سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: دولت افزایش ۳۵ درصدی فوق العاده ویژه همه کارکنان دستگاه‌های اجرایی و معلمان را تصویب کرد اما مجلس نپذیرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم قائنات و زیرکوه گفت: بنده خبر دارم که ریاست مجلس به صورت مکرر موضوع افزایش قیمت نان، دارو و شیرخشک را پیگیری می‌کند چرا که این موضوع تبدیل به بحران شده است.
عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس از مصوبه این کمیسیون برای افزایش 20 درصدی حقوق نمایندگان در سال جاری خبر داد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی از موافقت این کمیسیون با افزایش تعداد نمایندگان مجلس خبر داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس نه‌تنها سقف بودجه را افزایش نداد بلکه آن را ۲.۶ درصد کاهش داد، گفت: اصلاح ساختار بودجه در کاهش نقدینگی و کاهش تورم می‌تواند موثر باشد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با افزایش نرخ خوراک معادن و صنایع بالادستی نفت و گاز مخالفت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حذف بندی از لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با افزایش نرخ خوراک معادن و صنایع بالادستی نفت و گاز مخالفت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز و در جریان بررسی تبصره مربوط به حقوق و دستمزد در بودجه، با پیشنهاد پلکانی شدن افزایش حقوق در سال آینده مخالفت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد حذف سقف افزایش حقوق ۵۵ میلیون تومانی برای اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌ عالی و و قضات مخالفت کردند.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس سقف بودجه را افزایش نداده و امسال تنها سالی است که نمایندگان در ارائه پیشنهادات خود لزوم عدم افزایش سقف بودجه را به خوبی رعایت کردند.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: تمام تلاش مجلس افزایش پیدا نکردن سقف بودجه در سال آینده است و مغایرت ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی ناشی از مصوبات مجلس در بودجه درست نیست.
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: سقف تسهیلات ساخت مسکن در کلانشهرها ۶۰۰ میلیون و وام مسکن روستایی هم ۲۰۰ میلیون است که پیگیری می‌کنیم تا افزایش پیدا کند.
نمایندگان مجلس با افزایش دو درصدی هزینه صدور پروانه ساختمانی اعم از مسکونی، صنعتی و تجاری مخالفت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش سهم صندوق توسعه ملی از درآمدهای نفتی مخالفت کردند.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی می‌خواهم تا به راه‌حل‌های زیرساختی توجه ویژه‌ای داشته باشند تا شاهد ثبات در قیمت ارز و اقتصاد ایران باشیم.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس با اشاره به میزان تعداد نمایندگان افزایش یافته گفت: بر اساس مصوبه انجام شده برای آذربایجان غربی یک نفر، اصفهان ۲ نفر، البرز ۳ نفر، بوشهر یک نفر، و شهرستان‌های تهران ۴ نفر قطعی و ۲ نفر ذخیره افزوده می‌شود.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: دولت افزایش ۳۵ درصدی فوق العاده ویژه همه کارکنان دستگاه‌های اجرایی و معلمان را تصویب کرد اما مجلس نپذیرفت.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اعتبار ۷ هزار میلیارد تومانی جداگانه‌ای برای افزایش فوق‌العاده ویژه احکام حقوقی کارکنان دولت در قانون ترمیم حقوق‌ها پیش‌بینی شده است.
علی اکبر علیزاده ابراز داشت: افزایش حبابی نرخ ارز ریشه در اغتشاشات هدفمند، جریان‌سازی شبکه‌های معاند به منظور تحریک اغتشاش‌ها با ایجاد جو روانی و وجود عوامل نفوذی در داخل کشور دارد.
محمدرضا پورابراهیمی اظهار کرد: کمیسیون اقتصادی مجلس چهارشنبه هفته جاری جلسه‌ای با وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی برای بررسی وضعیت بازار ارز تشکیل می‌دهد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: موضوع افزایش تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز این کمیسیون بررسی شد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان، گفت: مجلس زیر بار افزایش ۱۰ و ۲۰ درصدی مستمری مددجویان نرفت.
در اطلاعیه مجلس آمده است: مجلس با هدف برخورد با کسانی که با ادعا‌های نادرست خود باعث تشویش اذهان عمومی می‌شوند، شکایت و برخورد قضایی را حق مسلم خود می‌داند.
بازار خودرو گرفتار نامه های رد و بدل شده میان وزارت صمت و بورس کالا
دهنوی، نماینده تهران از افزایش چراغ خاموش نرخ بسته های اینترنت همراه، انتقاد کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ