قائم‌مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: اگر دستگاهی به وظایف خود در خصوص حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری عمل نکرد یا مرتکب کوتاهی و ترک فعل شد به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تا پایان روز یازدهم چهارمین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور ۱۲۴ مدال قهرمانی توزیع شده است.
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد ایران شرایط سرمایه گذاری در ایران را برای مقامات استان های اربیل و سلیمانیه عراق تشریح شد.
ساکت الهامی نفرات منتخب خود را برای دیدار با نساجی مشخص کرد.
حریفان حسین وفایی در مسابقات مسترز آلمان و آزاد بریتانیا مشخص شدند.
معصومه اسماعیل‌زاده پرامتیازترین بازیکن ایران مقابل مالزی در کاپ آسیا شد.
پرونده مسابقات تور جهانی تنیس با معرفی تنیسورهای برتر به پایان رسید.
رقابت‌های کوکو قهرمانی کشور با معرفی تیم‌های برتر خاتمه یافت.
چلسی رسما ریس جیمز، دفاع راست انگلیسی خود را به عنوان کاپیتان جدید این تیم معرفی کرد.
کاپیتان اول ملوان برای فصل جدید معرفی شد: حامد نورمحمدی!
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قرچک از معرفی ۱۳ واحدغیر مجاز دباغی به مراجع قضائی در این شهرستان خبر داد.
مارکوس رشفورد اعتراف کرد که پیش از معرفی اریک تن هاخ تصمیم به ترک منچستریونایتد داشت‌.
سجاد شهباززاده با چند تیم لیگ برتری مذاکرات خود را شروع کرده و به زودی اردوی آبی‌ها را ترک خواهد کرد.
ارسون یانال، جدیدترین نامی است که این بار از سوی رسانه‌های ترک به عنوان گزینه سرمربیگری استقلال معرفی شده است.
ارسون یانال، جدیدترین نامی است که این بار از سوی رسانه‌های ترک به عنوان گزینه سرمربیگری استقلال معرفی شده است.
اکیپ از کریستوفر گالتیه به عنوان جدیدترین گزینه هدایت ناپولی یاد کرد.
کلیچدار اوغلو در سخنان خود به روشنی به عبارت «جهانِ ترک» اشاره می کند و صادرات آسان و مستقیم کالا از ترکیه به کشورهای ترک زبان را به عنوان یک اولویت حیاتی معرفی می کند. پس یادمان باشد، پیروزی کلیچدار اوغلو، به معنای فریز شدن اهداف سیاسی و اقتصادی ترکیه در آسیای میانه و قفقاز و شیفت ناگهانی به سمت آمریکا و اروپا نخواهد بود.
خدائیان از تشکیل کارگروه مشترک بین این سازمان و شورای شهر تهران برای بررسی انجام تکالیف دستگاه‌های خدمات رسان خبرداد و گفت: در صورت ترک فعل باید دستگاه‌های مربوطه به دستگاه قضائی معرفی شوند.
وزارت خارجه روسیه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که شماری از دیپلمات‌های نروژی به عنوان عنصر نامطلوب معرفی شدند و باید خاک این کشور را ترک کنند.
پیشتر جمهوری آذربایجان چهار کارمند سفارت ایران در باکو را عنصر نامطلوب معرفی کرد و از آن‌ها خواست تا خاک این کشور را ظرف ۴۸ ساعت ترک کنند.
جمهوری آذربایجان چهار دیپلمات ایران در باکو را عنصر نامطلوب معرفی کرد و از آنها خواست تا خاک این کشور را ظرف ۴۸ ساعت ترک کنند.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور از معرفی بیش از ۱۵۰ مدیر به دلیل ترک فعل به مراجع قضائی و انضباطی طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: سازمان بازرسی به جد پیگیر شناسایی مدیران کم کار است.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به عدم اجرای ۲۰۰ حکم از قانون هوای پاک، گفت: عدم اجرای احکام مصداق ترک فعل است بنابراین ذی نفعان را به دستگاه قضایی معرفی کردیم.
امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رئیس اداره سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: دانش آموزانی که پس از ورود به سن مشمولیت (۱۸ سالگی تمام) فارغ التحصیل، انصراف، ترک یا اخراج از تحصیل شده باشند از تاریخ فراغت ترک یا اخراج از تحصیل یک سال مهلت دارند تا خود را معرفی کنند.
مارک زاکربرگ مدیر ارشد اجرایی متا ۳ آپدیت جدید برای ارتقای امنیت  پیام رسان واتس اپ معرفی کرد. به عنوان مثال فرد می تواند بی سروصدا گروه ها را ترک کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ