مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی گفت: روی تعدادی از شهرهایمان که پر مسافر هستند بررسی کردیم و شهرهای مکمل برای سفر گردشگران معرفی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: تنش آبی که قبلاً در شهرهای اروندکنار و چوئبده باعث بروز مشکلاتی برای مردم شده بود، کاهش پیدا کرد.
مردم با قایق‌رانی در خیابان‌های مرکز شهر مونپلیه حرکت می‌کنند و سطح آب سیل به بالای پنجره‌های کسب‌ و کارها و وسایل نقلیه رسیده است.
امروز دمای همه شهرهای ایران بالای ۳۵ درجه سانتی گراد است که در برخی شهرها تا ۴۹درجه سانتی گراد هم رسیده است اما در این میان برخی شهرها هستند که دمای هوا در آنها زیر ۳۰ درجه است و به نسبت خنک‌تر هستند.
وزیر جهاد کشاورزی از ایجاد شهر های مولد کشاورزی بر پایه دریا و توسعه سواحل خبر داد.
رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از راه اندازی دبیرخانه شهرهای خلاق ایران در رشت خبر داد.
مشاور وزیر راه و شهرسازی در حوزه مسکن گفت: کل حاکمیت باید کلان‌پروژه مسکن را حمایت کند. همچنین ابعاد این کلان پروژه و تفاوت‌های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن بایستی برای مردم روشن شود.
پس از سخنان جنجالی «بنیامین نتانیاهو» هزاران تن از ساکنان سرزمین‌های اشغالی دست به تظاهرات زدند.
مدیرکل توسعه گردشگری داخلی همزمان با تکمیل ظرفیت اقامتگاه‌ها در برخی استان‌ها و شهرها، دبیر ستاد خدمات سفر، شهرهایی را که خلوت‌تر هستند، به عنوان مقصدِ سفر جایگزین و مکمل در نوروز ۱۴۰۲، پیشنهاد کرد.
افزایش تعداد شهرهای «نارنجی» و کاهش تعداد شهرهای «آبی»
اهواز - استاندار خوزستان گفت: چهره همه شهرهای استان خوزستان باید با تلاش دستگاه‌های مختلف از وجود معتادان متجاهر پاک شود
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از غیرحضوری شدن تمامی مقاطع تحصیلی در برخی شهرهای استان در روز سه‌شنبه ۱۱ بهمن خبرداد.
محاسباتی از میانگین اتلاف وقت روزانه تهرانی‌‌‌ها در ترافیک وجود دارد که این مقدار را نزدیک ۴۰‌دقیقه اعلام کرده است. با این حال برآوردهای جدید نشان می‌دهد این مقدار تا یک ساعت نیز می‌‌‌رسد. مبتنی بر این برآورد جدید شهروندان شاغل تهرانی معادل حدود ۴۰ روز کاری در هر سال را باید در ترافیک سنگین سپری کنند که مقدار قابل‌توجهی است.
به گزارش سازمان هواشناسی در اغلب نقاط کشور سامانه بارشی فعال است و فقط در بخش‌هایی از جنوب شرق بارش نخواهیم داشت.
اهواز - شاخص کیفی هوا در بیشتر شهرهای خوزستان در وضعیت ناسالم برای همه گروه‌های سنی و گروه‌های حساس قرار گرفته است.
صبحانه در شهرهای مختلف ایران به شیوه‌های مختلفی سرو می‌شود. در این مطلب به صورت اجمالی به صبحانه‌ شهرهای مختلف ایران پرداخته شده است.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) نهم آذر ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
قم- وزیر جهاد کشاورزی از اجرای طرح شهرهای مولد کشاورزی در ۵ نقطه از جنوب کشور خبر داد.
در جلسه ای با حضور معاون اول رئیس جمهور طرح شهرهای مولد کشاورزی نهایی و مقرر شد در فاز نخست ۵ نقطه ساحلی کشور تعیین و اجرای این طرح آغاز شود.
۹۸ درصد شهرهای کشور در وضعیت زرد و آبی
رسانه‌های اوکراینی از حملات موشکی به چندین شهر در این کشور خبر داده‌اند و سرویس اورژانس اوکراین می‌گوید آژیر خطر در سراسر این کشور به صدا درآمده است.
مدیرعامل شرکت ملی گاز گفت: گازرسانی به همه شهرهای کشور انجام شده و تعداد اندکی روستا در استان‌ها باقی مانده است که آن‌ها نیز در خط پایانی گازرسانی قرار دارند.
رگبار و رعدوبرق در هشت استان کشور
شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۶ اعلام شد
نقشه رنگ بندی که مدت‌های مدید تنها با دو رنگ زرد و آبی رنگ آمیزی می‌شد، حالا چند هفته است، تغییرات اساسی به خود دیده و به سرعت بر میزان رنگ‌های قرمز و نارنجی آن افزوده می‌شود تا جایی که می‌بینیم در نقشه اخیر، شمار شهر‌های قرمز آن با رشد بیش از دو برابری از ۵۷ به ۱۲۰ شهرستان افزایش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ