كارلوس كی‌روش قصد دارد از یک دستیار ایرانی در کادرفنی خود سود ببرد و این در حالیست که فدراسیون همچنان در انتظار پاسخ باشگاه فولاد برای مشخص شدن وضعیت جواد نکونام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در سفری از مرزهای شمالغرب کشور بازدید کردند. سرلشکر باقری به درخواست مجری صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی به زبان مادری شان ترکی آذربایجانی تکلم می کنند./منبع: تسنیم
بنیاد نخبگان ستاد کل نیروهای مسلح در باره طرح سربازی مشمولان نخبه ایرانی مقیم خارج از کشور اطلاعیه‌ای صادر کرد.
بنیاد نخبگان ستاد کل نیروهای مسلح در باره طرح سربازی مشمولان نخبه ایرانی مقیم خارج از کشور اطلاعیه‌ای صادر کرد.
یک تحلیلگر مسائل سیاسی تاکید کرد: طالبان نسبت به ایران حساس است. امروز می‌توان اینطور نتیجه گیری کرد که جنگ سرد طالبان با جمهوری اسلامی آغاز شده است. در زمان جنگ سرد باید در عین حال که مسلح می‌شویم و از حوزه‌های حساسی منطقه‌ای حفاظت می‌کنیم، باید مراقب عصبانیت و تنش زایی باشیم.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه نیروی دریایی ارتش، توان اسکورت نفتکش‌های کشورمان را دارد، گفت: نیروی دریایی، اقتدار دریایی کشور را نمایش می دهد.
غیبت مسلم اولادقباد بازیکن ایرانی تیم فوتسال پالما در دومین بازی این تیم در مرحله پلی آف لیگ اسپانیا قطعی شد.
مسلم اولادقباد بازیکن ایرانی پالما در نخستین بازی مرحله پلی آف این تیم غایب است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: آمادگی رزمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قابل آزمودن نیست، دشمنان اگر خطایی بکنند، طومار آن‌ها را در کسری از زمان درهم می‌پیچیم.
مسلم اولادقباد بازیکن ایرانی تیم فوتسال پالما ممکن است جمعه در لیگ اسپانیا به میدان برود.
مدیر تیم فوتسال پالما اسپانیا در واکنش به حضور بازیکن مصدوم و ایرانی این تیم در جام رمضان گفت: باید توضیحات مسلم اولادقباد را بشنویم.
منافقین ترور سپهبد شهید صیاد شیرازی صبح روز بیست و یکم فروردین‌ماه سال ۱۳۷۸ در مقابل در منزل این فرمانده که در آن زمان جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود و جلو دیدگان فرزندش انجام دادند. زهره قائمی مسئول عملیات ترور و به شهادت رساندن سپهبد شهید علی صیاد شیرازی بود.
حسین طیبی و مسلم اولادقباد دو بازیکن ایرانی باشگاه پالما در لیست بازی این تیم مقابل بارسلونا قرار گرفتند.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: نیروهای این ستاد آماده‌تر از هر زمان برای صیانت از کیان ایران اسلامی از مجاهدت و بذل جان دریغ نخواهند کرد و هرگونه تحرّکات و توطئه‌های مذبوحانه دشمنان را تحت
مسلم اولادقباد بازیکن ایرانی تیم فوتسال پالما نمی‌تواند این تیم را در هفته بیست و سوم لیگ اسپانیا همراهی کند.
مهدی تاج هم رئیس فدراسیون فوتبال ایران است و هم پستی در کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد. اما آیا او به زبان انگلیسی هم مسلط است که برای فوتبال ایران لابی کند؟
مسلم اولادقباد لژیونر فوتسال ایران در حالی برای همراهی تیم ملی به تایلند رفته که دچار مصدومیت شده است.
تیم فوتسال پالما با گلزنی حسین طیبی و مسلم اولادقباد دو بازیکن ایرانی خود برابر تیم بورلا پیروز شد و صعود کرد.
مسلم اولادقباد بازیکن ایرانی تیم فوتسال پالما پس از سه هفته غیبت در مسابقات این تیم، با گلزنی به رقابت‌های لیگ اسپانیا بازگشت.
رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه توان پهپادی نیرو‌های مسلح در بیش از ۱۵ رشته عملیاتی تثبیت شده است، گفت: سامانه‌های پهپادی ما از جهت دقت، ماندگاری و مداومت عملیاتی و اجرای مأموریت در سطح بالای جهانی قرار دارند و مأموریت‌های متنوعی را انجام می‌دهند.
«بیزنس اینسایدر» به نقل از «یوگنی سیلکین» سخنگوی ستاد مشترک نیرو‌های مسلح اوکراین اعلام کرد که روسیه استفاده از هواپیما‌های بدون سرنشین ایرانی که از «پلاستیک و سایر مواد نامقاوم در برابر یخبندان» ساخته شده را متوقف کرده است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی بسیج را سپر قدرتمند و خدشه‌ناپذیر ایران و ایرانی دانست و تاکید کرد: تفکر بسیجی, ضامن پیش روندگی ایران قوی، مستقل و متحد به سوی قله‌های رفیع پیشرفت است.
رئیس پلیس پایتخت گفت: در حوادث مختلف نشان داده اند که برای رسیدن به مطامع شومشان پایبند هیچ مرام و مسلک و آئینی نیستند و ترور، نسل کشی و کشتار زنان و کودکان فصلی جداناپذیر آنها است.
دولت احمدی‌نژاد جریان سومی از سرمایه‌داری پوپولیستی بود که فرصت مغتنمی در اختیار مافیای اقتصادی قرار داد تا هنگام افزایش بی‌سابقه قیمت نفت موقعیت خود را تثبیت کنند. این مافیای اقتصادی که در طول جنگ و دوره پساجنگ در بستر اقتصاد بالیده بود، در این دوره قوام یافت و به معنای واقعی بر سرنوشت کشور اثر گذاشت.
سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در خصوص ادعای انهدام یک فروند پهپاد ایرانی توسط نیرو‌های آمریکایی در اقلیم شمال عراق گفت: آمریکایی‌ها نسبت به پهپاد ایرانی اقدام داشته باشند، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به این اقدام خصمانه پاسخ خواهند داد و این حق مقابله و انتقام را برای خود محفوظ می‌دانیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ