ضمن تأکید بر فراهم نمودن زمینه‌های حق اعتراض مسالمت‌آمیز و بدور از هرگونه خشونت در سطح جامعه، انتظار می‌رود برخورد با درایت جامعه پزشکی در حادثه اخیر مورد تقدیر قرار گرفته و در خصوص معدود برخورد‌های صورت گرفته با دانشجویان یا همکاران حوزه سلامت با نهایت رأفت و رحمت اسلامی برخورد شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اوکراین مدعی شد: حملاتی با استفاده از ۳۵ فروند پهپاد ایرانی شاهد انجام شد که ۳۲ فروند آن از سوی سامانه موشکی و ضدهوایی اوکراین ساقط شد.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اظهاراتی عجیب مدعی شد که استفاده از مهمات حاوی اورانیوم ضعیف‌شده، تهدید تشعشعاتی مستقیمی دربرندارد!
تحقیقات انجام شده توسط فدراسیون فوتبال آمریکا نشان داده که کلودیو رینا، کاپیتان سابق این تیم، استفاده از داوران زن را در سال 2018 باعث شرمساری می‌دانست.
وزارت دفاع انگلیس با تکرار ادعاها درباره استفاده از پهپادهای ساخت ایران در جنگ اوکراین، مدعی شد که روسیه از نیمه فوریه دیگر از پهپادهای ایرانی استفاده نکرده است!
روزنامه «گاردین» مدعی شد: ایران با استفاده از شناور‌ها در دریای خزر و نیز یک هواپیمایی مسافربری دولتی، انواع جدیدی از پهپاد‌های پیشرفته مسلح و دوربرد را به روسیه منتقل می‌کند تا از آن‌ها در جنگ علیه اوکراین استفاده شود.
سفیر روسیه در سازمان ملل متحد اتهامات مبنی بر ادعای استفاده مسکو از پهپادهای ایرانی را به شدت مورد انتقاد قرار داد و تاکید کرد که این ادعا هیچ ربطی به همکاری برای احیای برجام ندارد.
با تکرار برخی فضاسازی‌ها ادعا شده است که ایران از ماه آگوست گذشته صد‌ها پهپاد به روسیه منتقل کرده که از آن‌ها برای هدف قرار دادن غیرنظامیان در اوکراین و تخریب زیرساخت‌های این کشور استفاده می‌شود.
آژانس اطلاعات مستقل اوکراین (UNIAN) گزارش داد پهپاد‌هایی که روسیه قصد داشت برای حمله به زیرساخت‌های حیاتی اوکراین استفاده کند، از قطعات پلاستیکی غیرمقاوم در برابر یخ زدگی مونتاژ شده بودند و به نظر می‌رسید در زمستان بی‌استفاده باشند.
انگلیس می گوید که روسیه احتمالاً کلاهک های هسته ای را از موشک ها حذف و آن ها را به سمت اوکراین شلیک می کند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: روشن است که پهپاد‌های ایرانی [در جنگ اوکراین] استفاده شده است. مستندات زادی در این زمینه وجود دارد. گمانه‌زنی‌هایی هم درباره استفاده از موشک‌های بالستیک [ایران] وجود دارد، اما هنوز مدرکی در این زمینه وجود ندارد.
من در آن تجمع نبودم و شاید عزیزانی که آنجا بوده‌اند اطلاعات و تحلیل دقیق‌تری داشته باشند؛ اما در کلان قضیه نهایتا اگر ما نگذاریم که سازمان‌ها و نهادهای رسمی کشور هم اعتراض خود را در چارچوب قانون مطرح کنند، بهانه می‌دهیم به یک عده ضدانقلاب که از این مسائل سوءاستفاده کنند و چهار حرف اضافه هم روی آن بگذارند.
رابرت مالی در توییتر نوشت: رژیم ایران این موضوع را رد می‌کند، اما شواهد آشکار است: پهپاد‌هایی که به روسیه فروخته‌اند علیه غیرنظامیان اوکراین استفاده می‌شوند.
آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا ادعای بکارگیری پهپاد‌های ایرانی از سوی روسیه در جنگ اوکراین را که تهران و مسکو بشدت رد کرده اند، همچنان تکرار می‌کند.
امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه گفت از مقامات اوکراین دعوت می‌کنیم در یک نشست دوجانبه در سطح متخصصان فنی ایرانی و اوکراینی در خصوص ادعای استفاده از پهپاد ایرانی در جنگ سند ارائه کنند.
دبیرکل ناتو درباره ادعای استفاده اوکراین از «بمب کثیف» با وزرای دفاع آمریکا و انگلیس گفتگو کرد.
دبیرکل ناتو درباره ادعای استفاده اوکراین از «بمب کثیف» با وزرای دفاع آمریکا و انگلیس گفتگو کرد.
ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین در واکنش به اظهارات وزیر دفاع روسیه درباره احتمال استفاده کی‌یف از «بمب کثیف» برای حمله به روسیه گفت که «این ادعا درست نیست و صحت ندارد».
همان گونه که پیش‌تر نیز مورد اشاره قرار گرفت، کرم‌های لوله‌ای شباهت‌های ژنتیکی غافلگیرکننده‌ای با انسان دارند، چراکه ظاهرا این موجودات به همراه انسان‌ها بیش از 700 میلیون سال پیش نیای مشترکی داشته‌اند.
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا ضمن تکرار ادعاها درباره حضور پهپادی ایران در جنگ اوکراین، از اعلام آمادگی کشورش به منظور تضمین دستیابی کی یف به کمک های نظامی لازم برای دفاع از خود خبر داد.
به گفته منابع دیپلماتیک، اوکراین در نامه‌ای به رئیس شورای امنیت سازمان ملل ادعای ارسال پهپاد‌های ایرانی به روسیه برای بکارگیری در جنگ اوکرین را مطرح کرده است.
رئیس‌جمهوری اوکراین گفت: استفاده گسترده مسکو از پهپاد‌های ساخت ایران در حملات جاری علیه اوکراین نشان‌دهنده ورشکستگی نظامی و سیاسی کرملین است.
سخنگوی ارشد سیاست خارجی اتحادیه اروپا: ما با نگرانی جدی به گزارش‌های فزاینده مبنی بر این که پهپادهای تولید ایران ممکن است در تجاوز به اوکراین دخیل باشند، توجه می‌کنیم.
سخنگوی ارشد سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: اتحادیه اروپا بار دیگر از همه کشور‌ها می‌خواهد از حمایت روسیه به هر شکلی خودداری کنند. این جنگ، ماجراجویی غیرقانونی است که نقض منشور سازمان ملل و قوانین بین المللی است.
سخنگوی فرمانداری اودسا مدعی شده است که در روز‌های گذشته ارتش روسیه در حملات به این ناحیه حداقل از پنج فروند پهپاد ایرانی مدل «شاهد ۱۳۶» استفاده کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ