وزارت خارجه کره جنوبی از آخرین اقدامات آمریکا استقبال کرد و گفت که اعمال تحریم‌های بیشتر علیه کره شمالی با هدف محدود کردن توسعه غیرقانونی تسلیحات و تجارت تسلیحات را بررسی خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منصور حقیقت‌پور از نزدیکان لاریجانی که در انتخابات پیش‌رو اقدام به پیش‌ثبت‌نام کرده درباره احتمال ائتلاف با اعتدالی‌ها، گفت: «هنوز بحث ائتلافی مطرح نیست، شاید الان دارای مواضع مشترکی با یکدیگر باشیم و همه منتقد وضعیت جاری کشور باشیم، ولی هنوز برای هیچ ائتلافی صحبت نشده است.»
رهبر شیعیان نیجریه نسبت به اقدام احتمالی فرانسه و آمریکا برای ایجاد بحران میان نیجر و نیجریه با استفاده از گروه تروریستی بوکوحرام هشدار داد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه درباره اقدام احتمالی شرکت آلمانی برای ساخت کارخانه تانک‌سازی در اوکراین هشدار داد.
فرهادی، مدیر عامل آتش نشانی مشهد اعلام کرد: ظهر امروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ و اعلام گزارشی مبنی بر احتمال اقدام به خودکشی یک خانم جوان از روی پل عابر پیاده ، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران ایستگاههای ۱۲ ،۷ ، ۳۸ را به همراه تشک نجات و خودرو نردبان ۳۲ متری به محل اعلامی در میدان شهید حسین فهمیده اعزام شدند.خانمی جوان بر روی عرشه پل هوایی در وضعیت ناپایدار قرار گرفته که نجاتگران آتش نشانی ضمن ارائه مشاوره های لازم به این بانو وی را از خودکشی منصرف و او را به سطح زمین منتقل کردند. علت و انگیزه این خانم از این اقدام، مشکلات خانوادگی اعلام شده است.
این احتمال باید در نظر گرفته شود که در بسیاری از مواقع قاچاق اتوبوسی یا حتی غیر اتوبوسی این حیوان در معرض خطر انقراض با موفقیت انجام گرفته و از دید مردم پنهان مانده تا موضوع به محیط زیست گزارش شود و نسبت به ضبط توله‌های این جانور نادر اقدام گردد.
در شرایط فقدان عضویت در گروه اقدام مالی، از یک سو تجارت گران می‌شود و از سوی دیگر بسیاری از شرکت‌ها که از ترس پولشویی و احتمال انتقال پول به دست تروریست ها، عملا وارد تجارت با ایران نمی‌شوند؛ بنابراین تجارت سیاه شکل می‌گیرد. پیوستن به FATF یک نیاز است.
رییس سازمان ثبت احوال کشور درباره لزوم تعویض شناسنامه‌های قدیمی گفت: برای تعویض شناسنامه‌ها بازه زمانی نگذاشتیم؛ اما توصیه جدی ما این است که شهروندان حتما برای تعویض شناسنامه اقدام کنند. به این ترتیب هم اطلاعات آن‌ها در پایگاه داده‌های ثبت احوال به روز می‌شود و هم از بسیاری سو استفاده‌ها جلوگیری خواهد شد.
مهم‌ترین مساله در ریکاوری اطلاعات، زمان است، در واقع هرچه سریع‎تر اقدام به بازیابی کنید، احتمال اینکه اطلاعات بیشتری را بازیابی کنید بیشتر است. به زبان ساده روش‌های بازیابی عکس و اسناد هنگامی می‌تواند کاربردی باشد که شما پس از پاک شدن اطلاعاتتان هیچ چیز جدیدی وارد گوشی‌تان نکنید. چرا که وقتی عکس می‌گیرید و یا فایلی را ذخیره می‌کنید، این اطلاعات جدید با اطلاعات قبلی جایگزین شده و دیگر ریکاوری مفید نخواهد بود.
یوفا همچنان در انتظار رای نهایی دادگاه ایتالیا در مورد پرونده تخلفات یوونتوس است و اگر تا قبل از ماه ژوئن حکم صادر نشود، به شکل مستقل اقدام خواهد کرد و یووه باید منتظر جرایمی سنگین باشد.
جمعیت میلیاردی چین، احتمال تبدیل‌شدن این کشور به قدرت بلامنازع جهان در حوزه‌های نظامی و اقتصادی تا سال ۲۰۵۰ در کنار نقش میانجی‌گرانه و افزایش وزن سیاسی پکن، لرزه بر اندام آمریکا انداخته‌است.
درپی خبر منتشر شده مبنی بر جفت‌گیری «ایران» و «فیروز» غلامرضا ابدالی، ضمن تایید این خبر اظهار کرد: این دو یوزپلنگ آسیایی نیاز به اقدام خاصی ندارند و باید روال طبیعی را طی کنند.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که درمان سطوح پایین ویتامین D با مکمل‌ها ممکن است برای برخی افراد با کاهش خطر اقدام به خودکشی همراه باشد.
نشریه آمریکایی «نیوزویک» خبر داد، دفتر نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل درباره هرگونه اقدام نظامی آمریکا و احتمال وقوع یک جنگ تمام عیار هشدار داد.
وزیر امور خارجه گفت: بنابر اظهارات رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا، غربی‌ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند اما اگر اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
وزیر امور خارجه گفت: بنابر اظهارات رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا، غربی‌ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند اما اگر اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه گفت: بنابر اظهارات اروپایی‌ها ، غربی ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند اما اگر اتحادیه اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
وزیر خارجه در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه، گفت: بنابر اظهارات رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا، غربی‌ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند، اما اگر اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
«یجین موک»، محقق ارشد این مطالعه از دانشکده بهداشت عمومی جانز هاپکینز مریلند، گفت: «مطالعه ما شواهد بیشتری برای ارزش حفظ میزان بالای فعالیت بدنی در میانسالی قبل از حمله قلبی ارائه می‌کند که می‌تواند به پیش‌آگهی بهتر بعد از آن کمک کند.»
مهاجم سابق مس کرمان بخاطر فسخ یک طرفه قراردادش اقدام به شکایت از این باشگاه کرد.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: سازمان ثبت احوال کشور هم‌اکنون جهت تمدید مهلت کارت‌های ملی هوشمند اقدام کرده است و یکی از دلایل عمده این کار اینست که ما یک بازنگری در رابطه با کارت‌ها داشته باشیم که اگر بخواهیم کارت‌های جدید صادر کنیم، کارت‌های باشند که از هر جهت فایده بیشتری را و هزینه کمتری را داشته باشند.
نخست وزیر سوئد گفت: ما با احتمال زمستان جنگی مواجه هستیم و اگر اقدام نکنیم ممکن است با ناآرمی های خطرناکی در کشورهای شمال اروپا و کشورهای بالتیک روبرو شویم.
الکساندر دارچیف رئیس بخش آمریکای شمالی در وزارت خارجه روسیه گفت: اگر سنای آمریکا طرح‌هایی را برای معرفی روسیه به عنوان کشور حامی تروریسم تصویب کند، این اقدام بدان معنا خواهد بود که واشنگتن از نقطه بدون بازگشت عبور کرده است.
در صورتی که باشگاه بارسلونا نتواند قرارداد فرانک کسیه را ثبت کند، میلان برای بازگشت این هافبک ساحل عاجی در روزهای پیش رو اقدام خواهد کرد.
«ذبیح‌الله خداییان» سخنگوی قوه قضاییه، امروز (سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه) در جریان نشست خبری خود به سؤالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف پاسخ داد و گفت: کسانی که اقدام به انتشار به مطالب کذب کنند و یا مدارک کافی ندارند، تحت تعقیب قرار و محکومیت می گیرند. افراد باید در انتشار اطلاعات دقت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ