حردانی از جمله بازیکنانی است که در تفکرات ساپینتو جایگاه ثابتی دارد و غیبت وی می‌تواند دغدغه مهمی برای سرمربی پرتغالی آبی پوشان باشد. به خصوص که این اتفاق در دیدار مهمی مقابل سپاهان در همان هفته اول رخ دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیته استقلال درباره روند انتخاب سرمربی این تیم و تاخیری که برخلاف انتظار برای اعلام نام جانشین ساپینتو شکل گرفته، پاسخ داد.
در حالی که مدیران باشگاه استقلال با یک سرمربی اسپانیایی وارد مذاکره شده‌اند اما به نظر می‌رسد در نهایت یک مربی ایرانی به عنوان جانشین ساپینتو انتخاب می‌شود.
باشگاه استقلال به ساعات حساس انتخاب سرمربی جدید خود نزدیک می‌شود و از میان گزینه‌های ایرانی موجود، یک نفر به عنوان جانشین ساپینتو معرفی خواهد شد.
علاوه بر خوان رامون لوپز، حالا نام 2 سرمربی خارجی دیگر نیز به مدیران باشگاه استقلال معرفی شده تا در نهایت جانشین ساپینتو را انتخاب کنند.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای و به نقل از حجت کریمی، درباره آخرین وضعیت مذاکره با سرمربیان مدنظر آبی ها، توضیحاتی را ارائه داد.
رسانه‌های یونانی خبر داده اند که پدرو مارتینز به زودی از الغرافه جدا می‌شود و ریکاردو ساپینتو جدی‌ترین گزینه جانشینی اوست.
رسانه های یونانی خبر داده اند که پدرو مارتینز به زودی از الغرافه جدا می شود و ریکاردو ساپینتو جدی ترین گزینه جانشینی اوست.
یک رسانه یونانی خبر داد ریکاردو ساپینتو با باشگاه الغرافه قطر مذاکره کرده و احتمالا جایگزین سرمربی پرتغالی این تیم می‌شود.
در صورت جدایی قطعی ساپینتو، مدیران استقلال چند گزینه داخلی و البته گزینه های نامحدود خارجی را روی میز دارند.
استقلال در صورت قطع همکاری با ریکاردو ساپینتو، سراغ کدام مربی خواهد رفت؟
حردانی که چند هفته‌ای است عهده‌دار مسئولیت جایگزینی یامگا بوده است، از یک قدمی ابتلا به مصدومیت گریخت تا همچنان امید اول ساپینتو در دفاع راست به حساب بیاید.
ریکاردو ساپینتو برای دیدار برابر ذوب آهن، از تمامی بازیکنان ملی پوش خود استفاده می کند.
هر چند ملی پوشان استقلال با خستگی به تمرینات برگشته اند اما انتظار می رود که ساپینتو از ابتدا آنها را به میدان بفرستد.
فتح‌الله‌زاده به ساپینتو: حالا جانشین یزدانی را معرفی کن
باشگاه استقلال تاکید کرد که مهاجم سابق آبی پوشان در فهرست مد نظر ساپینتو نیست و نامه ای هم برای جذب او ارسال نشده است.
اولین تعویض ریکاردو ساپینتو در جدال مقابل هوادار در دقیقه ۵۸ رقم خورد و رضا میرزایی جانشین مهدی قایدی شد.
با وجود این که برخی نزدیکان سرمربی سابق استقلال تلاش می کنند نام وی را به عنوان گزینه جانشینی سرمربی پرتغال مطرح کنند اما مدیریت جدید باشگاه هیچ تصمیمی برای تغییر کادر فنی ندارد.
یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته هشتم بین دو تیم استقلال و فولاد با تساوی به پایان رسید.
نفرات منتخب ساپینتو در دیدار برابر فولاد خوزستان مشخص شدند که یک تغییر قابل انتظار در این بین دیده می‌شود.
استقلالی‌ها فردا ساپینتو را به دلیل محرومیت روی نیمکت خود ندارند و به همین دلیل شرایط آن‌ها برای بازی با فولاد سخت‌تر شده است.
ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی پوشان ممکن است امروز از این بازیکن با انگیزه در ترکیب اصلی تیمش استفاده نکرده و به عنوان بازیکن جانشین او را به میدان فرا بخواند.
در صورتی که غیبت حردانی مقابل سپاهان قطعی شود، ساپینتو گزینه مورد نظر خود را برای جانشینی وی مشخص کرد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال برای بازی دادن به صالح حردانی مقابل سپاهان تردید داد.
هافبک جوان استقلال با دریافت عنوان بهترین گلزن دیدارهای تدارکاتی استقلال می‌تواند بهترین جانشین برای ستاره جدا شده این تیم باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ