افتخارآفرینی مسی در جام جهانی، باعث شد تا به‌عنوان قدردانی از این اسطوره آرژانتینی، پیراهن او در ابعاد بسیار بزرگ به وسیله بالگرد بر فراز شهر محل متولدش به پرواز درآید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کادیز با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل لچه برنده عجیب ترین جام دنیا شد!
بر اساس گزارش پارتیزان، قایق انتحاری ALBATROS ساخت ASELSAN قادر به حمل محموله ۲۰۰ کیلوگرمی با حداکثر سرعت ۷۰ کیلومتر بر ساعت است. این قایق که با اثر حرارتی و راداری کمی طراحی شده توانایی اجرا حمله خودمختار تکی یا گروهی را دارد.
یک بی ۲۱ می‌تواند مهمات بیشتری را نسبت به اف ۳۵ حمل کند. در حالی که حجم دقیق تسلحیات این بمب افکن رادارگریز ناشناخته است، گزارش اندیشکده استرالیایی پیش‌بینی می‌کند که توان حجم مهمات آن حدود ۷۵ تا ۸۰ درصد بمب افکن رادارگریز قدیمی‌تر بی ۲ باشد.
در ادامه تصویری از یک پیک در تبریز را می‌بینید که مشغول بردن چند طبقه غذا با دوچرخه است. عکس نیز در اوایل دهه ۳۰ هجری شمسی به ثبت رسیده است.
ویدیوی جدیدی از لحظه خشم کریستیانو رونالدو در جریان دیدار برابر الخلیج منتشر شده است که با بازیکن مصدوم حریف و خودروی حمل بازیکنان مصدوم درگیر می شود.
این موشک بالستیک کوتاه برد در ترکیب با کشنده برپاگر پرتابگر (TEL) در صورت عملیاتی بودن رقیبی برای موشک مشهور اسکندر روسیه به شمار می‌رود. هر کشنده پرتابگر گروم - ۲ می‌تواند دو موشک حمل کند.
بی ۲۱ ریدر بمب‌افکن پنهان‌کاری است که توانایی حمل سلاح هسته‌ای و مهمات متعارف را دارد و با برد بالا و توانایی حمل حجم بالای سلاح در رده تجهیزات نظامی استراتژیک طبقه‌بندی می‌شود.
میگ-۲۹ جنگنده‌ای «آنالوگ» است که از فن آوری کهنه و قدیمی بهره می‌برد، اما جنگنده‌های اف-۱۶ آمریکایی که ولودومیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین خواهان آن است، جنگنده‌ای دیجیتال با فنآوری به مراتب پیش رفته تری است، «آلکس والمسلی» (Alex Walmsley) تحلیلگر نظامی، از موسسه خدمات متحد سلطنتی (RUSI) در لندن، این دو نوع جنگنده را مقایسه‌ای بین یک دستگاه لپ تاپ دهه ۱۹۹۰ با جدیدترین «مک بوک» می‌داند و می‌گوید، هر دو آن‌ها پرواز می‌کنند و قادر به حمل سلاح هستند، اما میگ‌ها آنقدر‌ها توانمند نیستند.
کابین کپسول بالونی می‌تواند یک خلبان و یک مسافر را حمل کرده و قطر آن ۱.۵ متر است. این وسیله نقلیه فضایی دارای چند پنجره بزرگ است که دید فوق العاده‌ای به فضای اطراف فراهم می‌کنند. یک بالن هلیوم به این کپسول متصل است و می‌تواند طی یک صعود بیش از دو ساعته تا ۲۵ کیلومتر از سطح زمین اوج بگیرد. پس از یک ساعت شناور شدن در این ارتفاع، نزول یک ساعته کپسول برای بازگشت به سطح زمین آغاز می‌شود تا به پایگاه بالون در هوکایدو باز گردد.
اسکیپی دارای راداری با فناوری پیشرفته است که می‌تواند هر فلزی را در آب تشخیص دهد. همچنین یک دوربین با خود حمل می‌کند و قادر است بیش از ۲۴ ساعت در ارتفاع ۵۰ هزار فوتی (حدود ۱۵ کیلومتری) پرواز کند. این ارتفاع بیشتر از ارتفاع خطوط هوایی تجاری است.
این اکتشاف که در اصل پایه‌ی یک لیوان نوشیدنی بوده منقوش به تصویری از یک ایزدبانوی زن است؛ نماد شهر رم که کلاه‌خود به سر دارد و نیزه حمل می‌کند.
امسال Zhuhaiyun برای چندین کار نظارتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، ازجمله نقشه‌برداری دریایی و نظارت. هوش مصنوعی مورد استفاده در کشتی با اطلاعات سنسور‌ها و ماهواره‌ها می‌تواند در دریا حرکت کند و البته اپراتور‌ها آن را از راه دور زیرنظر دارند تا در صورت نیاز، کنترل آن را در اختیار بگیرند.
ویدئوی منتشر شده از این مراسم، عروس جوانی را نشان میدهد که دور گردن و دستانش مقدار بسیار زیادی طلا آویزان شده و او در حال حرکت به سمت سالن مراسم است. سختی حرکت و راه رفتن در او به وضوح دیده میشود و کاملا مشخص است که عروس لاغر اندام قصه‌ی ما به سختی این مقدار طلا را حمل می‌کند.
تصویری از یک نیسان منتشر شده است که یک دستگاه پژو را بار خود کرده! نکته جالب توجه اینکه راننده نیسان با طناب نیز امنیت بار خود را تامین کرده است.
بی ۲۱ ریدر بمب‌افکن پنهان‌کاری است که توانایی حمل سلاح هسته‌ای و مهمات متعارف را دارد و با برد بالا و توانایی حمل حجم بالای سلاح در رده تجهیزات نظامی استراتژیک طبقه‌بندی می‌شود.
شیائومی با معرفی نخستین دسکتاپ خودش رسماً وارد بازار کامپیوتر‌های شخصی (PC) شد. شیائومی مینی هاست، نام این کامپیوتر جمع‌وجور است که به راحتی می‌توانید با یک دست آن را حمل کنید و بدون دردسر داخل کیف شما جای می‌گیرد. از نظر ظاهری و ابعاد مینی کامپیوتر شیائومی را می‌توان با مک مینی اپل مقایسه کرد.
«هیچ چیزی در این چمدان وجود ندارد و امیدوارم جام قهرمانی را داخل آن بگذارم. حس فوق العاده‌ای دارم و بازی در جام جهانی دیوانه کننده است.»
این سازه بتنی جالب که افتتاح آن حدود ۸ سال به تعویق افتاد، ۱۳۳ متر طول، ۴۶ متر عرض و ۵۵ متر ارتفاع دارد که وزیر حمل و نقل آلمان آن را شاهکار معماری مدنی توصیف کرده است.
اتوبوس تیم ملی فوتبال که مدتی است در پارکینگ خاک می‌خورد، مورد شست و شو قرار گرفته و از نظر مکانیکی نیز سرویس شده تا مهیا حمل و نقل ملی‌پوشان باشد.
در صورت جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد در ماه ژانویه، حمل و نقل اتوموبیل‌های لوکس او که ارزش مالی قابل توجهی دارند یکی از نگرانی‌های این ستاره پرتغالی خواهد بود.
حرکت عجیب اشرف حکیمی در دقایق پایانی دیدار پی‌اس‌جی- موناکو نزدیک بود به یک جنجال بزرگ منجر شود.
در حال حاضر مشخص نیست که آیا فدراسیون روسیه این پهپاد‌ها را خریداری خواهد کرد یا خیر، اما در روز‌های گذشته چند عکس باکیفیت از سلاح‌های زیر بال این پهپاد و دیگر پهپاد‌های ایرانی در فضای مجازی به بیرون درز کرد که فرصت صحبت در مورد آن‌ها را می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ