در روز گذشته برای ۴۳ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۳۳۱ نفر سودسهام عدالت واریز شد. چه کسانی دو بار سود سهام عدالت گرفتند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آقای خاتمی [رئیس‌جمهور]، در این جلسه، برای جبران اظهاراتی که در مورد اشکالات رسیدگی به پرونده قتل‌های زنجیره‌ای شده بود، صحبت کوتاهی کرد. بعضی‌ها آماده شده بودند که اگر اظهارات ایشان نامناسب باشد، مقابله کنند که چنین نشد.
در شرایطی که بیش از یک سال از آغاز دوره جدید پرداخت یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار می گذرد، قرار است امشب یارانه نقدی دوباره به حساب های بانکی واریز شود، البته با این نکته مهم که مبلغ واریزی برای افراد تفاوت هایی دارد.
در مطلبی که اخیرا روی وبسایت مرکز پژوهش‌های مجلس قرار گرفته، دو موضوع مهم یعنی وضعیت فقر و ویژگی‌های فقرا مورد بررسی قرار گرفته که در این گزارش به این سوال که فقیر کیست؟ پاسخ داده می‌شود.
این عمارت باشکوه در دو طبقه ساخته شده است. طبقه همکف که حدودا یک پله پایین‌تر از سطح حیاط قرار گرفته که شامل حوضخانه و اتاق‌هایی در اطراف آن است. در طبقه دوم این بنا هم تالاری زمستان‌نشین با دو گوشواره شامل اتاق‌های خصوصی اهل خانه طراحی شده است. این خانه با تزیینات مقرنس، آینه‌کاری، گچبری و نقاشی‌هایی به سبک اروپایی در سقف و دیوار‌ها چیزی کم از کاخ گلستان ندارد و مهم‌ترین ویژگی آن تلفیق هماهنگ و متناسب معماری سنتی در کنار عناصر تازه‌وارد فرنگی است.
فراز و فرود‌های ارزی، پیام روشنی از ریسک بسیار بالا در بازار ارز است، به گونه‌ای که در هفته‌های گذشته، افراد کم تجربه، راهی این بازار شدند و بدون آگاهی از فضای هیجانی بازار، به خرید دلار با نرخ‌های بسیار بالا اقدام کردند و حالا با زیان چشمگیری روبه رو شده اند.
فراز و فرود‌های ارزی پیام روشنی از ریسک بسیار بالا در بازار ارز است. به گونه‌ای که در هفته‌های گذشته افراد کم تجربه راهی این بازار شدند و بدون اطلاع و آگاهی از فضای هیجانی بازار، به خرید دلار با نرخ‌های بسیار بالا اقدام کردند و حالا با زیان قابل توجهی مواجه شده اند.
فعال شدن بی‌سابقه اپوزیسیون در خارج از کشور و برگزاری دو تجمع بزرگ و البته حمایت از فشار‌های اتحادیه اروپا به ایران و ایجاد کمپین‌هایی همچون درخواست از وزرای خارجه اروپایی برای فراخواندن سفرایشان از ایران و اخراج سفرای ایران از جمله مواردی است که اعتراضات سال ۱۴۰۱ را از مورد‌های مشابه پیش از خودش متمایز می‌کند.
میزبانی ایران از یک اجلاس کاملا زنانه به مذاق رسانه های غربی و همسویان داخلی آنها خوش نیامده و در یکی دو روز گذشته ترکیب حاضر در این کنگره بین المللی را دستمایه تهاجم و تخریب این کنگره قرار دادند.
برای آنکه بدانیم چه جریان‌ها و گروه‌هایی از شعار «اصلاح‌طلب-اصولگرا، دیگه تمومه ماجرا» و ایده پشت آن نفع بردند، لازم است صحنه‌ی امروز سیاست را بررسی کنیم. در فقدان اقبال مردمی به دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا، عملا بخش قابل‌توجهی از مردم از گروه‌های افراطی‌تر در داخل و خارج حمایت می‌کنند که این امر راجع به جریان برانداز و مخالف جمهوری اسلامی ملموس‌تر است.
یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده پس از اجرای طرح دارویار به مدت دو ماه فروش یک نوع آنتی‌بیوتیک خود را به بهانه عدم صرفه قیمت تولید و افزایش قیمت (اگرچه این شرکت در خردادماه ماده محموله حد واسط تأمین آنتی‌بیوتیک را با ارز دولتی وارد کرده و علاوه بر آن موجودی مناسبی نیز از قبل داشته) متوقف کرده است. این اقدامات منجر به عدم تأمین مواد اولیه برای کارخانه‌های تولیدکننده دارو شده و در‌نهایت منجر به کمبود گسترده دارو در مهر‌ماه سال ۱۴۰۱ شد.
ر چند سال اخیر نهاد سیاستگذار پولی و ارزی کشور با راه اندازی دو بازار نیما و متشکل ارزی بر مبنای مکانیزم بازار در علم اقتصاد به تمامی فاکتورهای یک بازار رسمی و قابل اعتنا توجه کرده است.
در شرایطی که نرخ ارز در روز‌های اخیر بنا به دلایلی افزایش داشته و در بازار غیررسمی به کانال ۳۶ هزار تومانی رسیده است، بازارساز تصمیم به تغییر سهمیه خرید ارز در بازار توافقی گرفته است.
در شرایطی که نرخ ارز در روزهای اخیر بنا به دلایلی با افزایش مواجه شده و در بازار غیررسمی به کانال سی و شش هزار تومانی رسیده است، بازارساز تصمیم به تغییر سهمیه خرید ارز در بازار توافقی گرفته است.
در شرایطی که نرخ ارز در روزهای اخیر بنا به دلایلی با افزایش مواجه شده و در بازار غیررسمی به کانال سی و شش هزار تومانی رسیده است، بازارساز تصمیم به تغییر سهمیه خرید ارز در بازار توافقی گرفته است.
البته این بار اولی نیست که مشکل کمبود دارو به جان بیماران افتاده است. از دو سال گذشته تاکنون چندین بار زنگ خطر کمبود یا نبود دارو برای برخی از بیماری‌ها به صدا درآمده است. بیماران ام‌اس، بیماران مبتلا به سرطان و دیابتی‌ها که هر چندوقت یک بار برای پیداکردن انسولین باید داروخانه‌های شهر را وجب به وجب گز کنند.
مدت‌هاست، مشخص شده است که دو پروتئین مرتبط با آلزایمر وجود دارند؛ بتا آمیلوئید که پلاک‌هایی در مغز ایجاد می‌کند و تاو که در مراحل بعدی در داخل سلول‌های مغز تجمع می‌یابد. سطوح بالای این پروتئین‌ها در ترکیب با اختلالات شناختی از قبل مبنای تشخیص آلزایمر را شکل داده‌اند.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش درخصوص نحوه و مبنای شناسایی تقلب‌های کنکور گفت: ما دو نوع تقلب داریم؛ در نوع اول فرد وسایل تقلب، وسایل ارتباطی و یادداشت و… جاسازی و همراه خود آورده است. نوع دوم تقلب اینگونه است که رتبه فرد در آزمون سراسری با سوابق او نمی‌خواند. به طور مثال زبان انگلیسی را در دیپلم ۵ گرفته بعد در کنکور ۸۰ درصد زده است، خب اگر تقلبی نباشد که چنین چیزی امکان ندارد!
انداختن عمامه روحانیون در روزهای اخیر، با واکنش‌های منفی و نقدهایی از جانب چهره‌های هر دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب روبه‌رو شده است.
وزارت ورزش پیش از صحبت با فتح‌الله‌زاده برای مدیریت باشگاه استقلال، با دو گزینه دیگر هم وارد مذاکره شده بود.
امروز مطالبی همچون راهکار فرانسه برای مقابله با گرانی تخم‌مرغ، افزایش قیمت دوباره در یک خودروسازی، آخرین نرخ دلار در صرافی‌ها چقدر است؟، چرا دلالی دلار رونق گرفته است؟، چگونه با سرمایه خرد در بازار ملک سرمایه گذاری کنیم؟ کدام نماد‌ها در مراحل افزایش سرمایه قرار دارند؟، قیمت طلا چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در فاصله کمتر از دو ماه تا آغاز جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی ایران مورد توجه رسانه‌های بی المللی و خصوصا انگلیسی قرار گرفته است.
از دوشنبه (سوم اکتبر) تا ۷ اکتبر و دوباره در ۱۰ اکتبر برندگان نوبل اعلام خواهند شد. اسامی برندگان جوایز در استکهلم و اسلو اعلام می‌شوند و افراد علاقه‌مند می‌توانند این مراسم را به صورت زنده از سایت نوبل تماشا کنند.
هیأت وزیران، وزارت امور اقتصاد را مکلف کرد، از محل باقیمانده سهام متعلق به دولت، نسبت به واگذاری سهام به افراد فاقد سهام عدالت در دو دهک کم درآمد و تحت پوشش نهادهای حمایتی اقدام کند.
مدیر کارگروه بلیت فروشی جام جهانی 2022 اعلام کرد که فدراسیون فوتبال ایران با مجوز فیفا، ده درصد روی قیمت بلیت ها کشیده است.
همواره در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۱ مرداد را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ