رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از انجام معاینات پیش از اعزام حج برای ۳۷ هزار و ۹۲۶ زائر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای با اشاره به انجام ۹۴۰ عملیات امدادی، از امدادرسانی به ۲۰۰۵ نفر، در هفته گذشته خبر داد.
با اعلام رسمی AFC، برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی، به صورت رسمی از دستور کار خارج شد و بازی‌های باشگاهی در سه سطح و با سبک جدیدی برگزار می‌شوند.
بسیاری از ساختمان‌های ناایمن بدون مجوز و پروانه و با کمترین نظارت استاندارد ساخته شده اند. برخی از افراد سودجو بدون توجه به موانع قانونی اقدام به ساخت و ساز می‌کنند و در نتیجه تعداد ساختمان‌های بی کیفیت در سطح شهر کم نیست. در مرحله پس از ساخت، وقتی شهرداری برای تخریب ساختمان‌های ناایمنی که مجوز‌های لازم را ندارند، وارد عمل می‌شود، نه تنها قدرت کافی ندارد، بلکه از حمایت قانونی و قضایی برخوردار نیست. بسیاری از گروه‌هایی که ساخت و ساز بدون مجوز انجام می‌دهند نیز دست به مقابله با قانون می‌زنند و راه‌های دور زدن قانون را یاد گرفته اند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام چهار ماموریت ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: شش نفر در این راستا دستگیر شدند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه طی یک هفته گذشته در ۴۲ ماموریت امدادی حضور داشته‌ایم، گفت: از بین امدادرسانی‌ها عملیات رهاسازی برای دو جان باخته سوانح رانندگی انجام شد.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از معاینه پزشکی ۱۷۵ ورزشکار اعزامی به بازی‌های آسیایی خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم در یکی، دو هفته باقی مانده هم بقیه رشته‌ها را انجام بدهیم.
علائم اختلال حمله پانیک ممکن است با بیماری‌های دیگری مثل اختلال در تیروئید و قلب هم‌پوشانی داشته باشد. به همین دلیل باید برای تشخیص قطعی به پزشک مراجعه کرد. برای مطمئن شدن از این بیماری باید یک معاینه کامل بالینی و فیزیکی نسبت به بیمار انجام شود. در مرحله دوم نیز ممکن است آزمایشات خاصی بسته به شرایط و اوضاع برای بیمار بنویسند.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: کیفیت خدمات معاینه فنی و دقت و صحت انجام کار در مراکز معاینه فنی شهر تهران ممتاز و برجسته است.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از انجام معاینات پیش از اعزام حج برای ۱۹ هزار و ۴۵۷ زائر خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از انجام معاینات پیش از اعزام حج برای ۱۹ هزار و ۴۵۷ زائر خبر داد.
پزشک جو بایدن پس از معاینه او، سلامت جسمانی رئیس جمهور ۸۰ ساله ایالات متحده را برای انجام وظایفش و نیز پیش از اعلام تصمیم او برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ تایید کرد.
مالکی گفت: بجز دو مرکز اشاره شده که از مراکز پر ازدحام به ویژه در ماه‌های پایانی سال هستند در بقیه مراکز معاینه فنی مراجعه بصورت حضوری و یا نوبت گیری اینترنتی امکان پذیر است. البته تاکید می‌شود بزودی پذیرش در کلیه مراکز معاینه فنی شهر تهران صرفا با تعیین وقت قبلی انجام خواهد شد و ما بدون تردید دیگر شاهد هیچگونه صف انتظاری برای دریافت معاینه فنی در مراکز شهر تهران نخواهیم بود.
خرس نر قهوه‌ای به دلیل دوران نقاهت، از نظر جثه‌ای لاغر و ضعیف بوده، اما در راه رفتن و سایر فعالیت‌های حیاتی مشکلی نداشته است، اما توصیه لازم به مالک باغ وحش جهت انجام معاینه و درمان بیماری انجام شد.
محمد قبادلو در مسیر انتقال به محل وقوع جنایت برای بازسازی صحنه جرم نیز در ماشین اعلام می‌کند که اصلا پشیمان نیستم و اگر باز هم برگردم این کار را تکرار می‌کنم. پزشکی قانونی نیز درباره وضعیت روحی و روانی محمد قبادلو اعلام کرده است: معاینه روانپزشکی انجام شد با توجه به معاینه و شرح حال، نامبرده سوابقی از تشخیص و درمان اختلالات خلقی را ذکر می‌کند در حال حاضر علائم و شواهد از اختلال عمده روانپزشکی که باعث فقدان قوه تمییز و کنترل ارائه شود، در زمان وقوع جرم در نامبرده مشاهده نمی‌شود و مسئول اعمال و رفتار خود بوده است.
در برخی از عمل‌های جراحی مانند بلفاروپلاستی که بیماران برای برداشتن پف پشت پلک مراجعه می‌کنند، در صورتی که بیمار قبل از جراحی، بطور کامل معاینه شود و خود عمل هم با تکنیک صحیح صورت پذیرد، توصیه به انجام آن می‌شود، اما در سال‌های اخیر موجی از تقاضا برای این عمل جراحی ایجاد شده است و حتی مشاهده کرده‌ایم که این عمل حتی در برخی مکان‌های نامتعارف غیر از اتاق عمل، مانند آرایشگاه‌ها نیز انجام می‌شود که اصلا توصیه نمی‌شود.
یک کارشناس آلودگی هوا ضمن تاکید بر اینکه دلیل عمده آلودگی هوای سال‌های اخیر توقف نوسازی و اسقاط خودرو‌های فرسوده است، می‌گوید تا زمانیکه نوسازی، کنترل جدی معاینه فنی و طرح‌های کاهش آلودگی هوا اجرا نشوند، کیفیت سوخت به حد مطلوب نرسد و مازوت‌سوزی حذف نشود و همچنین سایر اقداماتی که در قانون هوای پاک مطرح شده، انجام نشود، طبیعتا نباید انتظار هوای پاک را داشته باشیم. بحث نوسازی و از رده خارج شدن خودرو‌های فرسوده مهم‌ترین اقدامی‌ست که طی چند سال اخیر یا متوقف بوده یا به صورت کند اجرا شده است.
وزیر کشور بر انجام اقداماتی همچون جلوگیری از مصرف نفت کوره در نیروگاه‌ها،جلوگیری از تردد خودروهای فاقد معاینه فنی و نظارت بر توزیع سوخت بنزین،نفت و گاز استاندارد در جایگاه های سوخت تاکید کرد
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دودزا بودن دو جریمه دارد؛ اول اینکه خودرو به علت دودزا بودن جریمه می‌شود و دوم به علت این موضوع، اعمال قانون و متوقف خواهد شد و در ادامه پلاک اعزام به تعمیرگاه دریافت می‌کند و حتما باید به تعمیرگاه برود و رفع نقص انجام دهد.
سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم گفت: اگر معاینه فنی موتورخانه‌ها انجام شود، مصرف گاز و نیز میزان آلاینده‌ها در موتورخانه‌ها کاهش می‌یابد.
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از اولیای دانش‌آموزان و سایر شهروندانی که از وسایل نقلیه شخصی استفاده می‌کنند، خواست تا با انجام معاینه فنی وسیله نقلیه خود در مراکز مکانیزه، از بروز آسیب‌ها و صدمات بیشتر به فرزندان خود و سایر دانش‌آموزانی که سال جدید تحصیلی را آغاز کرده‌اند، جلوگیری کنند.
انجام آزمون معاینه فنی ویژه تاکسیرانان در هشت مرکز معاینه فنی تهران به صورت رایگان انجام می‌شود.
پزشکی قانونی: در رسیدگی به این پرونده بررسی دقیق و کاملی در معاینه و کالبدگشایی صورت گرفت و تمامی معیارها و شاخص‌های تعیین علت فوت، معاینه ظاهری و اعضای داخلی بدن انجام و نمونه های لازم از بافت ها و اعضای داخلی بدن برداشته و به آزمایشگاه های تخصصی ارسال شد
مسابقات بین‌المللی کشتی شست پا در انگلیس برگزار شد. این شکل از کشتی از جمله ورزش‌های قدیمی در بریتانیا به شمار می‌آید که نخستین دوره آن در سال ۱۹۷۶ برگزار شد. این ورزش شبیه به مچ‌اندازی است، ولی با شست پا انجام می‌شود. دو حریف به ترتیب شست پای راست، سپس شست پای چپ و دوباره شست پای راست را به هم گره زده به زور‌آزمایی می‌پردازند. پا‌های شرکت‌کنندگان پیش از بازی برای جلوگیری از سرایت احتمالی قارچ یا هر نوع عفونت معاینه می‌شوند.
بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت میبایست قبل از مراجعه به موسسه ذیربط، برای اطلاع از برنامه زمانی و مکان، مدارک مورد نیاز و شرایط عمومی و اختصاصی جهت انجام مراحل مصاحبه، معاینه و یا سایر مراحل گزینش حتماً به درگاه اطلاع‌رسانی موسسه یا ارگان معرفی شده محل مصاحبه نیز مراجعه نمایند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ