سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران می گوید سهراب مرادی و کیانوش رستمی به خواسته کادرفنی در مسابقات آسیایی وزنه زده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نقاب از چهره دیکتاتورهای صهیونیست برافتاده و پاسخ معترضان مشت آهنین است.
وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی در واکنش به پاسخ مقاومت به یورش امروز نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری، خواستار تداوم سیاست ترور فرماندهان مقاومت در نوار غزه شد.
با پایان تجاوز پنج روزه صهیونیست‌ها به نوار غزه و پاسخ موشکی مقاومت به این تجاوز، پرسش‌ها درباره دلایل عدم استفاده رژیم صهیونیستی از سامانه دفاع لیزری بالا گرفته است.
همزمان با پاسخ مقاومت به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، رزمندگان فلسطینی با یورش صهیونیست‌ها به مناطقی در جنین و نابلس در کرانه باختری مقابله کردند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند مقامات این رژیم از ترس پاسخ موشکی مقاومت فلسطین دستور تعطیلی تمام مدارس نزدیک به نوار غزه را صادر کردند.
رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج به شهادت سه فرمانده گردان‌های قدس و شماری از غیر نظامیان فلسطینی در نوار غزه واکنش نشان داد.
جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای همزمان با بمباران نوار غزه وعده داد که به اشغالگران پاسخ خواهد داد.
فناوری تهاجمی BCI معمولا مستلزم جراحی کرانیوتومی برای قرار دادن الکترودها در سراسر ناحیه قشر مغز است که منجر به دقیق‌ترین نوار مغزی از بین سه روش جاری می‌شود. بااین‌حال، این روش تهاجمی مطمئنا به بدن انسان آسیب وارد می‌کند و ممکن است منجر به پاسخ التهابی شود.
کارشناسان امنیتی پاسخ اتاق مشترک مقاومت فلسطین در نوار غزه به شهادت خضر عدنان را حامل نشانه‌ها و پیام‌های متعددی برای رژیم اشغالگر صهیونیستی دانستند.
ارتش رژیم صهیونیستی در پی صدور فرمان حمله به مواضع مقاومت، لحظاتی پیش یک پایگاه وابسته به گروه‌های مقاومت در شرق نوار غزه را بمب‌باران کرد.
جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی از ساعاتی پیش حملات هوایی گسترده‌ای را علیه اهداف مختلف از جمله پایگاه‌های مقاومت در نوار غزه آغاز کرده است. ارتش اسرائیل در پاسخ به حملات راکتی به شمال فلسطین اشغالی در حال بمباران نوار غزه است. جنگنده‌های اسرائیلی با ده‌ها موشک پایگاه‌های مقاومت و چندین زمین کشاورزی را در مناطق مختلف نوار غزه بمباران کردند. این حملات تا این لحظه تلفات جانی نداشته، اما خسارات زیادی در پی داشته است.
جنگنده‌ها و بالگردهای رژیم صهیونیستی در پاسخ به حملات موشکی و خمپاره‌ای گروه‌های مقاومت فلسطین، مناطقی از نوار غزه در اردوگاه الشاطی و مرکز غزه را بمباران کردند.
حملات موشکی گروه‌های مقاومت فلسطینی در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در نابلس، از مناطق مختلف نوار غزه به سمت شهرک‌های رژیم‌صهیونیستی در جنوب سرزمین‌های اشغالی آغاز شده است.
جنگنده های رژیم صهیونیستی چند پایگاه و مقر مقاومت فلسطین در نوار غزه را هدف حملات هوایی و توپخانه ای قرار دادند که با واکنش مقاومت مواجه شد.
نوری‌قزلجه پاسخ می‌دهد: چرا مصوبه کمیسیون مشترک غیرقانونی است؟ تعداد حاضرین در رای‌گیری به حد نصاب نرسیده بود/ اطلاع‌رسانی برای حضور افراد درست نبود/شرایط تشکیل کمیسیون طبق آیین‌نامه مجلس و کمیسیون مشترک درست نبود/خبرنگاران در جلسه حاضر نبودند/از وب‌سایت مجلس پخش مستقیم نشد
ریکاردو آلوز، هافبک تراکتور، شاید حد نصاب لیگ ایران در ارسال پاس گل را بشکند.
نواک جوکوویچ صرب، برنده مسابقات ویمبلدون و فینال ATP به پرسشی درباره زمان بازنشستگی‌اش پاسخ داد.
شیراز - سرپرست دبیری هیات فوتبال گفت: کمیته سه نفره، اسامی ٩ کاندیدا پست ریاست و ١٣ کاندیدا پست نواب رئیسی را به حراست اداره کل ورزش و جوانان فارس ارسال کرده و در انتظار پاسخ هستیم.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه برخی فتنه‌گران همچنان بر طبل تقابل با اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی می‌کوبند، البته مردم به آنها پاسخ کوبنده‌ای داده‌اند.
لاپید و رژیم صهیونیستی نمی‌توانند حمله به غزه را صرفاً متوجه جهاد اسلامی کرده و آن را به یک گروه مقاومت تنزل بدهند چراکه قطعاً مقاومت فلسطین به صورت یکپارچه به این حمله وحشیانه پاسخ خواهد.
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه ای تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم و بر حق ملت و مقاومت فلسطین در پاسخ به این تجاوز تاکید کرد.
این روز‌ها صحبت‌هایی در مورد حد نصاب خرید سهام توسط صندوق‌های درآمد ثابت مطرح شده است. ماجرا از این قرار است که برخی از فعالین فضای مجازی اعلام کردند که صندوق‌های درآمد ثابت در زمینه خرید سهام حد نصاب ۱۵ درصد را رعایت نکرده اند. علی تیموری مدیرعامل گروه مالی کاریزما به این موضوع پاسخ داد.
در ۷روز نخست پذیره‌نویسی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌ترتیب ۷۳ و ۸۳ میلیارد تومان از سهام این دو باشگاه فروخته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ