قائم مقام مدیرعامل بانک شهر با اشاره به انتشار صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به پایان سال گذشته این بانک در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال)، گفت: تحولات کاربردی، بنیادی و مهم در بانک شهر طی سال های اخیر توانسته آن را به عنوان بانکی موفق و قابل اعتماد در میان تمامی اقشار جامعه تبدیل کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تشکیل جلسه هیأت ‌مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران، دکتر امیر خرمی‌شاد به‌ عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب شد.
رئیس جمهور پس از پایان سفر پنج روزه به سه کشور حوزه آمریکای لاتین، هاوانا را به مقصد تهران ترک کرد.
حجت الاسلام دکتر محمد حسین طاهری آکردی به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور منصوب شد.
دو داور باتجربه فوتبال ایران قضاوت دو مسابقه تعیین کننده هفته پایانی لیگ برتر را برعهده خواهند داشت.
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به موفقیت های شایسته تحسین این بانک طی سال گذشته، گفت: به یاری خداوند و تلاش های همه جانبه همکاران توانسته ایم شرایط بانک را تغییر دهیم.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از سوی انجمن مدیریت جهادی کشور به عنوان «مدیر برگزیده جهادی» لوح تقدیر و نشان جهادی دریافت کرد.
دکتر صابری رئیس اورژانس بیمارستان باهنر حال وزیر ورزش را پس از بررسی‌های اولیه مساعد توصیف کرده است.
دکتر رحیم طاهری از استقبال هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس از کارت های هواداری این بانک خبر داد و گفت: شعب بانک در سراسر کشور باید از این فرصت برای افزایش منابع خرد استفاده کنند.
با حضور دکتر مصطفی طاهری رییس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی و دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در گفتگوی ویژه خبری ساعت 22 شبکه یک سیما ( 11 دی 1401) پتانسیل‌های صنعت مس و تدوین برنامه تحول صنعت مس ایران بررسی شد.
ادسون تاوارس پس از تعطیلات صنعت نفت را به شکل دگرگون شده‌ای راهی مسابقات کرده است.
دکتر مهدی مطهرنیا گفت: بعد از برجام تحریم‌های سپاه پاسداران رخ داد و سپس آمریکا از برجام خارج شد، اما نکته اساسی آنجاست که اکنون با توجه به فشار‌های بین المللی پرونده حقوق بشری ایران سنگین‌تر از پرونده هسته‌ای به جریان افتاده است. سپاه پاسداران از طرف هلند تحریم شده است و انگلستان اعلام کرده است که کلیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در تحریم قرار داده است لذا موج جدیدی از تحریم‌ها در پرونده حقوق بشر هویدا شده است و به زودی کشور‌های دیگری مثل آلمان هم به این دریچه خواهند پیوست.
رهبری انقلاب اسلامی پس از اقامه‌ی نماز بر پیکر مرحوم عباس شیبانی خاطره‌ای نقل کردند که ایشان و طاهر احمدزاده وقتی قصد جمع‌کردن تعدادی از متفکران و مبارزان در تهران را داشتند، این جلسه که به همت مرحوم شیبانی تشکیل می‌شود، اولین جلسه از سلسله جلساتی است که در سال ۱۳۴۸ آغاز شد و هدفی مهم داشت: تدوین «منشور اسلامی» در برابر «مانیفست»، کتاب معروف مارکسیست‌ها؛ دو روز بعد با همت مرحوم شیبانی این جلسه تشکیل می‌شود.
عباس شیبانی عضو پیشین مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تهران در سن ۹۱سالگی درگذشت.
عباس شیبانی عضو پیشین مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تهران در سن ۹۱سالگی درگذشت.
عباس شیبانی عضو پیشین مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تهران در سن ۹۱سالگی درگذشت.
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: برخی‌ها که درکی از ورزش قهرمانی ندارند این زودتر رفتن تیم را برای ما حاشیه کردند.
دکتر طاهره سماوات متخصص قلب و عروق و کارشناس دفتر مدیریت بیماری‌های غیر واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه ۱۲ درصد مرگ‌های ناشی از بیماری‌های قلبی‌عروقی به‌علت آلودگی هوا است و سالانه ۶ میلیون مرگ منتسب به آلودگی هوا در جهان می‌دهد، افزود: بعد از یک ساعت مواجهه انسان با هوای آلوده و حتی دو روز پس از آن، میزان رخداد سکته‌های قلبی ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش می‌یابد که این ذرات اغلب از مصرف سوخت‌های فسیلی و ذرات ناشی از تماس لاستیک اتومبیل‌ها با جاده تولید می‌شوند.
پزشک ایرانی به عنوان پزشک مسابقات جهانی وزنه‌برداری انتخاب شد.
شرق نوشت: سید محمود علیزاده طباطبایی، وکیل دادگستری گفت بر اساس اظهارات خانواده و دوستان، ایشان (دکتر حمید قره‌حسنلو) آن روز هرکجا آسیب دیده‌ای می‌دیده، فارغ از اینکه به چه جریانی تعلق دارد به وظیفه پزشکی خود عمل کرده و به او کمک کرده است. آقای دکتر همان روزیک روحانی مجروح را می‌بیند و ایشان را به بیمارستان می‌رساند. موقع برگشت به خانه وارد همان کوچه‌ای می‌شود که آن اتفاق افتاده است. دکتر در آن صحنه (شهادت بسیجی) هیچ نقشی نداشته است و فقط زمانی که متوجه شده کسی آسیب دیده برای کمک وارد صحنه شده است. اما ایشان را به اتهام اینکه در این ماجرا نقش داشته درب منزلشان دستگیر کرده اند.
طی حکمی از سوی دکتر احمدی مدیرعامل بانک شهر، دکتر رحیم طاهری به عنوان قائم مقام مدیرعامل این بانک منصوب شد.
طی حکمی از سوی دکتر احمدی مدیرعامل بانک شهر، "دکتر رحیم طاهری" به عنوان قائم مقام مدیرعامل این بانک منصوب شد.
سرهنگ گودرزی رییس پلیس آگاهی تهران گفت: این دکتر قلابی با قول ازدواج وعده‌ی سرمایه گذاری از خانم‌ها کلاهبرداری می‌کرد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان اخبار منتشر شده مبنی بر برخورد فیزیکی با دانش‌آموزان مدرسه صدیقه طاهره در جریان تجمع آنان را رد کرد و گفت: «مطلقا چنین موضوعی نبوده است و تکذیب می‌شود. هیچ برخوردی با دانش‌آموزان صورت نگرفته است. چطور می‌شود با دانش آموز دختر برخورد فیزیکی کرد؟ »
طاهره علایی طالقانی دختر مرحوم آیت الله طالقانی نوشت: از این ظلمی که به مردم مان می‌رود پدرم به تو شکایت آورده ام. آن روز که پشت دوربین تلویزیون از حجاب اختیاری گفتی، اگر این صحنه قتل مهسا امینی را متصور می‌شدی، یقینا از خشم عمامه به زمین می‌کوفتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ