نماینده مردم تهران گفت: مسئولان ذیربط را امروز به مجلس فراخواندیم تا ترک فعل‌ها و قصور‌های احتمالی را بررسی کنیم؛ چرا هواشناسی هشدار‌های لازم را به موقع ارائه نکرده است؟ چرا وزارت کشور قاطعانه اقدام به تخلیه منطقه نکرده است؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود. البته با افرادی که به صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با قانون بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
نماینده مجلس با بیان اینکه نگاه آقای قالیباف را در سه سال اخیر از نزدیک دیده‌ام، گفت:  کاش آقای قالیباف به‌جای آقای رئیسی رئیس‌جمهور شده بود. آقای قالیباف خیلی بهتر از بقیه جامعه و جوانان را می‌شناسد. در داستان خودرو ایشان خیلی کمک کرد.
نماینده چابهار از گردش مالی بازار فیلترشکن ها روایت کرد و با کنایه به دولت گفت: نمی شود ما و رییس جمهور به دنبال تیک آبی در اینستاگرام و توئیتر باشیم و در این فضا فعالیت کنیم و بعد برای مردم محدودیت ایجاد کنیم.
این نماینده مجلس تاکید کرد: کلمه ترک فعل که این روزها از این مجلس شروع شده است نباید باعث تضعیف دستگاه اجرایی کشور شود؛ در این زمینه از رئیس قوه قضائیه تقاضا دارم، دادستان‌ها و قضات را به این مهم توجه دهند.
نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: متأسفانه تقریباً در هیچ حوزه‌ای وعده‌های رئیسی محقق نشده و عملکرد دولت سیزدهم قابل قبول نیست بنده این اظهارات را با ناراحتی درونی بیان می‌کنم و می‌گویم.
شهربانو منصوریان می گوید شرایط کمپ تیم های ملی ووشو برای جوانانی که تازه وارد تیم ملی شده اند، مناسب نیست.
ابراهیم رضایی نماینده مجلس در توییتر نوشت: فقط در ایران سلبریتی بی‌سواد و مجری تلویزیون دولتی در مورد همه چیز نظر می‌دهد و اجازه دارد هر موضعی بگیرد.
سعیدی درباره تاثیر تورم بر زندگی نمایندگان مجلس گفت: به هر حال نمایندگان نیز از مردم هستند و جدا از آن‌ها زندگی نمی‌کنند. اینکه چرا باز هم با تمام این وضعیت علی رغم اینکه مجلس عنوان انقلابی دارد و دولت نیز عنوان محرومین را دارد، روز به روز مشکلات معیشتی مردم بیشتر می‌شود جای سوال است. الان مردم از ما هیچ توجهیی را نمی‌پذیرند. مردم به صراحت می‌گویند شما اگر واقعا منتقد یک موضوع بودید چرا از اختیارات نظارتی خود استفاده نکردید.
ذبیح الله اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص برخی شنیده‌ها مبنی بر جدایی سازمان سنجش از وزارت علوم و الحاق آن به نهاد ریاست جمهوری، این اقدام را خطرناک و موجب ایجاد شائبه‌های فساد در سازمان سنجش دانست.
نماینده مردم قائنات و زیرکوه گفت: بنده خبر دارم که ریاست مجلس به صورت مکرر موضوع افزایش قیمت نان، دارو و شیرخشک را پیگیری می‌کند چرا که این موضوع تبدیل به بحران شده است.
یکی از موضوعاتی که باعث طولانی شدن رسیدگی به لایحه «حجاب و عفاف» شد، این بود که نیروی انتظامی می‌خواست جریمه‌ها را به حساب خود بریزد و در آخر مقرر شد که به خزانه دولت برای هزینه در اوقات فراغت خانواده ریخته شود. نوری‌قزلجه در این‌باره تاکید کرد: «باید متخصصین امر بررسی کنند که این پول‌ها قرار است به کدام حساب واریز شود و مردم را به سوی بهشت رهنمود خواهد کرد.»
سعیدی: باید تمام توجه مسئولین اقتصادی، بحث مهار تورم و در اختیار قرار دادن کالا‌های اساسی در دست مردم باشد که متاسفانه عملا چنین چیزی دیده نمی‌شود. مشاهده می‌کنیم مواردی مطرح می‌شود که سوال پیش می‌آید آیا این‌ها اولویت اول ماست؟ که از نظر من نیستند. مثلا لایحه عفاف و حجابی و نظایر آن‌که عموما مطرح می‌شود؛ می‌شنویم یک مدیر اجرایی عنوان می‌کند ما ترک فعل‌ها را در موضوع حجاب تحمل نمی‌کنیم، کاش این ترک فعل‌ها در حوزه تورم لجام گسیخته و ترک فعل‌هایی که منجر به پدیده‌های زباله‌گردی و نظایر آن می‌شود هم تحمل نمی‌شد.
فاطمی امین تنها با یک کارت زرد سال ۱۴۰۱ را پشت سر نگذاشته است بلکه برای بار دوم نیز در اواخر آذرماه سال گذشته به منظور پاسخگویی به سوال جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت در صحن مجلس حاضر شد و این بار نیز با کارت زردی دیگر جلسه نظارتی مجلس را ترک کرد.
در جلسه روز گذشته کمیسیون تلفیق بودجه۱۴۰۲، دولت با پیشنهاد کمیسیون تلفیق درخصوص نحوه تخصیص اعتبارات پروژه‌ها از سوی سازمان برنامه و بودجه و همچنین برخط شدن پرداختی‌های وزارت اقتصاد مخالف بود و بعد از رای آوردن این پیشنهاد مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه به همراه برخی معاونان و مدیران این سازمان به نشانه اعتراض صحن کمیسیون تلفیق را ترک کردند و در هنگام بررسی تبصره۱۲ که درخصوص حقوق و دستمزد بود، نماینده دولت در صحن مجلس حضور نداشت.
در جلسه علنی امروز مجلس و در حالی که نمایندگان در حال بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح بانکداری جمهوری اسلامی بودند، رشیدی کوچی با حضور مقابل صندلی نوروزی با صدایی بلند خطاب به وی بیان کرد: شما دارید جامعه را به هم می‌ریزید و می‌خواهید مردم را به کف خیابان بکشید، حتی رئیس کمیسیون نیز اظهارات شما را (درباره طرح صیانت) تکذیب کرده است و در همین حین حسن نوروزی نیز از رشیدی کوچی درخواست می‌کرد که با صدای آرام‌تر مطالب خود را مطرح کند، در نهایت رشیدی کوچی با عصبانیت بحث با حسن نوروزی را ترک کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه خدمت به مردم و محوریت مردم در پیروزی انقلاب محور و اصل بوده است، گفت: قرار ما این بود که مسئولیت خودمان را به خوبی انجام بدهیم و مردم به خصوص پابرهنگان، محرومین و اقشار ضعیف را فراموش نکنیم؛ همچنین از بسیاری ترک فعل ها و ناترازی ها و نابسامانی ها گلایه و یادآوری می‌کردند که «قرارمان این نبود».
در شهریور ۱۴۰۰ هم ۴ نماینده مجلس برای حضور در دولت و شهرداری از سمت خود کناره‌گیری کردند. سید احسان خاندوزی نماینده مردم تهران برای وزارت امور اقتصادی و دارایی و سید جواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل برای وزارت جهاد کشاورزی، بهارستان را ترک کردند و راهی پاستور شدند.
روزی که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، میزبان وزرای اقتصاد و بهداشت برای بررسی سوال از آن‌ها بودند، به دلیل عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ عین اللهی، وی مجلس را با دریافت کارت زرد ترک و در پاسخ خاندوزی نماینده سوال کننده را قانع کرد.
در روزی که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی میزبان وزرای اقتصاد و بهداشت برای بررسی سوال از آنها بودند به دلیل عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ عین الهی وی مجلس را با دریافت کارت زرد ترک کرد و پاسخ خاندوزی نماینده سوال کننده را قانع کرد.
در روزی که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی میزبان وزرای اقتصاد و بهداشت برای بررسی سوال از آنها بودند به دلیل عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ عین الهی وی مجلس را با دریافت کارت زرد ترک کرد و پاسخ خاندوزی نماینده سوال کننده را قانع کرد.
نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: داروهایی که به راحتی در دسترس بودند امروز ساده‌ترین آنها با مشقت به دست مردم می‌رسد، افرادی که در این موضوع ترک فعل کرده‌اند باید مورد پیگرد قرار بگیرند.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: ترک فعل در پروژه آب‌رسانی به همدان از زمان احمدی‌نژاد صورت گرفته و مصوبات مقام معظم رهبری هم مربوط به آن سفر است که حدود ۱۴ سال قبل صورت گرفت.
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد که قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته ۵.۴ درصد ارزان شده است.
محمد صفایی دلوئی به نمایندگی تعدادی از نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۱ تیر) مجلس شورای اسلامی در جریان سوال ملی خود از سید جواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی درخصوص علت تخلفات گسترده مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، از پاسخ‌های وزیر قانع نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ