جلسه قرائت رای پرونده زورگیر مسلح اتوبان نیایش در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد و حکم پرونده از سوی قاضی صلواتی به صورت حضوری به متهم ابلاغ شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آن‌ها در دستورکار قرار گرفت.
عضو هیات رئیسه مجلس در جلسه امروز تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
پنجمین جلسه قرارگاه قرآنی نور سپاه صبح یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور و سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در ستاد فرماندهی سپاه برگزار شد.
اگر قرار است جلسه شورای عالی تشکیل شود باید برای یافتن پاسخ این سؤال باشد که چرا با اینهمه صرف بودجه، بکار گرفتن نیرو، اختصاص دادن اینهمه ساختمان و تجهیزات، ایجاد آنهمه سازمان و تشکیلات و انجام آنهمه تبلیغات دینی، امروز کار جمهوری اسلامی به جائی رسیده که نیازمند بازنگری در آئین‌نامه ترویج و توسعه فرهنگ نماز است؟
شهاب میرلوحی، وکیل الهه محمدی گفت: صرفا پس از قرائت کیفرخواست، سوالاتی درباره موضوع پرونده از خانم محمدی پرسیده شد که ایشان پاسخ دادند و در نهایت ختم جلسه اول اعلام و مقرر شد تاریخ جلسه بعدی متعاقبا اعلام شود. در پایان هم هرچقدر ما درخواست کردیم که توضیحاتمان را به سمع و نظردادگاه برسانیم، متاسفانه هیچ فرصتی به ما داده نشد.
رسیدگی به پرونده هواپیمای اوکراینی مجموعا ۲۰ جلسه دادگاه به طول انجامید که در آن در مجموع ۱۱۷ شاکی شکایت خود را ثبت کردند. ۵۵ نفر از شاکیان در جلسات دادگاه صحبت و قرائت لایحه داشتند و ۲۰ وکیل نیز به وکالت از شاکیان شکایت و ادله مربوطه را بیان کردند.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون آموزش درباره بررسی علل و عوامل تأخیر در پرداخت حقوق اسفند ماه ۱۴۰۱ فرهنگیان قرائت شد.
خانه ملت سخنگوی دولت باید به مطالبات نمایندگان مجلس و محتوای جلسات علنی که برگرفته از خواسته مردم است توجه بیشتری داشته باشد و قابل پذیرش نیست که سخنگوی دولت عنوان کند تاکنون بسته پیشنهاد ارزی مجلس را دریافت نکرده چرا که علاوه بر نامه نگاری رئیس کمیسیون اقتصادی به رئیس جمهور درباره وضعیت بازار ارز، گزارش نظارتی مجلس در جلسه رسمی قرائت شده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از رئیس کمیسیون عمران مجلس درخواست می‌کنم درباره وضعیت مسکن گزارشی را تهیه کنند تا در جلسه نظارتی مجلس قرائت شود.
یازدهمین اجلاس رسمی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ساعت ۸:۲۰ صبح امروز(سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱) با قرائت دستور جلسه توسط سخنگوی مجلس خبرگان رهبری، کار خود را آغاز کرد.
گزارش کمیسیون اصل ۹۰ در مورد عضویت ایران در موافقتنامه آب و هوایی پاریس در جلسه علنی امروز مجلس قرائت و تاثیر آن در خاموشی های چند سال اخیر کشور مشخص شد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، از قرائت گزارش خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری در جلسه آتی شورای شهر خبر داد.
محمد رشیدی عضو هیات رئیسه مجلس در پایان جلسه علنی موارد اعلام وصولی را قرائت کرد که شامل طرح اقدام متقابل و متناظر با مصوبات اتحادیه اروپا در راستای صیانت از قانون اساسی و منافع و حقوق ملت ایران است.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رئیس سازمان سینمایی جزئیاتی از آثار راه یافته به جشنواره فیلم فجر را در جلسه کمیسیون قرائت کرد و طبق گزارشات، جشنواره امسال متنوع‌تر و عمومی‌تر برگزار می‌شود.
الیاس نادران در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری به رییس مجلس گفت: استعفایم را تقدیم هیات رییسه کرده‌ام؛ تقاضا دارم که آن را قرائت کنید.
سخنگوی شورای شهر تهران از ارائه گزارش آخرین اقدامات سازمان بازرسی شهرداری تهران در حوزه ارتقای سلامت اداری و بررسی اصلاحیه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران در یکصد و شانزدهمین جلسه شورا خبر داد.
سومین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان به شهادت رساندن شهید روح الله عجمیان با ادامه قرائت دفاعیات متهمان برگزار شد.
مجلس کار خود در هجدهمین روز از آبان ماه را راس ساعت ۸ و ۱۱ دقیقه و با حضور ۱۹۶ نفر از نمایندگان آغاز کرد در حالی که ریاست جلسه برعهده قالیباف بود و حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز دستورکار‌های نشست را قرائت نمود.
مجلس کار خود در هجدهمین روز از آبان ماه را راس ساعت ۸ و ۱۱ دقیقه و با حضور ۱۹۶ نفر از نمایندگان آغاز کرد در حالی که ریاست جلسه برعهده قالیباف بود و حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز دستورکار‌های نشست را قرائت نمود.
نوری شب قبل از اینکه کیفرخواست علیه او قرائت شود در تلاش بوده کیفر خواست را مطالعه و خود را برای جلسه دادگاه آماده کند که مامورین پلیس سوئد با حمله به سلول انفرادی، او را مورد ضرب و شتم شدید قرار می دهند.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: فردا در نود و هشتمین جلسه شورای شهر ، بررسی حساب‌های درآمد وهزینه شهرداری تهران در ماه‌های تیر، مرداد و شهریور سال ۱۴۰۱ قرائت میشود.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: فردا در نود و هشتمین جلسه شورای شهر ، بررسی حساب‌های درآمد وهزینه شهرداری تهران در ماه‌های تیر، مرداد و شهریور سال ۱۴۰۱ قرائت میشود.
با وجود قرائت این بیانیه ضدایرانی جلسه امروز شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته‌ای ایران بدون صدور قطعنامه پایان یافت.
ویدیویی منتشر شده از مدیران شهرداری منطقه ۸ تهران که هنگام قرائت مشکلات مردم در حال پاسور بازی کردن با کامپیوتر بودند را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ