وحید امیری هنوز نتوانسته فرصتی در قطر برای حضور در ترکیب تیم ملی به دست بیاورد و چشم انتظار جدال پایانی در مرحله گروهی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر عبداللهیان تصریح کرد: گفت‌وگوهای سازنده‌ای با همتای سعودی خودم داشتم و روابط میان دو کشور در مسیر درست پیش می‌رود.
این اولین‌باری است که از فناوری «چرخش الکتریکی» برای ساخت یک چهارچوب به‌منظور رشد سلول‌های RPE استفاده شده است. پژوهشگران امیدوارند که این سلول‌ها بتوانند برای درمان بیماری «تباهی لکه زرد» استفاده شوند. این بیماری یکی از رایج‌ترین عوامل بروز مشکلات بینایی در دنیا محسوب می‌شود.
در اطلاعیه سپاه عاشورا آمده است: بسیجی دلاور "امیر حسین‌پور" که در ماموریت گشت رضویون از ناحیه سر و چشم توسط فرد مهاجم و متهم به شدت مجروح شده بود، بعد از گذشت چهار روز تحمل جراحات شدید عصر روز گذشته به یاران شهید عرصه امنیت پیوست.
استقلال برای انتقال خالدآبادی از هوادار به این باشگاه توافق کرده بود اما این جابجایی به تاخیر افتاده است.
وحید امیری ستاره تیم پرسپولیس با ترک استادیوم کاظمی به باشگاه مراجعه کرده است.
قائم مقام باشگاه استقلال در جمع هواداران این تیم امروز توضیحات مفصلی را درباره آخرین وضعیت محمد محبی ارائه کرد؛ او جزییات مذاکره با او را لو داد.
قائم مقام باشگاه استقلال اعلام کرد که برای علیرضا بیرانوند فقط تا امشب صبر خواهند کرد اما تصور می کند او امروز قراردادش را امضا کند.
باشگاه استقلال کار دشواری برای حفظ ستاره فصل گذشته خود دارد.
در شرایطی که کریم بنزما از رئال رفته و امیدی به جذب کیلیان امباپه در تابستان امسال نیست، چشم امید رئال در خط حمله به وینیسیوس و رودریگو خواهد بود.
مهاجم لژیونر شاغل در مجارستان جدیدترین مهاجمی است که چشم امیر قلعه‌نویی را گرفته است.
وحید امیری از معدود چهره‌هایی است که علاقه‌ای به کری خوانی ندارد.
سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: برسد به برخی از این آقایان و خانم‌ها که در موضوع کشف حجاب غیر قانونی در برخی شهر‌ها مواضع شخصی و تهدید آمیز میگیرند اولا مانند همه شما قلباً نگران و خون به دل میخورم؛ ثانیاً اگر عده‌ای گمان میکنند امری را درست میکنند در واقع به جای اصلاح ابرو چشم ماجرا را کورکرده و می‌کنید. من حزب اللهی غلط می‌کنم، فعالیت ضدمدنی انجام دهم ولو در ماجرای حجاب و تازه تهدید هم می‌کند بر این رفتار چه کسی را تهدید میکنی؟
مهدی قایدی امیدوار است از سوی امیر قلعه نویی بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شود.
نمایندگی هفت دوره مجلس شورای اسلامی و عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام در کارنامه باهنر به چشم می‌خورد.وی از گذشته و حال انقلاب، گفتنی‌های زیادی دارد. برخی‌ها معتقدند نظرات او درباره آینده نظام و کشور، مورد توجه واقع می‌شود.
نمایندگی هفت دوره مجلس شورای اسلامی و عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام در کارنامه باهنر به چشم می‌خورد.وی از گذشته و حال انقلاب، گفتنی‌های زیادی دارد. برخی‌ها معتقدند نظرات او درباره آینده نظام و کشور، مورد توجه واقع می‌شود.
وحید امیری یکی از بازیکنان تیم ملی بود که در جریان شکست تلخ مقابل انگلیس فرصت بازی به او داده نشد.
در تمرینات اخیر تیم ملی چشم کی‌روش یک بازیکن را گرفته است، امیر علی صادقی.
رسانه های فارسی زبان به گونه ای اخبار را منتشر می کنند که گویی نظام سقوط کرده است. کشوری که رسانه ایران اینترنشنال را اداره می‌کند، بداند اقدام خصمانه علیه جمهوری اسلامی انجام می‌دهد و ما از این اقدام آنها چشم پوشی نمی کنیم.
«امیر» با دیدن پیامک‌ها سخت برآشفت و در جست وجوی فردی برآمد که پیامک‌های مزاحمت گونه را برای خواهرش ارسال کرده بود. خشم و عصبانیت در چهره اش موج می‌زد و به هر شیوه‌ای برای پیداکردن مالک شماره تلفن متوسل می‌شد تا این که به نزد یکی از دوستانش رفت و شماره تلفن فرد مزاحم را در گوشی او ثبت کرد، اما ناگهان چشمانش از تعجب گرد شد و چشم به نامی دوخت که بر صفحه گوشی تلفن دوستش نمایان شده بود. او را می‌شناخت!
صالح نیکبخت، وکیل مدافع خانواده امینی گفت: بر اساس اعلام پزشکان متخصص و کارشناسان مستقل، مرگ مهسا هیچ ارتباطی با بیماری قبلی ایشان که برداشتن یک خال یا غده کوچک در بالای چشم ایشان بوده، ندارد. ضمن اینکه مهسا در گذشته هیچ سابقه بیماری قلبی و عروقی و کلیوی نداشته است.
با نتایج هفته هفتم در روز اول، پرسپولیس صدرنشین مانده اما اکنون برای فرار سه امتیازی چشم به برتری مقابل تراکتور دوخته است.
مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: هیچگونه آثاری از ضرب و جرح در ناحیه سر و صورت و آثار کبودی در اطراف چشم ها و شکستگی در قاعده جمجمه مشاهده نشده است و مهسا امینی در سال ۱۳۸۶ در یکی از بیمارستان‌های تهران جراحی مغز داشته است.
متخصصان نرورادیولوژی هیأت بورد رادیولوژی وزارت بهداشت در پاسخ به استعلام ریاست سازمان نظام پزشکی درباره تصاویر «سی تی اسکن» منتشر شده از مرحوم مهسا امینی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که «هیچ شواهدی از خونریزی مغزی در این تصاویر به چشم نمی‌خورد.»
صورت به ثمر ننشستن مصوبات هم دولت متهم به انجام کار‌های پوپولیستی می‌شود و هم مردم دیگر به وعده مسئولان چشم امیدی ندارند و این خطر بزرگی برای این سفر‌ها به حساب می‌آید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ