رئیس دومای دولتی روسیه اعلام کرد: اوکراینی‌ها فقط مواد مصرفی ناتو هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر ستاد حقوق بشر و رئیس هیئت اعزامی جمهوری اسلامی ایران در پنجاه و سومین اجلاس شورای حقوق بشر با واتسلاو بالک، رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل، دیدار کرد.
اتحاد جماهیر شوروی مدت زمانی طولانی در تلاش بود بسارابیا را که بیشتر مولداوی کنونی را تشکیل می‌داد، در خود جای دهد. این طرح از سال ۱۹۴۰ تحت قراردادی که ویاچسلاو مولوتوف و یواخیم فون ریبنتروپ وزرای خارجه شوروی و آلمان امضا کردند، اجرایی شد. این پیمان به شوروی اجازه می‌داد بخشی از قلمرو رومانیایی بسارابیا را به مولداوی الحاق کند. این یعنی روسیه یک استراتژی بلندمدت را برای به دست آوردن جای پایی در این منطقه- برای کشف فرصت‌های آینده- دنبال کرده است.
ویاچسلاو والودین، رئیس دومای دولتی مجلس فدرال فدراسیون روسیه و هیأت همراه دقایقی پیش وارد مجلس شورای اسلامی شدند و مورد استقبال محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس قرار گرفتند. لحظه استقبال را ببینید.
دقایقی قبل ویاچسلاو والودین، رئیس دومای دولتی مجلس فدرال فدراسیون روسیه با استقبال رئیس مجلس شورای اسلامی وارد بهارستان شد.
در این اطلاعیه آمده است که این سفر دو روز به طول خواهد انجامید و ویاچسلاو ولودین، رئیس دوما در جریان این سفر که روز‌های ۲۲ و ۲۳ ژانویه انجام می‌گیرد با رئیس مجلس ایران و سایر مقامات کشور دیدار خواهد کرد.
یک خبرگزاری روسی از سفر «ویاچسلاو ولودین» رئیس دومای روسیه به ایران در ماه آتی میلادی خبر داد.
«یاچسلاو ولودین» با تأکید بر اینکه حمله موشکی به خاک لهستان کار اوکراین بوده است، این حمله را آغازِ پایان ناتو توصیف کرد.
رئیس پارلمان ارمنستان امروز در مسکو با «ویاچسلاو ولودین» رئیس دومای روسیه دیدار و گفتگو کرد.
«ویاچسلا ولودین» رئیس دومای روسیه روز سه شنبه در پیامی در کانال تلگرامی خود نوشت که برگزاری دادگاه عمومی علیه نازی‌های اوکراین را امری ضروری می‌داند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ