ادعای کمک حمید قره حسنلو به مجروحان اغتشاشات ۱۲ آبان کرج، تکذیب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مطالعات نشان داده‌اند که برخی از گیاهان و ادویه‌ها می‌توانند سطح فشار خون را کاهش دهد، بنابراین ممکن است بخواهید این موارد را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. توجه کنید که قبل از مصرف هر یک از این گیاهان ابتدا با پزشک خود مشورت کنید. در این مطلب فهرستی از ۸ گیاه دارویی که ممکن است به کاهش فشار خون کمک کنند آورده شده است.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران از آنالیز پوست و تولید بسته های مراقبتی پوستی کاملا گیاهی در یک شرکت دانش بنیان دانشگاهی با کمک هوش مصنوعی خبر داد.
قند خون خود را کنترل کنید و دستورالعمل‌های پزشک خود را برای مدیریت سطح قند خون خود دنبال کنید. دارو‌های خود را طبق دستور پزشک خود مصرف کنید. در صورت نیاز از تیم درمان دیابت خود کمک بخواهید.
ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی به دنبال تامین نیازهای کشور در حوزه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی با کمک توانمندی‌های فنی و ایده‌های نوین شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور است.
دارو‌های ضد اضطراب تأثیرات مستقیمی بر مغز و بدن دارند که می‌تواند به کاهش علائم استرس مانند نگرانی، ترس و حملات پانیک کمک کنند. پزشک و گاه روان‌پزشک باید این داروها را تجویز کنند.
به‌زودی هزاران نفر در بریتانیا می‌توانند با نسخه پزشک و زیر چتر حمایت بیمه درمانی دارویی را دریافت کنند که به ستاره‌های هالیوود کمک می‌کند خود را لاغر نگه‌دارند. گفته می‌شود که «ویگووی» Wegovy به کیم کارداشیان و ایلان ماسک کمک کرده تا وزن خود را کاهش دهند.
رئیس سازمان داوطلبان در حاشیه آیین رونمایی و تحویل اقلام بانک امانات تجهیزات پزشکی به شعب جمعیت‌ هلال‌احمر استان‌ها، ارزش ریالی این اقلام را ۷۵ میلیارد ریال عنوان کرد.
اولین کاروان کمک های پزشکی و بهداشتی لبنان به همراه تیم های پزشکی متخصص عازم سوریه شد.
رئیس سازمان پزشکی قانونی در دو نامه جداگانه خطاب به مسئولان پزشکی قانونی ترکیه و سوریه، آمادگی ایران را برای همکاری در زمینه‌های مربوط به اقدامات پزشکی قانونی اعلام کرد.
گل مژه در کودکان ممکن است یک مشکل رایج باشد، اما از آنجایی که می‌تواند مشابه سایر مشکلات شدیدتر به نظر برسد، بهتر است که گل مژه توسط پزشک معاینه شود. کودک خود را تشویق کنید که بهداشت را رعایت کند، زیرا این بهترین راه برای پیشگیری و کمک به بهبودی گل‌مژه است.
یک موسسه خیریه در روسیه تجهیزات پزشکی در اخیتار درمانگاهی در استان حمص سوریه، قرار داد.
در راستای توجه به حوزه مسئولیت اجتماعی و کمک به جامعه پزشکی کشور، بانک شهر با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تفاهمنامه همکاری مشترک امضاء کرد.
خوشبختانه چند پزشک و پرستار در میان مسافران هواپیما وجود داشت و آن ها توانستند به انجام این زایمان ناگهانی کمک کنند.
تامارا، تازه مادر جوان وقتی با دل درد به دستشویی هواپیما رفت، اصلاً انتظارش را نداشت تا لحظاتی بعد صاحب فرزند خواهد شد. خوشبختانه چند پزشک و پرستار در میان مسافران هواپیما وجود داشت و آن‌ها توانستند به انجام این زایمان ناگهانی کمک کنند. پس از این اتفاق هواپیما در هلند توقف کرد تا تامارا و فرزند تازه به دنیا آمده اش به بیمارستانی در آمستردام منتقل شوند.
نخست وزیر سابق انگلیس قصد دارد تا کمک های مالی را برای ارائه تجهیزات پزشکی به بیمارستان های اوکراین گرد آوری کند.
دکتر آمیتیس رمضانی، متخصص عفونی، گفت: در هنگام ابتلا به بیماری‌های ویروسی، مانند انواع سرماخوردگی ها، سیر بیماری باید بطور طبیعی، طی شود. درمان سرماخوردگی ها، معمولاً علامتی است و استفاده از مسکن، مایعات فراوان، آنتی هیستامین و استراحت، تنها توصیه پزشک است و مصرف آنتی بیوتیک‌ها غیر ضروری است و نه تنها کمک به درمان نمی‌کند بلکه مشکلاتی را اضافه می‌کند.
«کامران عاروان»، مدیرعامل جامعه معلولین ایران در واکنش به افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی می‌گوید: «این مبلغ حتی برای انجام کمترین کار برای معلولان مستمری‌بگیر بسیار ناچیز است. مسئولان بهزیستی می‌دانند که تنها یک قلم از وسایل توان‌بخشی در سال‌های اخیر، تا پنج برابر گران شده است. به عنوان نمونه مهم قیمت هر بسته پوشک بزرگسالان برای افراد معلول به حدود ۱۳۰ هزار تومان رسیده است؛ هر فرد معلول باید در روز حدود پنج پوشک استفاده کند که هزینه ماهانه‌اش برای همین یک قلم کالا، به حدود پنج میلیون تومان می‌رسد. پس این مستمری‌ها هزینه ایزی‌لایف و پوشک را هم تأمین نمی‌کنند چه برسد به نیاز‌های بعدی و مهم‌تر مثل مواد غذایی یا ابزار کمک توان‌بخشی مثل ویلچر»
دو کمک پزشک از بخش سرویس آمبولانس هوایی گریت نورث در انگلیس با استفاده از جت پک به طور موفقیت آمیز به بالای تپه ای رفتند.
دو کمک پزشک از بخش سرویس آمبولانس هوایی گریت نورث در انگلیس با استفاده از جت پک به طور موفقیت آمیز به بالای تپه ای رفتند.
دو کمک پزشک از بخش سرویس آمبولانس هوایی گریت نورث در انگلیس با استفاده از جت پک به طور موفقیت آمیز به بالای تپه ای رفتند.
اهدای سلول‌های بنیادی خون رویه‌ای مهم در دنیای پزشکی با مشکلات فراوان است و برای حل این موضوع از سیستم قلب مصنوعی با قابلیت رشد سلول‌های بنیادی خون کمک گرفته شده است.
معاون نظارت و تعهدات کوتاه‌مدت اداره‌کل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی، به تشریح خدمات بیمه ای تامین اجتماعی برای پرداخت هزینه اقلام وسایل کمک پزشکی به بیمه شدگان پرداخت.
مدیرعامل بانک شهر با قدردانی از فداکاری، ایثارگری و از خودگذشتگی های جامعه پزشکی در دوران کرونا، گفت: جانفشانی های پزشکان ایران اسلامی در خدمت رسانی به بیماران کرونایی؛ فصل جدیدی از فداکاری این قشرخدمتگزار را به هموطنان نشان داد.
ماندگاری علائم کووید تا چه زمانی ادامه دارد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ