معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز اعلام کرد: نشست سران آمریکا و آفریقا تهدیدی برای همکاری میان مسکو و آفریقا نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست سران سه قوه به میزبانی دفتر رئیس جمهور برگزار شد و مهم‌ترین مسائل کشور مورد بحث و بررسی سران قوای سه‌گانه قرار گرفت.
وزارت خارجه کره جنوبی از آخرین اقدامات آمریکا استقبال کرد و گفت که اعمال تحریم‌های بیشتر علیه کره شمالی با هدف محدود کردن توسعه غیرقانونی تسلیحات و تجارت تسلیحات را بررسی خواهد کرد.
رئیس جمهور برزیل در نشست سران اتحادیه اروپا و جامعه آمریکای لاتین و کارائیب تأکید کرد: جهان از جنگ اوکراین خسته شده است.
رئیس‌جمهور آمریکا هم‌اکنون وارد شهر ویلنیوس پایتخت لیتوانی شد تا فردا در نشست دو روزه سران کشورهای عضو ناتو شرکت کند.
نخست وزیر هند و رئیس جمهوران روسیه و چین در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، پیوستن ایران به این سازمان را تبریک گفتند.
تلاش آمریکا برای کنار زدن چین و ایران در مسیر‌های ترانزیتی خاورمیانه شدت یافته است.
اجلاس سران عرب دقایقی قبل با حضور رئیس جمهور سوریه در جده عربستان شروع به کار کرد.
برنامه‌های نشست سران گروه هفت با حضور رهبران ژاپن، آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا و کانادا و روسای شورای اروپا و کمیساریای اروپا امروز (جمعه) در هیروشیما آغاز شد.
وزیر دفاع آمریکا مدعی شد که سوئد پیش از نشست آتی سران ناتو که قرار است در ماه جولای برگزار شود، به ناتو خواهد پیوست.در ادامه ولی پس از مذاکرات طرفین با مقام‌های ترکیه، نمایندگان سوئد و فنلاند اعلام کردند که با ترکیه در مبارزه با تروریسم همکاری می‌کنند.
مرور مواضع دولتمردان دوازدهم نشان می‌دهد که طرح مساله خسارت یا غرامت خروج آمریکا از برجام مربوط به دوره زمانی طرح پیش‌شرط‌های بایدن تا آغاز مذاکرات احیای برجام است. البته موضوع شرط غرامت در نشست سران عالی‌رتبه نظام مطرح شد و مورد موافقت قرار نگرفت و پس از آنکه آمریکا شروط خود را کنار گذاشت، مساله غرامت هم دیگر مطرح نشد. این تصمیم نظام بود که فعلا مساله غرامت خروج آمریکا از برجام پیگیری نشود، نه اینکه دکتر روحانی مخالف آن باشد.
نشست سران قوا به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار و مهم ترین مسائل کشور مورد بحث و بررسی سران قوای سه گانه قرار گرفت.
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی با بیان اینکه از دست دادن حمایت آمریکا، از هر بحران و حتی جنگ برای این رژیم خطرناک تر است، گفت: با ادامه سیاست نتانیاهو، همه چیز روی سرمان خراب می شود.
به گفته انجمن سرطان آمریکا، حتی سیگار‌های گیاهی بدون تنباکو هم قطران، ذرات و مونوکسید کربن تولید می‌کنند و برای سلامتی خطرناک هستند.
نشست «سراب قرمز، سراب آبی» با محوریت بررسی انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا و پیامدهای آن، عصر امروز در دانشگاه تهران برگزار شد.
پکن و واشنگتن امروز روایت هایی را درباره دیدار ۳ ساعته رؤسای جمهور چین و آمریکا در حاشیه نشست سران گروه ۲۰ در اندونزی مطرح کردند.
رییس جمهور آمریکا امروز در حاشیه نشست سران گروه- ۲۰ در اندونزی در نشستی مطبوعاتی اعلام کرد: وزیر خارجه آمریکا برای ادامه مذاکرات میان دو طرف عازم چین خواهد شد.
پکن و واشنگتن امروز روایت هایی را درباره دیدار ۳ ساعته رؤسای جمهور چین و آمریکا در حاشیه نشست سران گروه ۲۰ در اندونزی مطرح کردند.
پکن و واشنگتن امروز روایت هایی را درباره دیدار ۳ ساعته رؤسای جمهور چین و آمریکا در حاشیه نشست سران گروه ۲۰ در اندونزی مطرح کردند.
رئیس جمهور آمریکا در نشست کامبوج قصد داشت از هون سن، نخست وزیر کامبوج به خاطر ریاست اجلاس سران جنوب شرق آسیا در کامبوج تشکر کند، اما به اشتباه گفت: می‌خواهم از نخست وزیر کلمبیا به خاطر رهبری او به عنوان رئیس آسه آن و میزبانی از همه ما تشکر کنم.
برخی رسانه های عبری در گزارش هایی از برگزاری نشستی موسوم به «نقب ۲» میان سران برخی کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی در صحرای غربی (مغرب) با مشارکت آمریکا خبر می دهند.
رئیس‌جمهور در ششمین نشست سران کشورهای عضو «سیکا» گفت: ملت ایران هم گزینه نظامی آمریکا را نامعتبر کرده و هم به اعتراف خودشان فشار حداکثری را به شکست کشانده است.
رئیس جمهور آمریکا امروز به سئوال خبرنگاری درباره دیدار احتمالی اش با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اندونزی پاسخ داد.
رسانه‌های ژاپن اعلام کردند که نخست‌وزیر این کشور برای رایزنی درباره مسائل امنیتی در شرق آسیا، به‌زودی با رئیس‌جمهور آمریکا دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ