طبق برنامه ریزی های انجام شده، میزان تولید در کارخانه گندله سازی از ۳.۱ میلیون تن در سال گذشته به ۴ میلیون تن در سال جاری افزایش می یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون تولید شرکت سنگ آهن مرکزی ایران توقف سرد و اساسی کارخانه گندله سازی را طبق برنامه از پیش تعیین شده که در تمامی کارخانجات تولیدی برای تعمیرات اساسی در نظر گرفته می‌شود امری معمول دانست.
مشهد ـ معاون تولید بهبود دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: برنامه‌ ریزی شده تا در تیر ماه میزان جوجه ریزی نسبت به خرداد ماه بیشتر شود و ۸.۵ میلیون تن جوجه ریزی در استان صورت گیرد.
چهارراه جمهوری در ابتدا سه‌راه بود به این دلیل که تا قبل از سال۴۰ به سمت غرب میدان جمهوری فعلی خیابانی کشیده نشده بود. این محدوده به سه‌راه شاه معروف بود، اما بعد‌ها به شکل چهارراه درآمد و چهارراه جمهوری نامیده شد. اولین کارخانه یخ‌سازی تهران که یخ‌های بلوری تولید می‌کرد اینجا بود.
استفاده بهینه از آب‌های لب شور در مناطق روستایی غیر ساحلی، استفاده از فناوری‌ها و سیستم بیوفلاک از راهبردهای توسعه صنعت پرورش میگو در کشور است.
تبریز- سرپرست مدیریت شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: برای تولید یک کیلوگرم گوشت گوساله ۱۵ هزار لیتر آب، گوشت مرغ چهار هزار لیتر آب و ماهی ۴۰۰ لیتر لازم است.
تبریز- سرپرست مدیریت شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: برای تولید یک کیلوگرم گوشت گوساله ۱۵ هزار لیتر آب، گوشت مرغ چهار هزار لیتر آب و ماهی ۴۰۰ لیتر لازم است.
بررسی میزان صادرات ملی مس نشان می‌دهد که در سال‌های 1396 و 1397 نسبت درآمد صادرات به کل فروش کاهش یافته و در سال 1401‌درصد صادرات آن از 55درصد به 30درصد رسیده که در این سال‌ها کشور با تلاطم ارزی مواجه بوده است.
میانگین ارزبری تولید خودروی داخلی ۲ هزار و ۶۵۰ دلار و خودروهای مونتاژی ۴ هزار و ۵۰۰ دلار است؛ البته حداکثر ارزبری داخلی ها ۴.۷ هزار دلار و حداکثر ارزبری مونتاژی ها ۱۹.۲ هزار دلار بوده است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از ثبت رکوردی جدید در میزان تولید کارخانجات آسفالت مدیریت شهری خبر داد.
وزیر دفاع روسیه به یک کارخانه در مسکو دستور داد تا میزان تولید تسلیحات با دقت بالا را دو برابر کند.
اوجی گفت: امیدواریم تا پایان پاییز ۱۴۰۲ شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه خط انتقال ۱۶ اینچ تربت جام باشیم که مردم این مرز و بوم بدون قطعی گاز فصل سرد سال را پشت سر بگذارند.
مدیر دفتر بهره‌برداری و توسعه شبکه توزیع و کاهش آب بدون درآمد گفت: از شهروندان درخواست می‌شود به دلیل محدودیت در منابع آب سطحی که به دلیل استمرار ۳ساله خشکسالی رخ داده و نیز بارش‌های حوضه آبریز که به صورت برف هستند و هنوز ذوب نشده‌اند، محدودیت‌ها تامین آب پا برجا است و باید در مصرف صرفه جویی شود.
رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق تعاون ایران گفت: از نظر سطح کشت اولین تولیدکننده پسته در دنیا هستیم اما از نظر تولید بعد از امریکا و ترکیه قرار داریم.
رئیس سازمان عشایری گفت: با وجود وقوع خشکسالی‌های شدید میزان تولید گوشت قرمز از سوی عشایر کاهش نیافته است.
وزیر نفت گفت: بالاترین میزان تولید گاز از میادین مستقل و مشترک گازی را در همین ایام داشتیم که در دولت سیزدهم رکورد جدیدی است.
میزان نیاز سالانه کشور به شکر بین یک میلیون و ۹۰۰ هزار تن تا ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تن است که حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن آن در داخل تولید می شود.
میزان نیاز سالانه کشور به شکر بین یک میلیون و ۹۰۰ هزار تن تا ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تن است که حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن آن در داخل تولید می شود.
مدیرکل برنامه ‌ریزی تولید شرکت برق حرارتی گفت:براساس مطالعات صورت گرفته در طول ۱۰ سال گذشته شاخص ذرات عامل آلودگی بوده است، زمانی که این شاخص افزایش یابد میزان آلودگی افزایش پیدا می‌کند.
میزان پیشرفت فیزیکی فاز 2 شرکت احیا استیل فولاد بافت مطابق با اهداف پیش بینی شده، در حال حاضر به 75 درصد رسیده است.
نگاهی به داخل کارخانه ای در شهری در حومه میلان که جام جهانی فوتبال را تولید می کند. این کاپ توسط GDE Bertoni در شهر پادرنو دنیانورالدین ساخته شده است. با این حال، ایتالیا پس از ناکامی در راهیابی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست داد. مدیر تولید این شرکت می‌گوید فکر این که ایتالیا برای بار دوم در جام جهانی شرکت نمی‌کند به ما آسیب می‌زند.
شاید باورش کمی سخت باشد که دوغ اراج با آن شهرت و محبوبیتش میان تهرانی‌ها، در آغاز محصول یک کارخانه عریض و طویل با صد‌ها نیروی کار نبود. امروز اگر از بزرگراه ارتش راهی محله اراج شوید، جایی در نزدیکی باغ حاج حسین کنی، آخرین نشانی‌ها از کافه‌های سنتی و خاطره‌انگیز اراج در چند کافه و رستوران به جا مانده از آن دوران خودنمایی می‌کند.
دومین ویژگی ساختاری این شرکت‌ها که خیلی مهم است، فقدان نظام بازار است. در نظام بازار، قیمت‌گذاری دستوری نیست در نتیجه شکافی میان قیمت بازار و قیمت کارخانه وجود ندارد (جز سود بنکدار) این ویژگی ام‌الفساد شرکت‌های خصولتی است. تقریبا بخش مهمی از ارزش تولید کشور از این طریق حیف و میل می‌شود. در انرژی، در خودرو، در سیمان و در فولاد همه جا چنین فسادی هست.
معاون هماهنگی توزیع شرکت تولید، توزیع و انتقال نیروی برق ایران گفت: با افزایش دمای هوا، میزان مصرف برق به ۶۶ هزار مگاوات رسیده است.
خاندوزی گفت: هرچند نمی‌توانیم از قانون تخطی کنیم، تلاش‌هایی از سوی این وزارتخانه انجام شده است تا سقف مشمولان تبصره ۱۰۰ افزایش یابد. نامه‌نگاری‌هایی در این باره از سوی وزارت اقتصاد انجام شده است. اما تنفس یک‌ ساله مالیاتی مستلزم مصوبه مجلس شورای اسلامی است و در صورت تصویب دولت نیز مجری قانون خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ