مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: امسال و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، سطوح درآمدی مشمولان این صندوق افزایش خواهد یافت‌.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر کره شمالی در جریان میزبانی از هیئت اعزامی چین به پیونگ‌یانگ به منظور حضور در مراسم «روز پیروزی»، گفت که کره شمالی همکاری با پکن را افزایش خواهد داد.
استرس مزمن یکی از عوامل افزایش چربی شکمی است. سطوح بالای کورتیزول که در نتیجه استرس در بدن ترشح می‌شود، افزایش اشتها را به همراه دارد و میل به افزایش سوخت و ساز بدن را کاهش می‌دهد و همین علت بروز چاقی شکمی است.
تحقیقات رابطه قوی بین افزایش میزان چربی شکمی و سطوح پایین‌تر ویتامین D را نشان می‌دهد.
سیاست خارجی مناسب به کارآمدی سیاست‌های اتخاذ شده در بازار ارز و پول و بهبود انتظارات تورمی کمک می‌کند و نمی‌توان این امر را نادیده گرفت؛ ضمن اینکه در مهار تورم نیز به سیاست پولی و مالی مناسب نیاز داریم و در این باره ضروری است، تأمین مالی دولت غیرتورمی باشد.
بخشنامه اجرای مصوبه افزایش ۲۷ درصدی حداقل دستمزد و افزایش ۲۱ درصد به‌اضافه مبلغ ۸۳,۵۹۶ ریال روزانه سایز سطوح مزدی کارگران برای سال ۱۴۰۲ از سوی وزارت کار ابلاغ شد.
اهواز- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان گفت: طرح پاکسازی مناطق آلوده و تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر به منظور افزایش رضایتمندی مردمی در سطح شهرستان اهواز به اجرا درآمد.
نتایج یک مطالعه ارتباط بین مصرف غذا‌های حاوی سطوح بالای نیتریت و خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را نشان داد.
مشهد ـ رئیس کانون بازنشستگان کارگری تأمین اجتماعی خراسان رضوی گفت: افزایش یک رویه و ثابت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در همه سطوح مزدی موجب افزایش شکاف درآمدی می شود.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: سطوح درآمدی در سال جاری ۶۰ درصد افزایش یافت و پیشنهاداتی برای افزایش دوباره آن در سال آینده ارائه کرده‌ایم.
سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد حقوق مهر ماه بازنشستگان سایر سطوح تأمین‌اجتماعی با اعمال افزایش ناشی از مصوبه شورای عالی کار پرداخت شد.
سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد حقوق مهر ماه بازنشستگان سایر سطوح تأمین‌اجتماعی با اعمال افزایش ناشی از مصوبه شورای عالی کار پرداخت شد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت:: 5 ماه معوقه افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح از آبان ماه تا پایان اسفند به صورت ماهانه پرداخت می شود.
مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستاییان و عشایر از افزایش ۶۰ درصدی سطوح درآمدی روستاییان و عشایر در سال جاری خبر داد.
‏ قایق برقی دوزیست سی‌گلایدر (Seaglider) که توسط شرکتی موسوم به ریجنت (Regent) ساخته شده است، اولین پرواز آزمایشی خود را با موفقیت انجام داد و توانایی خود را در شناور ماندن روی آب و پرواز همزمان به نمایش گذاشت. بدنه V شکل زیرین و بالاتنه شبیه به هواپیمای سی‌گلایدر به آن اجازه می‌دهد تا مانند یک قایق روی سطح دریا به آرامی حرکت کند و با افزایش سرعت بتواند به هوا بلند شود و پرواز کند. سی‌گلایدر می‌تواند با بلند شدن از سطح آب به راحتی روی آب پرواز کند. علاوه بر این، اصطکاک را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد و انرژی مورد نیاز برای حرکت در آب را پایین می‌آورد.
سازمان تأمین‌اجتماعی شایعات مربوط به عدم اعمال افزایش مستمری بازنشستگان سایر سطوح را رد کرد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از آغاز پرداخت افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان سایر سطوح تأمین اجتماعی از امروز خبر داد.
به‌طور کلی، سطوح پایین اسید فولیک با افزایش خطر نقص مادرزادی، بیماری قلبی و سکته مرتبط است. این ویتامین که به عنوان ویتامین B ۹ نیز شناخته می‌شود، برای شرایط متعددی ازجمله بیماری سلول داسی شکل، بارداری‌های پرخطر همچنین برای افرادی که دارو‌های ضد تشنج مصرف می‌کنند، تجویز می‌شود.
میرهاشم موسوی: از همین هفته بحث اصلاح ۳۸ درصد حقوق به اضافه ۵۵۰ هزار تومان در احکام جدید بازنشستگان سایر سطوح لحاظ خواهد شد
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان سایر سطوح از شهریور ماه پرداخت می‌شود. معوقات بازنشستگان نیز در آینده پرداخت می‌شود.
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح، مطابق مصوبه شورای عالی کار یعنی ۳۸ درصد به اضافه مبلغ ثابتِ ۵۱۵ هزار و ۱۶۶ تومان خبر داد.
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران از تصویب مصوبه افزایش حقوق ۳۸ درصدی بازنشستگان سایر سطوح خبر داد و گفت: احکام جدید از اول شهریور اجرا می‌شود.
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نحوه اجرای افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح تأمین اجتماعی فردا اعلام می‌شود.
محسنی بندپی گفت: اکنون درباره مسائلی مثل تعلل در افزایش حقوق بازنشستگان و تعیین تکلیف مستمری‌بگیران سایر سطوح سازمان تامین اجتماعی و همچنین معلمان مشمول رتبه‌بندی آموزش و پرورش شخص رئیس جمهور باید پاسخگو باشد.
مدیر عامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: اعمال افزایش و صدور احکام جدید سایر سطوح بازنشستگان تامین اجتماعی در شهریور ماه انجام می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ