رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ضمن تبریک فرارسیدن عید نوروز گفت: امید است شاهد اضمحلال استکبار و صهیونیسم جهانی به همراه رفع ظلم و برقراری صلح و امنیت در سراسر جهان باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم بزرگداشت منوچهر زندی ورزشی نویس پیشکسوت با حضور چهره‌های فرهنگی و ورزشی در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد. در این مراسم که امیر قلعه نوعی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز حضور داشت چهره‌های ورزش درباره شخصیت منوچهر زندی و تأثیر او در حوزه رسانه و ورزش ایران به سخنرانی پرداختند. در بخش پایانی این مراسم از سردیس منوچهر زندی رونمایی و از طرف فدراسیون‌های ورزشی فوتبال، اسکی، تنیس روی میز، و باشگاه ورزشی سپاهان از او تقدیر شد.
سرمربی استقلال دست روی بازیکنی گذاشته که در لیگ نوزدهم به عنوان جوان‌ترین بازیکن پرسپولیس جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برد.
هافبک مورد علاقه کارلوس کی‌روش تصمیمی برای بازگشت به ایران ندارد.
تیم فوتبال امید ایران برای تکرار افتخار 8 سال قبل تلاش می‌کند؛‌ شاگردان عنایتی امیدوارند قهرمان غرب آسیا شوند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: سال خوبی را برای فوتبال می‌بینم اما بالاخره در فوتبال ممکن است اتفاقات مختلفی رقم بخورد.
تیم فوتبال امید ایران در کمتر از یک سال در سه رویداد رسمی و مهم به میدان خواهد رفت.
بازیکن با تجربه صنعت نفت آبادان پس از بقای این تیم در لیگ برتر درباره مشکلاتی که در طول فصل داشتند صحبت کرد.
مدیرکل دفتر جمعیت مرکز آمار با بیان اینکه سن امید به زندگی در ایران ۷۴ سال است، گفت: آهنگ رشد جمعیت از سال ۹۵ به این سو کاهشی شد به شکلی که هم اکنون به ۰.۷۷ درصد رسیده است.
محزون یادآور شد: میانگین سن ازدواج ۲۴ سال برای آقایان و ۲۳ سال برای خانم‌هاست اما سن ازدواج در برخی کلان‌شهرها که نسبت به دیگر مناطق کشور رفاه بیشتری دارند متأسفانه بالاتر از میانگین کشوری است.
چهارمین همایش سراسری تجلیل از اساتید و معلمان ارتش با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.
به گفته فاطمی امین: برنامه تولید سال جاری بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه بوده و تاکنون ثبت سفارش ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو برای واردات انجام‌شده است. همچنین لایحه دوفوریتی واردات خودرو‌های کارکرده و رفع برخی از موانع خودرو‌های نو، در دولت مصوب شده و مجلس انشالله آن را در دستور کار قرار خواهد داد.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در مراسم تحویل سال نو حرم مطهر حضرت امام، با تبریک حلول سال جدید، گفت: به واقع از یک سال سخت تلخ عبور می‌کنیم و ان شاء الله به سالی شیرین، امید آفرین و خوب وارد می‌شویم.
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیام فرارسیدن سال نو شمسی و عید نوروز را تبریک گفت.
مراسم افتتاح سالن تولید و رونمایی از نخستین نمونه فروندِ تولید معیار و عملیاتی جت آموزش پیشرفته یاسین صبح شنبه ۲۰ اسفندماه با حضور امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش انجام شد. همچنین، بومی‌سازی زیر سامانه‌های عمده مانند صندلی پران، اویونیک کاملا بومی، موتور و ارابه‌های فرود بخشی از توانمندی‌های به دست آمده در این فروند است.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت:لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتارها اقدامات پسینی و پیشینی دارد و امید است بررسی آن قبل از سال نو به پایان برسد.
انتخاب سرمربی برای تیم امید در نشست فردا اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مورد بحث و بررسی قرار نخواهد گرفت.
سرمربی تیم استقلال در جریان تمرین دیروز که در سالن بدنسازی مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد، دقایقی کوتاه با مهدی قایدی صحبت کرد.
دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه از فروش یک سیت مدیریتی معادل 17 درصد از سهام شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید در سال جاری خبر داد.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین کشور گفت: بسیاری از واحد‌های تولیدی با سرمایه در گردشی که در اختیار دارند کالا تولید کرده و آن را در انبار نگهداری می‌کنند، اما مشتری ندارند چرا که کالای آن‌ها به دلیل کیفیت پایین مشتری ندارد.
امید قالیباف گفت: در نمایشگاه اتوموبیلیتی روسیه، جمهوری اسلامی ایران با ۱۷۰۰ متر سالن اختصاصی و ۹۰۰ متر غرفه بزرگترین کشور حاضر در این نمایشگاه است.
سرانجام پرونده الکترونیک سلامت
نوروز ۱۴۰۰ فرارسیده و یکشنبه نخستین روز سال جدید خواهد بود. همزمان با سال نو، به روال هر سال بسته نوروزی «تابناک» متشکل از ویدیو‌هایی متناسب با حال و هوای این ایام تقدیم مخاطب محترم و پیگیر «تابناک» می‌شود.
نقطه قوت فیلم امیرحسین عسگری فضاسازی و استفاده از طبیعت و لانگ‌شات‌ها بود و فیلم در روایت کند پیش می‌رفت و تیم خوبی نبود. امین حیایی نیز بازی قابل قبولی ارائه کرده بود و به پیشبرد فیلم کمک کرد. فیلم‌های لایه دروغ نیز اینقدر ضعیف بود که اکثریت به اعتراض سالن را ترک کردند و به نظر می‌رسد اگر این فیلم تولید مشترک بنیاد فارابی و بنیاد فیلم فنلاند نبود، در جشنواره راه داده نمی‌شد.
نوروز 1401 فرارسیده و دوشنبه نخستین روز سال جدید خواهد بود. همزمان با سال نو، به روال هر سال بسته نوروزی «تابناک» متشکل از ویدیو‌هایی متناسب با حال و هوای این ایام تقدیم مخاطب محترم و پیگیر «تابناک» می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ