمپاره، پرتابگر‌های موشک تاکتیکی و سامانه‌های پدافند هوایی و ... و همچنین محاسبه مسیر پرتابه‌ها و موشک‌ها در نظر گرفته شده است.
وزارت دفاع روسیه از انهدام شماری دیگر از تسلیحات نظامی ساخت آمریکا، که در اختیار نظامیان اوکراین است، خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ