برخی رسانه های عبری در گزارش هایی از برگزاری نشستی موسوم به «نقب ۲» میان سران برخی کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی در صحرای غربی (مغرب) با مشارکت آمریکا خبر می دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حامد بیدی می‌گوید شواهد اینطور نشان می‌دهد که وضعیت اینترنت و فیلترینگ در ایران قرار نیست با تغییر یک‌نهاد تصمیم‌گیر بهبود پیدا کند:قطعاً وضعیت بهتر نخواهد شد، چون نهاد جدید، خودش را ملزم به پاسخگویی نمی‌داند، زیرا اصلا سازوکاری وجود ندارد که آن‌ها نیاز داشته باشند به نهادی خاص یا مردم پاسخ دهند. این‌نهاد (مرکز ملی فضای مجازی) بازوی اجرایی شورایعالی فضای مجازی است. اینطور می‌توان گفت که عملا اختیاراتی که به مرکز ملی فضای مجازی داده شده، اختیاراتی است که در اختیار حوزه‌ی هر سه قواست.
باشگاه پرسپولیس تهران از پیراهن جدید خانگی خود رونمایی کرد.
حدود دو هفته پس از برگزاری نشست جنجالی وزیر خارجه ایران و عربستان، وزارت خارجه از انتصاب مدیرکل جدید تشریفات این وزارتخانه خبر داده است. مشخص نیست این تغییر با ناهماهنگی‌های خبرساز در نشست وزیران خارجه ایران و عربستان مرتبط است یا خیر.
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در نخستین جلسه خود بررسی گزینه های سرمربیگری این تیم را در اولویت قرار دادند.
وزرای کشور اتحادیه اروپا فردا برای دستیابی به اجماع در مورد قوانین جدید مهاجرت و پناهندگی تشکیل جلسه می‌دهند.
سم آلردایس که بعد از اخراج ژاوی گراسیا از لیدز به عنوان جانشین او منصوب شد امشب در اولین نشست خبری خود به عنوان سرمربی این تیم شرکت کرد.
رده‌بندی لیگ‌های مختلف اروپایی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان با تغییراتی مواجه شده است.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پیش از مصاف برابر پیکان صحبت‌های مهمی درباره آینده تیمش انجام داد.
«اورماس رینسالو» روز دوشنبه در آستانه برگزاری نشست مشترک وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل ادعا کرد: ما خیلی نگران اقدامات ایران هستیم که در جنگ اوکراین به صورت نیابتی رفتار می‌کند و هزاران پهپاد ایرانی به روسیه تحویل داده است. ایران باید عواقب جدی این اقدام را تجربه کند. این دیپلمات استونی درباره برنامه ادعایی چین برای ارسال سلاح به روسیه نیز ابراز نگرانی کرد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: بعضی استیضاح‌های وزرا امضاهایی دارند، اما به طور جدی مطرح نشده است.
نایب رئیس فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی از نشست امروز این فراکسیون با فرمانده نیروی انتظامی و بررسی چالش ها و مطالبات نیروی انتظامی در آستانه تصویب بودجه ۱۴۰۲ خبر داد.
وزرای خارجه و دفاع اسبق آمریکا در مقاله‌ای مشترک تاکید کردند که برای رئیس جمهور روسیه شکست گزینه نبوده و او کنترل مناطق الحاقی جدید را به دست خواهد گرفت.
مخالفان دولت جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو ضمن تظاهرات در تل آویو، «ایتمار بن گویر» و « بزالل اسموتریچ» وزرای کشور و دارایی این رژیم را فاجعه توصیف کردند.
نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی امروز وزرای جنگ و خارجه این رژیم را تعیین کرد.
اولین نشست هیات رئیسه و اجرایی  کمیته ملی پارالمپیک ( دویست و دومین جلسه پیاپی ) با حضور اعضای جدید به ریاست دکتر کارگری برگزار شد.
وزرای خارجه اتحادیه اروپا در مورد بسته نهم تحریم‌ها بحث خواهند کرد که تقریباً ۲۰۰ فرد و نهاد را به فهرست تحریم‌های بسیار طولانی اتحادیه اروپا اضافه می‌کند. با این حال، مشخص نیست که آیا مجارستان برخی از تصمیمات را مسدود خواهد کرد یا خیر.
در نشست مشترک معاونان وزرای راه و شهرسازی و کار، تعاون و رفاه اجتماعی روش‌های حل مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر شهرهای جدید در استان خوزستان بررسی شد تا کارگروه مشترکی برای رفع مشکلات تشکیل شود.
نخست وزیر جدید عراق با استناد به اختیارات قانونی و با صدور حکمی، نخست وزیر سابق و وزرای کابینه او را بازنشسته اعلام کرد.
نخست وزیر جدید عراق با استناد به اختیارات قانونی و با صدور حکمی، نخست وزیر سابق و وزرای کابینه او را بازنشسته اعلام کرد.
چارچوب هماهنگی شیعیان برای بررسی روند تشکیل دولت جدید عراق نشست برگزار کرد و به نخست وزیر منتخب اختیار داد تا وزرای کابینه را انتخاب کند.
نماینده شورای المپیک آسیا با تاکید بر اینکه مجمع کمیته ملی المپیک دموکراتیک برگزار سد از رئیس منتخب برای حضور در نشست آتی این‌ شورا دعوت کرد.
یورگن لوکادیا با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را با سرخپوشان امضا کرد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار | دلالی کارت ملی رونق گرفت، ده اتفاق مهم برای بورس امروز چهارشنبه، افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی نماد بانکی، صنایع پیشتاز بورس کدامند؟، عملکرد ۱۲ ماهه شرکت‌های زیادی بر روی کدال نشست، نماد سرمایه‌گذاری‌های استانی سهام عدالت در بورس چرا و تا چه تاریخی تعلیق شدند؟، عرضه اولیه بعدی بازار سرمایه کدام نماد است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
وکلای ملت در نشست امروز صحن ضمن انتخاب ۳ نفر از حقوقدانان جدید شورای نگهبان به اصلاح سازوکار توزیع اعتبارات محرومیت‌زدایی استان‌ها در قانون بودجه ۱۴۰۱ پرداختند که گامی در جهت توزیع عادلانه اعتبارات این بخش و توسعه مناطق محروم کشور محسوب می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ