مدیر عملیات عرضه بورس کالا به این سوال که آیا خودروهای دیگری در بورس کالا پذیرش خواهند شد یا خیر، پاسخ داد: شاهین به صورت نمونه پذیرش شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس بزرگسالان کشورمان، از روز گذشته (جمعه – 16 تیرماه) در سالن حاج احمد ناطق نوری آغاز و به مدت 18 روز ادامه خواهد داشت.
شاهین امروز در عرضه بورس با تقاضای کمی مواجه شد.
شاهین امروز در عرضه بورس با تقاضای کمی مواجه شد.
شاهین امروز در عرضه بورس با تقاضای کمی مواجه شد.
امروز ۱۸ دی در مجموع ۱۲ هزار خودرو به تفکیک؛ ۴۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ دستی سفید، ۲۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سفید، ۲۰۰۰ دستگاه تارا دستی سفید و ۴۰۰۰ دستگاه شاهین سفید در تالار خودرو بورس کالا عرضه خواهد شد.
هفته آینده بورس کالا میزبان ۱۳ هزار و ۲۵۰ دستگاه خودرو خواهد بود که شامل پژو ۲۰۷ اتوماتیک، پژو ۲۰۷ دستی، تارا دستی، شاهین، کارا دو کابین و فیدلیتی می‌شود.
بورس کالا در نامه ای شرایط خرید خودرو شاهین که قرار است یکشنبه هفته آینده ۱۸ دی عرضه شود را ابلاغ کرد.
طی هفته آینده ۴۰۰۰ دستگاه شاهین سفیدرنگ و ۵۰۰ دستگاه کارا دوکابین در بورس کالا عرضه می شود.
هفته آینده خودروی شاهین در بورس کالا عرضه خواهد شد.
شرکت ساپیا از فروش شاهین در بورس کالا خبر داد اما جالب اینجاست که در متن آن آورده فروش کامل محقق نشده است.
شرکت ساپیا از فروش شاهین در بورس کالا خبر داد اما جالب اینجاست که در متن آن آورده فروش کامل محقق نشده است.
امروز مطالبی همچون  پیش بینی دلار در اولین هفته زمستان؛ عقب گرد از مرز ۴۰؟، چالش جدید برای خریداران طلا، با پرسودترین نماد این هفته آشنا شوید!، سود خریداران هایما و شاهین از بورس کالا چقدر بود؟، بازارگردانی اجباری برای ناشران فرابورس لغو شد. افزایش بیش از ۵۰ درصدی قیمت در این نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در نوبت دوم عرضه امروز ۲ هزار دستگاه شاهین سفید با قیمت پایه ۳۰۴ میلیون تومان روی تابلو رفت.
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: امروز (چهارشنبه) با رعایت ضوابط وزارت صمت دو خودروی شاهین و هایما s7 هر کدام به تعداد ۲ هزار دستگاه در بورس کالا عرضه شد که اولی ۱۴ درصد و دومی ۹ درصد بالاتر از قیمت کارخانه کشف قیمت شدند.
در نوبت دوم عرضه امروز ۲ هزار دستگاه شاهین سفید با قیمت پایه ۳۰۴ میلیون تومان روی تابلو رفت.
گروه خودروسازی سایپا به دلیل استقبال مناسب و در راستای جلب رضایت مشتریان، اقدام به عرضه خودرو شاهین به صورت فروش فوق العاده در بورس کالا خواهد کرد.
در عرضه امروز گروه خودرویی سایپا در بورس کالا، ۳۹ دستگاه خودروی شاهین با قیمت پایه ۳۰۴ میلیون تومان معامله شد. تحویل خودروی شاهین، ۲۳ مهر ۱۴۰۱ اعلام شده است.
بر اساس آخرین اخبار، ۱۰۰ دستگاه خودروی شاهین گروه سایپا برای تحویل ۲۳ مهر ۱۴۰۱ در بورس کالای ایران عرضه شد که در همان ابتدا ۳۹ دستگاه مورد معامله قرار گرفت.
مدیر بازرسی و امور اعضا بورس کالا در نامه‌ای شرایط خرید خودرو شاهین که روز سه‌شنبه در بورس کالا عرضه می‌شود را اعلام کرد.
بورس کالای ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ۲۰۰ دستگاه خودروی شاهین سه شنبه هفته بعد در بورس کالا عرضه می‌شود.
باشگاه سپاهان با وجود تصاویر واضح تلویزیونی شبکه NTV ماجرای درگیری فرناندس را تکذیب کرد.
نشریه انگلیسی در خصوص مبارزه هالک ایرانی با تایتان قزاق گزارشی نوشت و در خصوص شکست زودهنگام سجاد غریبی صحبت کرد.
قابلیت مخفی کردن وضعیت آنلاین بودن کاربران اکنون در نسخه ۲.۲۲.۱۶.۱۲ واتساپ بتا برای کاربران اندرویدی در دسترس قرار گرفته است.
وزیر اقتصاد دولت روحانی می‌گوید: برای من تنها چیزی که حیثیتی شده بود توسعه بازار بود که موفق هم شدم. در سال ۹۹ درفروردین ماه بازارگردان ۱۷۵ تا داشتند، در ادامه با اجرای آن به ۵۳۰ افزایش یافت و این افتخار من است. عرضه اولی‌ها که در سال ۹۷ که شروع کار من بود چقدر بود و بعد به ۵ و نیم میلیون نفر رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ