پزشک ایرانی به عنوان پزشک مسابقات جهانی وزنه‌برداری انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تشکیل جلسه هیأت ‌مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران، دکتر امیر خرمی‌شاد به‌ عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب شد.
دکتر فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی و دکتر نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با همراهی دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه، از غرفه این بانک در نمایشگاه «تلاش با برکت» بازدید کردند.
رئیس جمهور پس از پایان سفر پنج روزه به سه کشور حوزه آمریکای لاتین، هاوانا را به مقصد تهران ترک کرد.
قائم مقام مدیرعامل بانک شهر با اشاره به انتشار صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به پایان سال گذشته این بانک در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال)، گفت: تحولات کاربردی، بنیادی و مهم در بانک شهر طی سال های اخیر توانسته آن را به عنوان بانکی موفق و قابل اعتماد در میان تمامی اقشار جامعه تبدیل کند.
دو داور باتجربه فوتبال ایران قضاوت دو مسابقه تعیین کننده هفته پایانی لیگ برتر را برعهده خواهند داشت.
نوروزی سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اسامی بانک‌های متخلف در پرداخت وام مسکن را اعلام کرد.
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به موفقیت های شایسته تحسین این بانک طی سال گذشته، گفت: به یاری خداوند و تلاش های همه جانبه همکاران توانسته ایم شرایط بانک را تغییر دهیم.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران فرارسیدن سال جدید و حلول ماه رمضان را به همه همکاران تبریک گفت.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ضمن تبریک فرارسیدن عید نوروز گفت: امید است شاهد اضمحلال استکبار و صهیونیسم جهانی به همراه رفع ظلم و برقراری صلح و امنیت در سراسر جهان باشیم.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان محیط زیست گفت: فروش گونه های حیات وحش مانند لاک‌پشت، مارماهی و سمندر حتی برای نوروز ممنوع و تخلف است.
دکتر عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل بیمه سینا با صدور پیامی، فرا رسیدن سال نو و آغاز بهار طبیعت را تبریک گفت.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از سوی انجمن مدیریت جهادی کشور به عنوان «مدیر برگزیده جهادی» لوح تقدیر و نشان جهادی دریافت کرد.
مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی گفت: روی تعدادی از شهرهایمان که پر مسافر هستند بررسی کردیم و شهرهای مکمل برای سفر گردشگران معرفی شده است.
دکتر صابری رئیس اورژانس بیمارستان باهنر حال وزیر ورزش را پس از بررسی‌های اولیه مساعد توصیف کرده است.
مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی گفت: برای نوروز ۱۴۰۲ و تعطیلات بهمن و اسفندماه ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی کردیم تا مردم به سفرهای زودهنگام ترغیب شوند.
ادسون تاوارس پس از تعطیلات صنعت نفت را به شکل دگرگون شده‌ای راهی مسابقات کرده است.
دکتر مهدی مطهرنیا گفت: بعد از برجام تحریم‌های سپاه پاسداران رخ داد و سپس آمریکا از برجام خارج شد، اما نکته اساسی آنجاست که اکنون با توجه به فشار‌های بین المللی پرونده حقوق بشری ایران سنگین‌تر از پرونده هسته‌ای به جریان افتاده است. سپاه پاسداران از طرف هلند تحریم شده است و انگلستان اعلام کرده است که کلیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در تحریم قرار داده است لذا موج جدیدی از تحریم‌ها در پرونده حقوق بشر هویدا شده است و به زودی کشور‌های دیگری مثل آلمان هم به این دریچه خواهند پیوست.
عباس شیبانی عضو پیشین مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تهران در سن ۹۱سالگی درگذشت.
عباس شیبانی عضو پیشین مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تهران در سن ۹۱سالگی درگذشت.
عباس شیبانی عضو پیشین مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تهران در سن ۹۱سالگی درگذشت.
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: برخی‌ها که درکی از ورزش قهرمانی ندارند این زودتر رفتن تیم را برای ما حاشیه کردند.
حکم وزیر ورزش برای دکتر امین نوروزی
وزیر ورزش و جوانان طی حکمی دکتر امین نوروزی را به عنوان عضو شورای عالی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
اتفاقی که به تازگی رخ داد، نشان داد احتمالاً کل مجموعه و همه عروسک‌های جدید و قدیم به عنوان اموال صداوسیما تصور شده است. ایرج طهماسب مجموعه‌ای تازه در نوروز امسال از طریق شبکه نمایش خانگی ارائه کرده که یک شوی رسانه‌ای با امضای خودش در دکور، دیالوگ‌ها و سایر جزئیات اجراست اما نامش «کلاه قرمزی» نیست، بلکه «مهمونی» است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ