دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از سوی انجمن مدیریت جهادی کشور به عنوان «مدیر برگزیده جهادی» لوح تقدیر و نشان جهادی دریافت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همزمان با عید سعید غدیر خم؛ عید وحدت آفرین عاشقان ولایت و امامت؛ دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت مس در موکب این بزرگ‌ترین عید تبیین حضور یافت.
دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی فرا رسیدن روز صنعت و معدن را تبریک گفت.
دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران با صدور پیامی، انتخاب دکتر عباس علی آبادی به عنوان وزیر صمت را تبریک گفت.
دکتر سعدی دبیر کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران و جمعی از فعالان بازار سرمایه از تدابیر و حمایت‌های دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس در بهبود اقتصاد صنعت مس با اهدای لوح سپاس قدردانی کردند.
دکتر علی رستمی با اشاره به ثبت رکورد تولید 300 هزار تن کاتد در شرکت مس، اعلام کرد: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از تولید داخل 3 میلیارد دلار پروژه به شرکت‌های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی شرکت مس محول شده است.
علی بسکابادی با اشاره به برگزاری جلسه شواری هماهنگی بانک‌های استان کرمان و مباحث مطرح شده گفت: از توجه و اقدامات دکتر علی رستمی و مجموعه ملی مس برای تأمین نقدینگی مورد نیاز صنایع استان کرمان تشکر ویژه بعمل آمد.
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان به همراه دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت مس از مجتمع مس سرچشمه و روند فعالیت آن بازدید کرد.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همزمان با تحویل سال 1402 شمسی در مجتمع مس سونگون حضور یافت
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران فرارسیدن سال جدید و حلول ماه رمضان را به همه همکاران تبریک گفت.
جلسه تودیع و معارفه مدیر پیشین و سرپرست جدید مجتمع مس سرچشمه با حضور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس، معاونان ستاد، مدیران مجتمع ها و مشاوران در محل شرکت مس برگزار شد.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با صدور پیامی فرا رسیدن 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم شهدا و همه ملت شریف ایران تبریک گفت.
دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران در دومین جشنواره کارمند تراز مکتب حاج قاسم، لوح سپاس دریافت کرد.
دکتر علی رستمی در جلسه شورای معاونین با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت لازم و تأمین ماشین آلات معدنی به‌منظور تولید 1 میلیون تن کاتد تا سال 1406، بر تعامل بیشتر با شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید بهینه و پایدار و استقرار نخستین معدن هوشمند مس تاکید کرد.
دکتر علی رستمی با اشاره به نام گذاری سال جاری در حوزه مس به نام هوشمندسازی صنعت مس، از هدف گذاری جهادی برای جهشی بلند در صنعت مس خبر داد.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس در پیامی فرا رسیدن 26 آذرماه، روز حمل و نقل را به همه تلاشگران این عرصه که نقش بی‌بدیلی در توسعه اقتصادی کشور دارند، تبریک گفت.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس در پیامی روز ملی پژوهش را به همه پژوهشگران کشور تبریک گفت.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، با صدور پیامی روز دانشجو را تبریک گفت.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی برد افتخار آمیز تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز را تبریک گفت.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع ایران با صدور پیامی هفته بسیج را به همه بسیجیان و جان برکفان و ملت شریف ایران تبریک گفت.
دکتر علی رستمی با بیان اینکه شرکت مس در فروش شهریورماه افزایش 47 درصدی در مقایسه با شهریور سال گذشته را به ثبت رساند، گفت: درآمد کل 6ماهه این شرکت به 39هزار 726میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد بیش از 14 درصدی را نشان می دهد.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای تقویت بسترهای همکاری پژوهشی و دانش‌بنیان با معاونت پژوهشی و رٶسای دانشکده‌های دانشگاه صنعتی سهند دیدار کرد.
با حکم دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران، «معبود عباس زاده» مدیر مجتمع مس سونگون شد.
رییس مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت گفت: تاریخ اندیشه در اسلام و ایران قله­‌های رفیعی را در مقیاس جهانی بخود دیده و گنجینه­ کم­ نظیر و بسیار ارزشمندی را که حاوی نظریه­‌ها و ایده­های اساسی و ماندگار است، در اختیار دارد.
مرتضی افقه کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به تعیین سقف اجاره مسکن توسط دولت، اظهارداشت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور تعیین سقف برای اجاره مسکن نمی‌تواند اجرا شود، زیرا در وهله اول ملک یک دارایی خصوصی است و مالک می‌تواند دارایی خود را به هر میزانی که می‌خواهد اجاره دهد، در وهله دوم نیز راه دور زدن این موضوع باز است، زیرا مالک و مستاجر در بنگاه املاک می‌تواند ۲۵ درصد افزایش اجاره بها را در تهران ثبت کنند، اما مالک به صورت غیررسمی می‌تواند اجاره بیشتری را از مستاجر خود طلب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ