رئیس جمهور برزیل در نشست سران اتحادیه اروپا و جامعه آمریکای لاتین و کارائیب تأکید کرد: جهان از جنگ اوکراین خسته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون فوتبال برزیل پیراهن ویژه مشکی‌رنگ تیم ملی این کشور که نام وینیسیوس بر پشت آن حک شده را به رئیس جمهور این کشور هدیه داد.
رئیس فدراسیون فوتبال برزیل پیراهن ویژه مشکی‌رنگ تیم ملی این کشور که نام وینیسیوس بر پشت آن حک شده را به رئیس جمهور این کشور هدیه داد.
رئیس‌جمهور آرژانتین با سفر به برزیل خطاب به رییس‌جمهور این کشور گفت: برزیل و آرژانتین جدایی‌ناپذیر متولد شده‌اند.
درحالیکه رئیس‌جمهور ونزوئلا امروز از تمایل کشورش برای پیوستن به «بریکس» خبر داد؛ همتای برزیلی وی بر حمایت از درخواست کاراکاس تأکید کرد.
رئیس‌جمهور ونزوئلا پس از سال‌ها تنش بین این کشور و برزیل، طی یک سفر رسمی وارد پایتخت برزیل شد.
رئیس‌جمهور برزیل می‌گوید تمرکز فشارها باید بر سوق دادن بحران اوکراین به سوی پایان باشد.
رئیس‌جمهور برزیل از پذیرش دعوت دولت اوکراین برای سفر به این کشور امتناع کرد.
رئیس‌جمهور برزیل در مسیر بازگشت از چین، ضمن سفر به امارات با رئیس و مقامات ارشد این کشور دیدار و گفتگو کرد.
رئیس‌جمهور برزیل با انتقاد از سیاست جنگ‌افروزی آمریکا در اوکراین تأکید کرد که واشنگتن باید تشویق جنگ در اوکراین را متوقف کند.
در ادامه روند تلاش کشورها برای رهایی از سلطه دلار، رئیس‌جمهور برزیل نیز از کشورهای عضو گروه بریکس خواست به منظور دفاع از ارزهای ملی خود، دلار را از مبادلات و تجارت بین‌المللی‌شان حذف کنند.
صدراعظم آلمان در چارچوب سفر آمریکای جنوبی خود به برزیل سفر و با رئیس‌ جمهور این کشور دیدار کرد.
رئیس‌ جمهور برزیل پیشنهاد فروش مهمات تانک به آلمان برای ارسال به اوکراین را رد کرده است.
دفتر دادستانیِ عمومی برزیل از دادگاه عالی این کشور خواسته تحقیقات درباره نقش رئیس‌جمهور سابق این کشور در بروز و هدایت ناآرمی‌های اخیر در پایتخت برزیل را آغاز کند.
هزاران نفر از حامیان رادیکال ژاییر بولسانارو، رییس‌جمهور پیشین برزیل به تقلید از هواداران دونالد ترامپ، به ساختمان ریاست‌جمهوری، کنگره و دادگاه عالی برزیل حمله کردند تا جهان بار دیگر شاهد کودتای راست‌های افراطی علیه دموکراسی باشد.
رئیس‌جمهور سابق برزیل در هفته‌های اخیر که پس از شکست انتخاباتی راهی آمریکا شده، حمله و هجوم هوادارانش به مراکز حکومتی این کشور را محکوم کرد.
طرفداران بولسونارو، رئیس‌جمهور سابق برزیل، که به او ترامپ برزیل نیز گفته می‌شود به کاخ ریاست جمهوری، دادگاه عالی و ساختمان کنگره این کشور حمله کردند.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به نمایندگی از رئیس جمهور به منظور شرکت در مراسم تحلیف «لولا داسیلوا» رئیس‌جمهور جدید برزیل راهی این کشور شد.
رسانه‌های برزیل اعلام کردند ممنوعیت ورود رئیس‌جمهور ونزوئلا و مقامات ارشد این کشور به برزیل، لغو شده است.
ریاست جمهوری منتخب برزیل قهرمانی رقیب ابدی کشورش در جام جهانی را تبریک گفت.
رئیس‌جمهور برزیل می‌گوید شرایط نه چندان خوب کریسیتانو به تیم ملی برزیل برای قهرمانی در جام جهانی قطر کمک خواهد کرد.
رئیس‌جمهور جدید برزیل با انتقاد از ساختار کنونی شورای امنیت سازمان ملل، بر لزوم تغییر آن و پایان حق رأی وتو تأکید کرد.
نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهد رئیس‌جمهور چپ‌گرا و سابق برزیل در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور نسبت به رقیب خود پیشتاز است.
درگیری بولسونارو، رئیس جمهوری برزیل و محافظانش با یک فعال فضای مجازی با واکنش گسترده رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شد. این فعال فضای مجازی در حالی که رئیس جمهوری قصد پیاده شدن از خودرو را داشت، اظهاراتی را علیه او مطرح کرد که با برخورد فیزیکی رئیس جمهوری و تیم همراهش مواجه شد.
تازه‌ترین نظرسنجی‌ها در برزیل نشان می‌دهد رئیس‌جمهور چپ‌گرا و ضدآمریکایی این کشور همچنان پیشتاز است و می‌تواند در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور در دهم مهر، پیروز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ