سخنگوی وزارت خارجه روسیه یادآوری کرد اوکراین از جمله نخستین کسانی بود که از تهاجم غیرقانونی آمریکا علیه عراق حمایت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه می‌گوید نیروهایش بیش از ۴۰ سرباز اوکراینی را در حمله به منطقه کوپیانسک از پای درآورده‌اند.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۹ حمله اوکراین دفع و انبار مهمات آن‌ها منهدم شد.
بر اساس داده‌های رسمی آژانس آمار ترکیه (ترک‌استات) که روز دوشنبه منتشر شد، روس‌ها در سال گذشته میلادی در دریافت مجوزهای اقامت صادر شده در ترکیه پیشتاز شدند.
رسانه‌ها و مقامات روسیه اعلام کردند ارتش اوکراین امروز سه‌شنبه با ارتش اوکراین با حملات پهپادی مناطق پیرامونی پایتخت این کشور را هدف قرار داده است.
گاف جدید رئیس جمهور آمریکا از یک سو و درگیری میان نمایندگان عربستان و امارات در جنوب یمن از سوی دیگر، محور روزنامه‌های مطرح جهان عرب بوده است.
رئیس دومای دولتی روسیه اعلام کرد: اوکراینی‌ها فقط مواد مصرفی ناتو هستند.
سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد موفق شده حمله برنامه‌ریزی‌شده نیروهای امنیتی اوکراین علیه نیروگاه‌های هسته‌ای این کشور را خنثی کند.
قطعاً استیم دک برای اجرای بازی‌های ویدیویی طراحی شده است اما سربازان اوکراینی از آن برای کنترل راه‌دور مسلسل‌های بزرگ بهره گرفته‌اند.
درگیری بازیکنان دو باشگاه از روسیه و اوکراین در هتلی در ترکیه به خبری جنجالی در اروپا تبدیل شده است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: سیاست ما عدم حمایت از جنگ و یک طرف علیه دیگری است. امیدواریم مقامات اوکراین با نگاه به ریشه بحران، با اتخاذ رویکرد صحیح سیاسی منافع خود و ملت خود را قربانی سیاست توسعه‌طلبانه آمریکا و ناتو نکنند.
نائب رئیس شورای امنیت ملی و رییس جمهور پیشین روسیه امروز پیش بینی کرد که آمریکا، اروپا و اوکراینی‌ها را رها خواهد کرد.
مهم‌ترین قسمت در کوادکوپتر اوکراین، به مهمات آن مربوط می‌شود. این موضوع هنوز به صورت رسمی تایید نشده است، اما برخی منابع گفته‌اند که کوادکوپتر سه بعدی و انتحاری اوکراینی‌ها، به نوع بهبود یافته‌ای از نارنجک‌های دستی (موسوم به RKG-۳) مجهز شده است.
دیمیتری مدودف در پیامی تلگرامی نوشت: در تعطیلات کریسمس، دست محبت مسیح (ع) به سمت اوکراین دراز شد، اما رهبران اوکراین آنرا رد کردند. فکر می‌کنم بیشتر نظامیان ما وقتی خبر رد آتش بس را شنیدند نفس راحتی کشیدند، زیرا کارشان راحت شد.
نیروهای امنیتی روسیه اعلام کردند عملیات بمب‌گذاری عوامل اوکراینی در یک مکان عمومی در شهر میلتوپولِ زاپروژیا را خنثی کرده کرده‌اند.
خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از یک مقام آمریکایی اعلام کرد: شواهد اولیه حاکی از آن است که موشک اصابت کرده به لهستان توسط اوکراینی‌ها شلیک شده است.
رابرت مالی در توییتر نوشت: رژیم ایران این موضوع را رد می‌کند، اما شواهد آشکار است: پهپاد‌هایی که به روسیه فروخته‌اند علیه غیرنظامیان اوکراین استفاده می‌شوند.
رئیس جمهور فرانسه امروز در سخنانی در رُم گفت: صلح وقتی امکان‌پذیر است که اوکراینی‌ها بخواهند.
این فیلم لحظه باورنکردنی را نشان می‌دهد که نیرو‌های متخصص اوکراینی از تیپ ۳۶ تفنگداران دریایی یک بمب ۱۱۰۰ پوندی (۵۰۰ کیلوگرمی) روسیه را در منطقه خرسون منفجر می‌کنند. طبق اعلام مقامات ارتش اوکراین یک بمب FAB-۵۰۰ روسی در نزدیکی روستایی در منطقه خرسون که در جریان ضد حمله از اشغال خارج شده بود، به طرز ماهرانه‌ای خنثی شد.
لاوروف به تلاش دیرینه کشور‌های غربی برای استقرار یک حکومت نئونازی شدیدا ضد روس اشاره کرد و در ادامه گفت، غربی‌ها با سیل ارسال تسلیحات مدرن به کی‌یف به دنبال تشکیل چنین حکومتی در اوکراین هستند.
صدر اعظم آلمان، ولادیمیر پوتین را به دنبال کردن اهداف «امپریالیستی» متهم کرد و گفت آلمان همچنان در کنار اوکراینی‌ها خواهد بود.
غلاف RTU ۵۱۸-PSM بخشی از جدیدترین نمونه ساخته شده از سیستم جنگ الکترونیک خیبینی موسوم به Khibiny U است که روی جنگنده‌های روسی نصب و وظیفه‌اش محافظت از آن‌ها است. این غلاف به ادعای اوکراینی‌ها ارزش اطلاعاتی بسیار بالایی دارد.
در تصاویر منتشر شده گروهی از سربازان روسی را می‌توان دید که به صورت دراز کشیده اند و دست هایشان را از پشت بسته اند. در تصاویر دیگر، گروهی از سربازان روس در باغی دیده می‌شوند که به اسارت درآمده‌اند.
«ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهوری اوکراین گفت که اوکراینی‌ها نباید اجازه دهند مسکو پیش از رویداد‌های ۲۴ اوت که همچنین شش ماه پس از آغاز حمله روسیه به اوکراین است، «ناامیدی و ترس» را گسترش دهد.
روز یکشنبه زلنسکی گفته بود که اگر رفراندوم‌های برنامه ریزی شده در خرسون و زاپروژیا برگزار شود، احتمال مذاکرات بین کی‌یف و مسکو دیگر وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ