قند خون خود را کنترل کنید و دستورالعمل‌های پزشک خود را برای مدیریت سطح قند خون خود دنبال کنید. دارو‌های خود را طبق دستور پزشک خود مصرف کنید. در صورت نیاز از تیم درمان دیابت خود کمک بخواهید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که چربی شکمی در برخی از افراد می‌تواند از انسان در برابر ابتلا به دیابت محافظت کند! این یافته‌ها به این معنا نیست که چربی شکمی مشکلی ندارد، زیرا هنوز یک عامل خطر جدی برای بیماری‌ های قلبی عروقی محسوب می‌شود.
گاهی بیماری لثه پیشرفته ممکن است به درمان جواب ندهد. با این حال دندان‌پزشک درمان‌هایی را توصیه می‌کند که جلوی پیشرفت بیماری را می‌گیرد و مانع تحلیل بیشتر لثه می‌شود. آن‌ها در این شرایط به پاکسازی عمقی ریشه دندان‌های آسیب‌دیده می‌پردازند و حتی جراحی لثه را توصیه می‌کنند.
پوست بسیار خشک در افرادی که در مرحله نهایی بیماری کلیوی هستند و نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه دارند، شایع است.
بررسی‌ها نشان می‌دهد بیش از ۴۰ عامل آفت زا در جنگل‌های شمال وجود دارد که گروه وسیعی از درختان را در برگرفته و برخی گونه‌های با ارزش نظیر ملج و شب خسب را به حد انقراض نزدیک کرده است.
دکتر افشین دوست محمدی، جراح و متخصص چشم و فوق تخصص قرنیه با تاکید بر اینکه فشار خون بالایی که ناگهانی بروز کند یا برای طولانی مدت تداوم داشته باشد و همراه با تصلب شرائین در فرد باشد می‌تواند تهدیدی جدی برای بینایی محسوب شود، می‌افزاید: در چنین شرایطی خطر بروز خونریزی داخل چشم، بسته شدن عروق شبکیه و و تورم عصب بینایی و در نهایت کاهش بینایی بیمار شود؛ بنابراین خیلی مهمه که ما فشار خون بالا را جدی بگیریم.
کم آبی جدی بدن می‌تواند منجر به مشکلات گوارشی، کلیوی، خستگی، سردرد، مشکلات پوستی، و مشکلات مثانه شود. حتی ثابت شده که نوشیدن آب در اوایل صبح بسیار بهتر از قهوه و سایر نوشیدنی‌ها منجر به کنترل فشار خون می‌شود. آب میوه‌های مختلف و نوشابه‌های سودا به هیچ وجه نمی‌توانند جایگزین آب آشامیدنی شوند.
بیماری قلبی یا تصلب شرایین قلبی یکی از بیماری‌های جدی در افراد میانسال و سالمند است. این بیماری در اثر تجمع پلاک در عروق کرونر ایجاد می‌شود.
یک نظرسنجی اخیر نشان داد که فقط ۴۸٪ از بزرگسالان اعتراف کردند که در عرض چند هفته پس از مشاهده علائم اولیه بیماری، حتی برای سرفه خونی یا توده غیر قابل توضیح، به پزشک مراجعه می‌کنند. هرکسی که هر یک از علائم زیر را دارد باید فوراً توسط پزشک معاینه شود؛ در حالی که در بیشتر موارد سرطان نیست، تشخیص زودهنگام آن می‌تواند تفاوت واقعی ایجاد کند و احتمالاً زندگی شما را نجات دهد.
سرطان لوزالمعده می‌تواند به سرعت به اندام‌های مجاور سرایت کند. متأسفانه اغلب تا زمانی که پیشرفته نشود، شناسایی نمی‌شود، زیرا علائم و نشانه‌های اولیه بیماری مبهم هستند. این سرطان میزان مرگ و میر بسیار بالایی دارد، به طوری که تنها حدود ۱۰ درصد از افراد مبتلا به این بیماری بیش از پنج سال پس از تشخیص زنده می‌مانند. کسانی که بیماری‌شان به موقع تشخیص داده می‌شود شانس بیشتری برای درمان موفقیت آمیز دارند.
خارش کف دست به دلیل وضعیت‌های متفاوت پوستی اتفاق می‌افتد که گاهی اوقات نشانه‌ای از یک مشکل جدی در بدن فرد می‌باشد. خارش کف دست چپ و راست با یکدیگر متفاوت است و می‌تواند علامت‌های مختلفی داشته باشد.
فصل آنفولانزا هنوز تمام نشده و در ماه های آخر سال به دلیل سرد و گرم شدن هوا، معمولا آمار این بیماری ویروسی بیشتر می شود. در این شرایط، مهم است که بدانید ویروس آنفلوانزا چه کاری می تواند با بدن شما انجام دهد و چگونه می توانید عفونت را تشخیص دهید.
ممکن است ادرار قهوه‌ای یا قرمز به نظر برسد و این نشان می‌دهد که حاوی خون است. وقتی کلیه‌ها به هر دلیلی آسیب ببینند؛ از جمله بیماری کلیوی، سنگ کلیه، سرطان، کیست یا التهاب کلیه و ... باعث ضعیف شدن کلیه‌ها و نشت خون می‌شود. ادرار کف‌آلود نیز می‌تواند نشان‌دهنده نشت پروتئین در کلیه باشد.
وقتی که صحبت از سلامت دهان می شود، علائمی هستند که نشان می دهند مشکلی جدی در کار است. در حقیقت سازمان جهانی سلامت گفته است که وجود بعضی از بیماری ها در دهان منجر به سرطان می شود.
معین الدین سعیدی نماینده چابهار در مجلس گفت: از رئیس جمهور انتظار داریم بحث فضای مجازی را جدی بگیرند و پلتفرم‌هایی که فیلتر شدند و باعث بیکاری حجم عظیمی از مردم شدند را باید آزاد کرد نمی‌شود ما و شما دنبال تیک آبی و خاکستری باشیم، اما مردم دسترسی نداشته باشند.
ننوشیدن آب کافی می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن از جمله نارسایی قلبی، سکته مغزی، فیبریلاسیون دهلیزی، بیماری مزمن ریوی، دیابت و زوال عقل را بالا ببرد.
متخصصان بر این عقیده هستند که شما می‌توانید مراحلی را در پیش بگیرید و خطر سرطان را کاهش دهید. مصرف نکردن تنباکو و کنار گذاشتن الکل می‌تواند تا حد زیادی این خطر را کاهش دهد، اما ترکیب این دو مورد در کنار یکدیگر باعث افزایش خطر ابتلا به سرطان سر و سرطان گردن می‌شود و احتمال سرطان دهان هم تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند.
گاهی اوقات تغییرات کوچکی در بدن ایجاد می‌شود که باید آن‌ها را جدی بگیرید، زیرا ممکن است نشانه وجود بیماری خطرناکی در بدن باشد.
والری سولوی، تحلیلگر سیاسی مدعی شده که پوتین از چندین بیماری جدی از جمله سرطان، پارکینسیون و اختلال اسکیزوفرنی رنج می‌برد. سولوی معتقد است که سلامتی پوتین به طور چشمگیری رو به وخامت بوده است. او معتقد است که وضعیت پزشکی پوتین بر قضاوت و تصمیم گیری او در مورد جنگ اوکراین تاثیرگذار بوده است.
پس از مدتی از اسهال شدید و استفراغ، علائم دیگری مانند بی حالی و تشنگی شدید هم در افراد دیده می‌شود، همچنین در ادامه درصورت عدم درمان بیمار، فرد دچار علائم بی قراری شده و ضربان قلب بالا می‌رود.
دبیر اجرایی هجدهمین کنگره بین‌المللی اورژانس‌ها با اشاره به شیوع گسترده آنفلوآنزا در میان اقشار جامعه به‌ویژه کودکان و منع استفاده آسپرین برای تب ناشی از آنفلوآنزا در کودکان افزود: بهتر است مصرف آسپرین در کودکانی که دچار بیماری تنفسی هستند، استفاده نشود.
درمان سکته قلب می‌تواند شامل تغییر سبک زندگی، داشتن رژیم غذایی، مصرف دارو و جراحی باشد. قبل از آن می‌خواهیم بدانیم آیا سکته قلبی خوب می‌شود یا نه؟ باید بدانید راهی برای درمان حمله قلبی وجود ندارد، شیوه‌های درمان تنها به کنترل بیماری کمک کرد و ریسک بازگشت بیماری را کاهش می‌دهند.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: با رعایت تمامی ساز و کارهای قانونی و حفط کرامت دانش آموزان موجود استفاده از اطلاعات دانش آموزان جهت پیشگیری و درمان لازم است.
کودکان مبتلا به دیستروفی عضلانی دوشن (DMD) تا سنین نوجوانی خود به ویلچر نیاز خواهند داشت و بیشتر آن‌ها در سن ۳۰ سالگی یا قبل از رسیدن به آن از دنیا می‌روند.
شروع فیبرومیالژیا می‌تواند بسیار متفاوت باشد و پس از آسیب‌های فیزیکی مانند تصادف یا جراحی، یک دوره بیماری عفونی جدی یا یک دوره استرس روانی شدید ظاهر شود. شروع ممکن است تدریجی باشد و به ظاهر هیچ رویداد محرکی نداشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ