امکانات ویژه ورزشگاه‌های قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به این زودی از یاد‌ها نخواهد رفت
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر نفت گفت: هیچ جایگاهی در کشور نیست که کارت سوخت نداشته باشد ولی کارت سوخت جایگاه‌ها برای موارد اضطراری است.
«یکی از دلایل اخراج "رابرت مالی" از تیم مذاکراتی آمریکا در مساله ایران، قوی‌تر شدنِ جایگاه و موقعیت "جیک سالیوان" مشاور امنیت ملی آمریکا و تیم متحد وی در شکل دهی به سیاست خاورمیانه‌ای واشنگتن است. تیمی که بدون تردید مواضع سخت گیرانه تری را در موضوعات منطقه‌ای و مخصوصا مساله هسته‌ای ایران اتحاذ می‌کند با این حال، نقطه تفاوت رویکرد آن‌ها با تیم رابرت مالی و آنتونی بلینکن، عدم تاکیدشان بر ضرورت دستیابی به یک توافقِ مکتوب با تهران است.»
محسن رضایی در جایگاه معاونت اقتصادی نیز صندلی لرزانی داشت. هر چند اظهار نظر‌های اقتصادی وی هر از چندی خبرساز می‌شد، اما در نهایت وی با حکمی رسمی از حضور در جلسات دولت منع شد تا معلوم شود در حوزه مدیریت اقتصادی قافیه را به مخبر باخته است.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مردم ایران نشان‌ داده‌اند از مقاماتی که فقط به دنبال سازش و امتیاز دادن به دشمن جاه طلب و مستکبر هستند، حمایت نمی‌کنند.
طباطبایی از جمله نفرات نسل طلایی شطرنج ایران است که توانسته عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی المپیک زیر ۱۶ سال جهان را کسب کند. وی اکنون با ریتینگ ۲۶۷۷ در جایگاه ۶۰ جهان و دوم ایران قرار دارد
تبریز - سرمربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به امتیاز تیم اش قبل از حضور وی گفت: پیش از حضورم، تراکتور ۱۵ امتیاز داشت و اکنون به ۴۹ امتیاز دست یافته‌ایم که نشانگر تلاش بازیکنان است.
پیروزی تراکتور و مس رفسنجان در بازی‌های روز اول هفته بیست و هشتم کار شاگردان الهویی را سخت کرد.
محسن رضایی معاون اقتصادی دولت که در دفاع مقدس فرمانده کل سپاه بود حالا در دولت رئیسی در جایگاه معاون اقتصادی فعالیت می‌کند. او در انتخابات ۱۴۰۰ به‌همراه زاکانی و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزد‌های پوششی ابراهیم رئیسی بودند. پس از پایان جنگ ایران و عراق و در سال ۱۳۶۹ در مقطع کارشناسی اقتصاد در مرکز آموزش سازمان برنامه‌وبودجه تحصیلات خود را از ابتدا آغاز کرد. وی کارشناسی ارشد اقتصاد و دکتری اقتصاد را در سال ۱۳۷۹ از دانشگاه تهران اخذ کرد.
مدافع نساجی معتقد است تیمش در بازی با استقلال عملکرد خوبی داشته و این شرایط را باید در آینده هم ادامه بدهد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در هر مدرسه باید یک صندلی یا یک اتاق برای اولیا فراهم شود تا نماینده انجمن اولیا و مربیان در مدرسه حضور داشته باشد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در هر مدرسه باید یک صندلی یا یک اتاق برای اولیا فراهم شود تا نماینده انجمن اولیا و مربیان در مدرسه حضور داشته باشد.
سرمربی پرتغالی آبی‌ها بعد از اطمینان از برد تیمش در جدال با تیم ته جدولی نفت مسجدسلیمان اینچنین جشن خود را در کنار اطرافیانش در جایگاه ویژه برپا کرد.
علی دایی اسطوره فوتبال ایران صحبت‌های جالبی در مصاحبه با عادل فردوسی پور داشت که در ادامه می خوانید.
علی دایی اسطوره فوتبال ایران صحبت‌های جالبی در مصاحبه با عادل فردوسی پور داشت که در ادامه می خوانید.
رئیس هیات حشد شعبی عراق تشییع میلیونی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را نشانگر جایگاه والای وی در قلب های مردم برشمرد.
رئیس جمهور ترکیه می‌گوید که مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در جایگاهی نیست که درباره روابط ترکیه با سایر کشورها از جمله روسیه اظهارنظر کند.
لوتار ماتئوس هافبک افسانه‌ای ژرمن‌ها بازی افتتاحیه جام جهانی را از جایگاه وی آی پی تماشا کرد.
علیرضا شریفی فارغ التحصیل الکترونیک از دانشگاه صنعتی شریف است. وی قبلا در جایگاه قائم مقام معاونت فنی، قائم مقام و مدیرکل اداره فرستنده‌های رادیویی و مدرس دانشگاه صداوسیما نیز فعالیت کرده است.
حسین خسروی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در حالی که در حال ایراد نطق خود بود، با افت صدا حالش بد شد و نتوانست نطق خود را ادامه دهد، سپس گروهی از نمایندگان با حضور در جایگاه، وی را برای خروج از صحن هدایت کردند تا مورد ویزیت پزشک قرار گیرد.
رئیس جمهور در پاسخ به سوال مجری درباره نقش وی در رخداد سال ۶۷ گفت: نکته اول شما چه سندی دارید برای این موضوع؛ جز ادعایی که منافقین می‌کنند، نکته دوم اینکه من آن زمانی که ادعا شده است در جایگاه معاون دادستان بودم و امروز هم هر حقوقدانی که کمترین اطلاع را داشته باشد می‌داند که معاون دادستان چه وظایفی دارد و چه کارهایی انجام می‌دهد.
با دریافت خبر درگذشت ملکه انگلیس، طرفداران وی در مقابل کاخ باکینگهام در لندن تجمع کردند و با گل گذاشتن جلوی قصر به وی ادای احترام کردند. سلطنت ملکه الیزابت دوم، ۷۰ سال و ۶ ماه و ۲ روز ادامه پیدا کرد و او عنوان طولانی‌ترین مدت سلطنت در بریتانیا و دومین جایگاه در میان پادشاهان جهان را، بعد از لوئی چهاردهم در فرانسه، بدست آورد.
حردانی از جمله بازیکنانی است که در تفکرات ساپینتو جایگاه ثابتی دارد و غیبت وی می‌تواند دغدغه مهمی برای سرمربی پرتغالی آبی پوشان باشد. به خصوص که این اتفاق در دیدار مهمی مقابل سپاهان در همان هفته اول رخ دهد.
حجت الله عبدالملکی با حضور در غرفه نفت ایرانول از حمایت و همراهی برای تحقق اهداف توسعه‌ای و برنامه‌های تحولی در شرکت نفت ایرانول خبر داد و بر پیشبرد و عملگرایی در راستای تحقق تولید دانش بنیان در این صنعت تاکید کرد.
در شرایط فعلی نیز اساسا سلطنت طلبان و منافقین نیز هیچ جایگاهی برای امثال وی قائل نیستند. به این ترتیب روشن است که مصطفی تاج زاده یک بازنده در شرایط مختلف است و همین مسئله در ماه های اخیر به رادیکال شدن وی انجامیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ