۷۲ نفر مسافر از جمله ۲ کودک و ۴ تن از خدمه پرواز و ۱۰ مسافر خارجی شامل ۵ هندی، ۴ روسی، یک ایرلندی، ۲ شهروند کره جنوبی، یک استرالیایی، یک فرانسوی و یک آرژانتینی در هواپیمای ۲ موتوره «ای تی آر ۷۲» بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از پیدا شدن پیکر یکی دیگر از مفقودان حادثه ریزش ساختمان‌ در خلازیر شهرک احمدیه تهران خبر داد.
ریزش سنگ در منطقه هریجان محور کندوان جان ۳ هموطن را گرفت.
شفیق اظهار کرد: روستا‌های "استاد"، "خسرویه" و "چوکانلوی" شهرستان فاروج بیشترین خسارت را متحمل شدند و در این رابطه تاکنون جسد ۲ تن از اهالی این روستا‌ها توسط نیرو‌های امدادی پیدا شده و عملیات جستجو همچنان ادامه دارد.
رئیس سازمان پزشکی قانونی از فوت ۱۱۶۸ نفر در تصادفات رانندگی ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
رئیس پلیس راهور فراجا، از افزایش آمار فوتی ها در حوادث ترافیکی خبر داد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا تعداد مجروحان حوادث رانندگی را پنج هزار و ۲۰۱ نفر عنوان کرد و گفت: خراسان رضوی، کرمان و فارس بیشترین میزان تصادفات را داشتند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا اعلام کرد: تعداد جانباحتگان تصادفات نوروزی به ۱۹۷ نفر رسید.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از افزایش مصدومین حادثه انفجار منزل مسکونی در تبریز به هفت نفر خبر داد.
مقامات ترکیه در به‌روزرسانی آمار قربانیان زلزله اخیر اعلام کردند امروز شنبه تعداد جانباختگان از ۴۰ هزار نفر عبور کرد.
برادر یکی از جانباختگان پرواز تهران- یاسوج عنوان کرد: قبلاً گفتند باید کارشناسان رسمی دادگستری نظر دهند و الان می‌گویند کارشناسان خبره باید نظر دهند، آیا با نظریه کارشناسان خبره، نظر خانواده‌ها تامین می‌شود؟
مرکز مدیریت حوادث اضطراری (آفاد) ترکیه اعلام کرد که شمار جان باختگان زلزله اخیر در این کشور به ۳۶ هزار و ۱۸۷ نفر رسید.
شمار جانباختگان زلزله ترکیه به ۳۵ هزار و ۴۱۸ نفر رسید
رئیس‌ جمهور ترکیه امروز در سخنانی اعلام کرد: جانباختگان زلزله ترکیه به ۳۵۴۱۸ و مصدومین به ۱۰۵۵۰۵ نفر افزایش یافته است.
مقامات ترکیه در تازه‌ترین به‌روزرسانی آمار قربانیان زلزله اعلام کردند که تعداد جانباختگان از مرز ۳۱ هزار نفر عبور کرده است.
مدیریت مرکز حوادث اضطراری ترکیه (آفاد) در بیانیه ای اعلام کرد: آمار جانباختگان زلزله ترکیه به ۲۹۶۰۵ و مصدومین به ۱۴۷۹۳۴ نفر افزایش یافت.
مدیریت مرکز حوادث اضطراری ترکیه (آفاد) در بیانیه ای اعلام کرد: آمار جانباختگان زلزله ترکیه به ۲۹۶۰۵ تَن رسیده است.
رییس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد وقوع حادثه سقوط اندوهبار هواپیمای مسافربری اوکراینی و ابراز همدردی با خانواده‌های جان باختگان آن گفت: امید است با پایان یافتن فرایند پیگیری قضایی پرونده این حادثه که بر اساس سفارش های موکد رهبر معظم انقلاب، با همکاری دستگاه های مسئول......
پنجمین جلسه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای ۷۳۷ اوکراینی امروز با حضور متهمان،وکلای متهمان، شکات، خانواده جانباختگان، وکلای خانواده جانباختگان و نماینده دادستان به ریاست قاضی ابراهیم مهرانفر در دادگاه نظامی استان تهران، برگزار شد.
صبح امروز «شنبه ۲۶ آذر» چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمایی ۷۳۷ اوکراینی با حضور متهمان، وکلای متهمان، وکلای جانباختگان و نماینده دادستان به ریاست قاضی ابراهیم مهرانفر در دادگاه نظامی استان تهران، برگزار شد.
چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمایی ۷۳۷ اوکراینی با حضور متهمان، وکلای متهمان، وکلای جانباختگان و نماینده دادستان و با ارائه دفاعیات متهم ردیف اول برگزار شد.
سومین جلسه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمایی ۷۳۷ کشور اوکراین با حضور متهمان، شکات، خانواده جانباختگان و وکلای آن‌ها به ریاست قاضی ابراهیم مهرانفر در دادگاه نظامی استان تهران صبح امروزپنجشنبه (۲۴ آذر) برگزار شد.
شبکه ان دی تی وی هند اعلام کرد که به دنبال سقوط یک پل متعلق در شهر موربی ایالت گجرات هند که تنها یک هفته پس از بازسازی فروریخت دست کم ۹۱ نفر جان خود را از دست دادند.
افرادی که در این تجمعات کشته شدند یا با سنگ کشته شده‌اند یا با سلاح‌های جنگی یعنی سلاحی جز سلاح میدانی پلیس چراکه سلاح‌های پلیس مشخص است، سلاح پلیس در این مأموریت‌ها غیرکشنده و ساچمه زن است؛ پزشکی قانونی پیکر این افراد را که معاینه کرد اعلام کرد با سلاح‌هایی غیر از سلاح پلیسِ در میدان این افراد کشته شده‌اند.
فرمانده کل انتظامی گفت: افرادی که در تجمعات کشته شدند یا با سنگ کشته شده اند یا با سلاح‌های جنگی یعنی سلاحی جز سلاح میدانی پلیس چراکه سلاح‌های پلیس مشخص است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ