انتقاد از عملکرد تیم ملی کشتی آزاد و چیدمان نفرات این تیم در دیدار فینال رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا همچنان ادامه دارد و بسیاری معتقدند تیم کشورمان پتانسیل قهرمانی را داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل استقلال واکنش جالبی به حضور هاشمی نسب در کادرفنی این تیم داشت.
نماینده آبادان گفت: با توجه به احترامی که برای همکاران قائل هستم، از پاسخ‌ها و عملکرد وزیر قانع نشدم و آن را به رای می‌گذارم، پای هزینه‌اش هم می‌ایستم.
رییس فدراسیون والیبال که جای سرمربی، مربی و آنالیزور تیم؛ چهار مدیری که هیچ نقشی در تیم نداشتند را با میلیاردها تومان خرج به ایالات متحده فرستاد، اکنون جای پاسخ به تعداد ویزای درخواست شده از سفارت آمریکا بی محابا به کادرفنی تیم ملی حمله می‌کند.
سرپرست فدراسیون دوومیدانی در مورد کادر فنی اعزامی تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: سهمیه مشخصی داشیم و می‌توانستیم فقط دو نفر همراه ببریم، یک نفر حراست و دیگری آقای سپهرزاد مدیر تیم‌های ملی است. صفحه آسیا هم بسته شده بود و نمی‌توانستیم شخص دیگری را اضافه کنیم.
کسری طاهری با به ثمر رساندن دو گل در بازی برابر افغانستان پاسخ اعتماد کادر فنی را داد.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران می گوید سهراب مرادی و کیانوش رستمی به خواسته کادرفنی در مسابقات آسیایی وزنه زده اند.
بیرانوند بعد از دریبل مهاجم جوان ملوان در کنار خط طولی با خنده به سمت لنز دوربین نگاه انداخته و در ادامه نیز با خونسردی پاس خود را به بهترین نقطه برای ازسرگیری حمله تیمش ارسال می‌کند تا نشان دهد از بالاترین حد اعتمادبه‌نفس برخوردار شده است. هرچند این حرکت ریسکی می‌توانست در صورت ناکامی، یک اتفاق تلخ را برای او در پی داشته باشد و مسلما کادرفنی پرسپولیس نیز از وی درخواست می‌کنند در دیدار‌های آتی از انجام آن خودداری کند.
پاسخ بسیار مشکوک قلعه‌نویی نشان می‌دهد ماجرا فقط در حد اجازه گرفتن سردار آزمون از قلعه‌نویی نیست و گویا مهاجم گنبدی تیم ملی به گوش کادرفنی رسانده که دیگر در تیم ملی حضور نخواهد یافت یا اینکه حداقل تا مدتی میل به حضور در تمرینات ندارد.
عضو تیم ملی تکواندو گفت: آسیب دیدگی جزئی دارم که رو به بهبودی است و تمام تلاشم را می کنم تا با آمادگی کامل به گرند اسلم اعزام شوم.
سرمربی ذوب آهن گفت که برخی از به ظاهر هواداران، تمرکز تیم، بازیکنان و کادرفنی را به هم می ریزند.
اینکه گفته می‌شود عواملی غیرطبیعی و انسان‌ساز در این پس‌لرز‌ها موثر هستند یک ادعای غیرعلمی است، زلزله ۱۷ بهمن ماه در عمق حدود ۱۹ کیلومتری اتفاق افتاده است که حتی اگر بمباران هم رخ می‌داد، نمی‌توانست چنین زلزله‌ای و گسلی را فعال کند.
سرمربی تیم کاراته پاس فراجا گفت: هیچ صحبتی برای حضورم در کادر فنی تیم ملی کاراته نشده است که برخی ناراحت شدند.
وزیر بهداشت در پاسخ به پرسشی درباره انجام سونوگرافی زنان توسط پزشکان مرد توضیح داد: در بیمارستان‌های دولتی بیمارستان‌ها موظف شده‌اند که قانون انطباق رعایت شود و خدمات خانم‌ها تا جای ممکن توسط خانم‌ها ارایه شود.
آمار سال ۲۰۱۷ می‌گوید که به‌ازای هر هزار نفر جمعیت ایران ما ۱.۶ پرستار استخدام‌شده در نظام درمانی‌مان داریم. یعنی ما نصف حداقل استاندارد‌های جهانی پرستار داریم. این یعنی ما صد هزار پرستار در بیمارستان‌هایمان کم داریم تا به کف استاندارد جهانی برسیم. این استاندارد برای پیش از شیوع کروناست و طبیعتا با توجه به لود کاری در بیمارستان‌ها در زمان همه‌گیری چند برابر بیشتر است؛ بنابراین پاسخ به این سؤال که آیا ما به اندازه کافی در بیمارستان‌هایمان پرستار داریم خیر است.
بازیکن جوان پرسپولیس اینبار به بهترین شکل اعتماد کادرفنی را پاسخ داد و گلی شاید سرنوشت ساز به نام خود ثبت کرد.
مدیریت باشگاه نفت مسجدسلیمان امید دارد پاسخ اعتماد به مربی جوان، بومی و آینده‌دار خود، آقای «ابراهیم اشکش» را با کسب نتایج درخشان بگیرد
انتقاد از عملکرد تیم ملی کشتی آزاد و چیدمان نفرات این تیم در دیدار فینال رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا همچنان ادامه دارد و بسیاری معتقدند تیم کشورمان پتانسیل قهرمانی را داشت.
سرمربی تیم فولاد خوزستان با انتشار متنی در فضای مجازی، رسما به ماجرای حضورش در کادرفنی تیم ملی پایان داد.
مربی دروازه‌بان های استقلال نسبت به مصاحبه های روزهای گذشته اعضای کادرفنی ذوب‌آهن موضع گیری کرد.
علیرضا منصوریان و مسعود شجاعی دو مربی‌ای هستند که از سوی برخی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال به کارلوس کی‌روش پیشنهاد شدند، اما سرمربی تیم ملی اعلام کرد نمی‌تواند در کادر فنی تیم ملی به جای جواد نکونام پذیرای مربی دیگری باشد.
هواداران پرسپولیس در پی اطلاع از پاسخ این پرسش هستند که آیا این اقدام ترابی، با تأیید کادرفنی بوده یا خودسرانه انجام شده است
كارلوس كی‌روش قصد دارد از یک دستیار ایرانی در کادرفنی خود سود ببرد و این در حالیست که فدراسیون همچنان در انتظار پاسخ باشگاه فولاد برای مشخص شدن وضعیت جواد نکونام است.
دوره اول آموزشی مربیان و کادر فنی آکادمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تحت نظارت مدرسان کمپانی دابل پاس پایان یافت.
مصدومیت مدافع راست استقلال هنوز به طور کامل بهبود نیافته و کادرفنی منتظر اعلام نظر پزشکان درباره او هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ