کاروان تیم فوتبال نساجی مازندران برای انجام اردوی آماده‌سازی راهی ترکیه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرواز یک پهپاد در حریم هوایی غزه و فعال شدن سامانه موشکی گنبد آهنین ارتش رژیم صهیونیستی از جدیدترین تحولات میدانی فلسطین است.
دینامو زاگرب با مدافع ایرانی خود امیدوار به جبران شکست دور رفت مقابل آ ا ک آتن است.
پرسپولیس راهی تبریز می‌شود، جایی که در سال‌های اخیر تنها یک بار در آن بازنده بوده است.
علیرضا کوشکی با یک شیرجه مشکوک توانست پنالتی برای گل‌گهر‌ بگیرد و زمینه‌ساز برد تیمش باشد.
نماینده مجلس گفت: الان مرغ از سفره مردم پرواز کرده است. قیمت دیروز که در برخی از نقاط تهران دیدیدم ۱۲۰ هزار تومان بود در حالیکه دولت تعهد کرده بود با حذف ارز ترجیحی و مردمی سازی یارانه‌ها و تعیین قیمت نهاده‌های دامی با قیمت آزاد غیرممکن است مرغ بیشتر از ۶۰ هزار تومان برود، اما الان چه قیمتی دارد؟
محمد گنج‌خانلو برای شرکت در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان با پنج روز تاخیر عازم اسکاتلند شد.
عثمان دمبله امروز در فرودگاه بارسلونا و هنگام سفر به سمت پاریس مشاهده شد.
یک طوفان ناگهانی پرواز 6 ساعته بایرنی ها به سنگاپور را 2 ساعت به تعویق انداخت.
پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایرتور کیش به تبریز به دلیل نقص فنی نتوانست از باند پرواز جدا شود.
برای کاهش بیشتر اثرات زیست‌محیطی «اکوجت»، این شرکت در نظر دارد فقط وعده‌های غذایی گیاهی را در طول پرواز به مشتریان ارائه دهد، این کمپانی متعهد شده است که از پلاستیک یکبار مصرف استفاده نکند و کارکنان خود را مجبور خواهد کرد که لباس‌های دوستدار محیط زیست بپوشند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما کمپانی‌های بزرگ هوایی که به دنبال هیدروژن برای سوخت هوانوردی سبزتر هستند عبارتند از ایرباس، زیروآویا و رولز رویس.
مدافع ملی پوش پیکان همراه با کاروان تیم امید به اردوی ترکیه رفت.
وزارت دفاع تایوان امروز از مشاهده ۱۳ فروند هواپیما و ۶ کشتی چین مقارن با سفر وزیر خزانه‌داری آمریکا به‌پکن در اطراف این جزیره خبر داد.
چهار خدمه این پرواز نماینده چهار آژانس فضایی مختلف هستند. یاسمین مقبلی از ناسا فرمانده ماموریت، آندریاس موگنسن از آژانس فضایی اروپا خلبان آن و ساتوشی فوروکاوا از سازمان فضایی ژاپن به همراه کنستانتین بوریسوف از آژانس فضایی روسیه متخصصان پرواز در این ماموریت خواهند بود.
وزارت دفاع روسیه امروز از پرواز ۱۳ ساعته بمب‌افکن راهبردی متعلق به این کشور نزدیک سواحل آلاسکا خبر داد.
مشهد ـ مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: پرواز مشهد - نجف به دلیل نقص فنی پس از پرواز به فرودگاه مبدا بازگشت.
احسان علیخانی در واکنش به اظهارات میرسلیم در مورد نشناختن پرویز پرستویی گفت: برای ما عجیب نیست، چون الان هم که نماینده مجلسی، مردم را نمیشناسی.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: معامله خودروهای وارداتی بدون اعلام قیمت، باطل است؟ / ورییس سازمان خصوصی‌سازی: نقد جدی به مولدسازی وجود ندارد/ پیاز صادر می‌کنیم و بعد با قیمت‌ بالا از خارج وارد کنیم / وزارت اقتصاد: دولت در جنگ اقتصادی مردم را رها نکرده است / نماینده مردم ساوه: دولت قبلی افتخار میکرد که خانه‌‌‌‌ای نساخته است و... را می‌خوانید.
کاروان تیم فوتبال الفیصلی عربستان برای دیدار با فولاد راهی قطر شد.
پس از درخشش سه نماینده کشورمان در روز نخست رقابت‌های اوپن زاگرب و رنکینگ اتحادیه جهانی، پرویز اسماعیلی سفیر ایران در کرواسی با انتشار توئیتی به عملکرد نمایندگان کشورمان واکنش نشان داد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ناکامی در انتخاب رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و لغو چندین ساعته پرواز ها را به عنوان جدیدترین ناکامی های بایدن برشمرد.
نماینده روسیه در امور سوریه اعلام کرد که ترکیه  به زودی محدودیت های وضع شده برای پرواز هواپیماهای روسی به سمت سوریه را لغو خواهد کرد.
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: ۱۴ ساعت پس از پرواز شرکت هواپیمایی لوفت هانزا، نماینده این شرکت پیدا شدن جسدی را به ما اعلام کرد که در حال بررسی آن هستیم.
یکی از مسافران این پرواز با اعلام این خبر، اعلام کرد که کادر پرواز و نماینده معراج هم تا کنون در این مدت به مسافران پاسخگویی نداشته‌اند، این در حالی است که در فاصله سه تا شش صبح هم با وجود گرمای هوا، مسافران را در هواپیما نگه داشته و حتی به هتل منتقل نکرده‌اند.
رقابت های وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 19 و 20 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمدعلی گرایی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ