مدیرعامل استقلال واکنش جالبی به حضور هاشمی نسب در کادرفنی این تیم داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سابق استقلال با انتشار یک استوری، به صحبت های روز گذشته جواد نکونام پاسخ داد.
گل‌‍محمدی در پاسخ به سوالی درباره ناکامی مدیران باشگاه در جذب مهاجم خارجی به باشگاه سپاهان تاخت و به صورت غیرمستقیم از آن‌ها نام برد. سرمربی پرسپولیس در این بخش از صحبت‌هایش بیان کرد که پرسپولیس یک باشگاه دولتی است و مانند برخی از باشگاه‌ها نیست که از کارخانه اتزاق می‌کنند.
عضو هیات مدیره استقلال به صورت غیر مستقیم شایعه درگیری علی خطیر و جواد نکونام را تکذیب کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد هنوز مشخص نیست که آیا شروع فصل جدید لیگ برتر به تعویق خواهد افتاد یا خیر.
علی خطیر از پاسخ صریح به سوال پیرامون خرید بازیکن خارجی طفره رفت.
مدیرعامل باشگاه استقلال امروز جلسه ای را با وکیل مهرداد محمدی درباره پاس نشدن چک این بازیکن برگزار می کند.
سیدحجت کریمی مدیرعامل پیشین استقلال در پاسخ به شبهات درباره خارج کردن اسناد باشگاه استقلال واکنش نشان می دهد.
سران چلسی جدیدترین پیشنهاد منچستر برای به خدمت گرفتن میسون مونت را نیز رد کردند.
پژمان نوری در مصاحبه‌ای با ورزش‌سه می‌گوید از این پس دیگر در سمت مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی فعالیت نخواهد کرد.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۲ طرح مطالعاتی کاهش خطر و پاسخ به بحران با همکاری کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در استان اصفهان در حال انجام بوده است‌.
شرکت هوندا به این پرسش که آیا برای سایر تیم‌های فرمول یک موتور عرضه خواهد کرد یا خیر، پاسخ داده است.
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه دلارزدایی پاسخ اجتناب‌ناپذیر کشورها به پروژه سلاح‌سازی از دلار است، گفت: زنگ خطر تضعیف سلطه دلار به صدا در آمده است.
این بچه گناه دارد، او پاک و معصوم است، اما با فشار تمرینات پدرش صفحات رشدش بسته شده و هنگام تمرین سینه‌اش را می‌گیرد، ما نگرانیم...
سپاه پاسداران فیلم جدیدی از مواجه شناور‌های خود با ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس منتشر کرده که در آن افسر سپاه با تاکید بر اینکه حفظ امنیت خلیج فارس با نیروی دریایی سپاه است، به ناو آمریکایی تذکر می‌دهد منطقه را ترک کرده و از رفتاری که موجب ایجاد خطر و تنش می‌شود، خودداری کند.
مطالعه‌ای که در مارس ۲۰۱۹ در مجله آمریکایی تغذیه بالینی منتشر شد، نشان می‌دهد که نوشیدن شش فنجان یا بیشتر قهوه در روز ممکن است خطر ابتلا به بیماری قلبی را تا ۲۲ درصد افزایش دهد.
خطیب نماز جمعه تهران اعلام کرد که مجلس و دولت به حرکت زشت اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران پاسخ قاطع خواهند داد.
همتی نوشت: غیر ممکن بودن وعده‌های انتخاباتی در زمان اعلام نیز قابل تشخیص بود (فیلم بالا)؛ اما بنا بود شنیده نشود.
یک نماینده مجلس گفت: بانک مرکزی باید به این سوال پاسخ ده که حفظ ارزش پول ملی را از وظایف خود می‌داند یا خیر؟
فرمانده سپاه گفت: دشمنان می دانند که ما حتماً نتیجه اقدامات مداخله جویانه و شرارت افروز آنها را پاسخ خواهیم داد، اما الان نمی توانیم بگوییم کجا و چگونه این اقدام را انجام می‌دهیم.
بیماران مبتلا به آرتریت که به کووید طولانی مبتلا شده‌اند، پاسخ آنتی‌بادی ضعیف به سارس کوو ۲ نشان داده‌اند، اما یک پاسخ آنتی‌بادی شدید به ویروس OC ۴۳، یکی از چندین ویروس کرونای شایع که باعث ایجاد سرماخوردگی‌های معمولی می‌شود را داشتند.
سفیر چین در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین با اشاره به اینکه پرونده ابعاد احتمالی نظامی برنامه هسته‌ای ایران موسوم به پی‌ام‌دی در سال ۲۰۱۵ بسته شد تصریح کرد که مسائل باقی‌مانده مربوط به دو دهه پیش است «که نه فوریت دارند و نه خطر اشاعه.» کوان بر همین اساس تاکید کرد که این مسائل نباید بزرگنمایی و به مانع عمده‌ای برای حصول توافق وین تبدیل شود.
حواشی در استادیوم نبود و در خیابان‌های اطراف ورزشگاه رخ داد. تا دوشنبه آینده که فرصت داریم، پاسخ لازم را خواهیم داد و مشکلی فوتبال ملی ما و فدراسیون را تهدید نمی کند.
تاج به درخواست خبرنگاری مبنی بر اینکه صراحتا اعلام کند آیا کی‌روش به تیم ملی بر می‌گردد یا خیر، پاسخی نداد.
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در پاسخ به سوالی از سوی خبرنگاران درباره حمله به نیروگاه اتمی زاپوریژیا در اوکراین که بزرگترین نیروگاه برق اتمی در اروپا به شمار می‌رود، گفت: هرگونه حمله به یک نیروگاه اتمی یک «خودکشی» است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ