مدافع نساجی معتقد است تیمش در بازی با استقلال عملکرد خوبی داشته و این شرایط را باید در آینده هم ادامه بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد دولت به عنوان متولی این باشگاه به مشکلات آبی پوشان ورود کند.
کپا در نشست خبری پس از معارفه اش در رئال از رد پیشنهاد بایرن مونیخ و تمایلش برای حضور طولانی مدت در رئال حرف زد.
سرمربی آلومینیوم اراک می‌گوید که علی رغم عملکرد خوب در دیدار برابر پرسپولیس، تیمش امتیازی را کسب نکرد.
سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری گفت: امیدوارم آن کیفیتی که بچه‌ها و کادر فنی و مسئولان دوست دارند، در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو شکل بگیرد و دوباره اتفاقاتی مشابه دوره قبلی بیفتد.
حجه لحبیب با اشاره به جایگاه کشورش در اتحادیه اروپایی گفت: بلژیک برای نزدیکی هر چه بیشتر مناسبات جمهوری اسلامی ایران و اروپا آمادگی دارد.
سیاوش یزدانی امیدوار است فصل آینده موفق به بازپس‌گیری جایگاه خود در فوتبال ایران شود.
دو تیم گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان با وجود جا ماندن از قافله مدعیان قهرمانی، با توجه شرایط استقلال و پرسپولیس همچنان شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای خودشان متصورند.
هافبک آلومینیوم ابراز امیدواری کرد بتوانند در دیدار مقابل فولاد نتیجه بگیرند و جایگاه هفتم را حفظ کنند.
کارشناس فوتبال تاکید کرد که حساسیت چند هفته پایانی لیگ برتر در تاریخ این مسابقات کم سابقه است و نمی‌توان جایگاه تیم‌ها را پیش بینی کرد.
ملی‌پوش سابق استقلال امیدوار است جایگاه خود در ترکیب آبی‌ها را هرچه سریع‌تر به دست بیاورد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: امیدواریم مجلس شورای اسلامی با تصویب ‎لایحه که از یک دهه پیش در پاسخ به ندای رهبری تدوین شده است، بتواند جایگاه لازم و قانونی آن را تثبیت کند.
نمی‌دانم این تسویه حساب‌های شخصی تا چه زمانی ادامه پیدا خواهد کرد. امیدوارم پولادگر در جایگاهی که قرار دارد، بزرگتر فکر و به منافع ملی کشور نگاه کند.
مربی گل گهر ابراز امیدواری کرد تیمش با کسب سه امتیاز و یک جایگاه خوب سال 1401 را به پایان ببرد.
دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش، به جماران گفت: مردم با «خدمت بیشتر» امیدواری پیدا می کنند. رفاه، آسایش، پیشرفت و اقتدار موجب امیدآفرینی است؛ «اقتدار» خیلی مهم است؛ اقتدار و جایگاه بالای کشور، امید به وجود می آورد.
مهدی تارتار امیدوار است به زودی جایگاهی را که در نیم فصل نخست برای تیمش رقم زده بود را دوباره پس بگیرد.
وزنه‌بردار ملی پوش ایران پس از کسب جایگاه نخست در رنکینگ جهانی گفت: امیدوارم بتوانم شگفتی رقم بزنم و زودتر از آن چیزی که همه فکر می‌کنند به میادین برگردم.
دومین بازی بدون مهاجمان خارجی برای یحیی گل محمدی و او اینبار امیدوار است با برتری برابر پیکان، جایگاه تیمش در صدر بیش از این به خطر نیفتد.
ابوذر شجاعی که به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه نفت مسجدسلیمان انتخاب شده معتقد است با گذشت دو سه هفته از مسابقات، این تیم جایگاه بهتری در جدول خواهد داشت.
علی نعمتی که در هفته‌های ابتدایی فصل جایگاه ثابتی در سمت چپ دفاعی داشت امیدوار است برابر جدال دربی نیز فرصت حضور در ترکیب را به دست بیاورد.
سرپرست کمیته فوتبال ساحلی کشورمان گفت: اتفاقات خوبی در انتظار فوتبال ساحلی کشورمان است و امیدواریم فوتبال ساحلی ایران به جایگاه اصلی خود یعنی اول تا سومی جهان برسد.
وزیر بهداشت گفت: حدود دو هفته پیش که برای شرکت در اجلاس سازمان جهانی بهداشت به قاهره سفر کرده بودیم، بنا به گزارشی که در این اجلاس ارائه شد، ایران در تمام شاخص‌های حوزه سلامت با فاصله زیادی از کشور‌های منطقه در جایگاه برتر قرار داشت. فقط وضعیت مصرف بالای سیگار و دخانیات در کشور جای بازنگری داشت که امیدواریم امسال، نمایندگان مجلس مالیات سیگار را تصویب کنند.
کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در دیدار شب گذشته مقابل پرسپولیس هم عملکردی هم‌تراز با جایگاهش داشت.
وحید امیری پس از مصدومیت امیدوار به بازگشت به ترکیب اصلی است.
رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: به دنبال این هستیم که در قهرمانی جهان جزو ۱۶ تیم اول جهان قرار بگیریم و امیدوارم بازیکنان فراتر از انتظار ظاهر شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ