تصاویری دردناک از آتش‌زدن آمبولانس در رشت و مامور نیروی انتظامی در تجمعات امشب مشهد توسط اغتشاش‌گران را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دادگستری سوئد گفت که هتک حرمت به قرآن کریم، وضعیت امنیتی کشورش را بدتر کرده و بر چهره آن تاثیر منفی گذاشته است.
یک گروه اسلام‌ستیز در دانمارک در اقدامی موهن، قرآن کریم را مقابل سفارت مصر در این کشور آتش‌زد.
فرماندار سراوان شایعه آتش‌زدن چند باب مغازه متعلق به اتباع افغانستانی در این شهرستان را، که در برخی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، تکذیب کرد.
یکی از فعالان محیط‌زیست تصاویری از جاده میامی-عباس‌آباد منتشر کرده که در آن محیط‌بانان درحال جمع‌آوری لاستیک برای آتش‌ زدن و هشدار به رانندگان عبوری هستند./فارس
فردی که اقدام به آتش‌زدن پرچم آذربایجان کرده هدف از این کار را تلاش برای به اهتزاز در نیامدن این پرچم در کشورش عنوان کرده است. وی بدون هیچگونه رسیدگی کیفری آزاد شده است.
آتش‌زدن پرچم آذربایجان در مسابقات قهرمانی اروپا
مأموران پلیس با صحبت کردن و استفاده از روش‌های روانشناسانه در آرام کردن متهمان در ابتدا این سه فرد را به آرامش دعوت کردند و بعد از دستگیری این افراد را برای بررسی ماجرا به کلانتری انتقال دادند.
آیت الله مکارم با اشاره به حوادث اخیر: باید میان کسانی که نسبت به مسائل و مشکلات اقتصادی اعتراض دارند با کسانی که در پی تخریب و آتش‌زدن و یا تبلیغ مسائل ضد فرهنگی هستند و یا عوامل خارجی‌اند، تفاوت قائل شد و با هر کدام رفتار متناسب داشت.
کانال تلگرامی روزنامه رسمی دولت (ایران) با انتشار تصاویری خبر داد که در پی ناآرامی‌های اخیر در تهران یکی از بنر‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در پایتخت به آتش کشیده شد.
کانال تلگرامی روزنامه رسمی دولت (ایران) با انتشار تصاویری خبر داد که در پی ناآرامی‌های اخیر در تهران یکی از بنر‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در پایتخت به آتش کشیده شد.
قم- مرجع تقلید شیعیان گفت: برخی توطئه‌گران یا افراد فریب‌خورده نیز اقدام به آتش‌زدن و تخریب و ریختن خون بی‌گناهان می‌کنند که باید با جدیت با آن مقابله شود.
پلیس تهران از دستگیری فردی که با آتش‌زدن صندلی یکی از واگن‌های متروی صادقیه قصد به آتش کشیدن واگن مترو را داشت خبر داد.
واعظ آشتیانی گفت: در حالتی که مردم عصبانی هستند، نمی‌شود رفراندوم گذاشت. برخی از بحث رفراندوم سوءاستفاده می‌کنند و بخشی از جامعه هم عصبی هستند و نمی‌شود رفراندوم گذاشت. چرا برای هر موضوعی رفراندوم بگذاریم؟ مجلس، دولت و قوه قضائیه چه کاره هستند.
معاون استاندار کردستان جمهوری اسلامی را مبرا از برخی شایعات خواند و گفت: چه کسی نسل‌کشی در کردستان که مطرح است، دیده‌، یا اینکه از نقشه کردستان خون می‌چکد، اینترنشال با تکنیک رسانه‌ای آتش‌زدن یک لاستیک در محله‌ای که فردی برای این رسانه ارسال کرده و پولش هم گرفته را سیاه‌نمایی می‌کند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به بی‌حرمتی شهرک‌نشینان صهیونیست به قرآن کریم و آتش زدن نسخه‌هایی از آن در الخلیل واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ